لمس «گوی» درخشان جهان توسط دونالد ترامپ به سوژه جدید و خنده دار کاربران توئیتر تبدیل شد

لمس «گوی» درخشان جهان توسط دونالد ترامپ به سوژه جدید و خنده دار کاربران توئیتر تبدیل شد

دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا در نخستین سفر خارجی‌ اش از زمان رسیدن به قدرت وارد عربستان سعودی شد.

گفته شده رئیس جمهور آمریکا در اولین سفر خارجی‌ اش که ۸ روز به طول خواهید انجامید، قرار است از کشورهایی که مهد اسلام، یهودیت و مسیحیت هستند، همانند رژیم اشغالگر قدس، بلژیک و واتیکان دیدار کند.

فارغ از مسائل سیاسی، باید بگوئیم بیشتر فعالیت های آقای ترامپ با حواشی متعددی همراه است که گاها دست آویز خنده ی کاربران توئیتری شده و از کوچک ترین حرکات وی، سوژه های جالبی ایجاد و به سرعت در سراسر دنیای مجازی منتشر می شود.

جدیدترین موضوعی که اهالی توئیتر به آن پرداخته و پست های متعددی در رابطه اش منتشر کرده اند، به دست گذاشتن دونالد ترامپ روی گوی درخشانی که نماد جهان و اسلام است، مربوط می گردد.

1

رئیس جمهوری آمریکا، در سفر خود به عربستان و در ابتدای اجلاس سران، به همراه پادشاه این کشور یعنی شاه سلمان و عبدالفتاح السیسی، رییس جمهور مصر، دست های خود را روی کره ی درخشان جهان گذاشتند. همین کار بس که کاربران توئیتر آن را به انواع داستان های خیالی، فلیم های علمی-تخیلی، مجموعه های فانتزی و کارتون هایی با محوریت جادوگری نسبت داده و پست های جالبی توئیت کنند.

در ادامه می توانید تصاویر برخی از این پست ها را مشاهده کنید.

تشبیه ترامپ به «سارومان سفید» – شخصیت افسانه ای در رمان فانتزی ارباب حلقه ها

2

3

تشبیه صحنه دست گذاشتن سه مقام سیاسی روی گوی به فیلم «جنگ ستاره ها»

4

5

حتی برخی آن را به مجموعه «هری پاتر» تشبیه کرده اند

6

7
توئین پیکس، نام مجموعه تلویزیونی درام آمریکایی به کارگردانی دیوید لینچ است.

«هرج و مرج فضایی» نیز از دیگر انیمیشن هایی است که عکس مورد بحث ترامپ رابه آن تشبیه کرده اند.

8

9

10

11

12

13

از دیگر حواشی مربوط به سفر آقای ترامپ به عربستان سعودی می توان به سفارش غذای وی اشاره کرد؛ باید بگوئیم، از آن جا که رئیس جمهوری آمریکا تقریبا بد غذا محسوب شده و بیشتر سفارش های وی به برگر، سیب زمینی سرخ کرده، پاستا و استیک محدود می شود، وی درخواست کرده تا در سفرش به عربستان حتما استیک به همراه کچاپ برایش سرو شود.

landscape-1484772560-trump

به گزارش آسوشیتدپرس به نقل از کاخ سفید، آشپزها برای آقای ترامپ غذای مورد علاقه اش که شامل استیک کاملا پخته به همراه کچاپ، برنج و کمی گوشت بره است را به روش حلال (ذبح اسلامی) تهیه و سرو کرده اند.

منبع: cnet
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود