با کافه و رستوران های معروف شهر مونیخ آلمان آشنا شویم

شکم گردی در پایتخت BMW و تیم فوتبال بایرن

با کافه و رستوران های معروف شهر مونیخ آلمان آشنا شویم

مونیخ آلمان سومین شهر بزرگ این کشور و مرکز ایالت بایرن و پایتخت غول خودروسازی لوکس آلمانی ها یعنی BMW است و سالانه میلیون ها گردشگر از سراسر جهان عازم این شهر باستانی و تاریخی ژرمن ها می شوند تا گشتی در موزه ها، گالری ها، قصرهای مجلل و دیدنی های شهر زده و با بافت معماری آلمان غیر مدرن در یکی از دیدنی ترین شهرهای قاره سبز آشنا شوند. مونیخ آلمان همچون لیون فرانسه، مقصد شکم گردی اروپا بوده و توریسم  بلاگرهای زیادی این شهر را برای علاقمندان به نوشیدنی ها و غذاهای سنتی آلمان توصیه کرده اند. شهر مونیخ همچون سالزبورگ اتریش و پراگ چک، دیدنی های بسیار دارد که هفته ها برای تماشای آن و لذت بردن از اکو سیستم طبیعی و گردشگری آن وقت نیاز است.

سرویس گردشگری روزیاتو برای عزیزانی که قصد سفر به این شهر جذاب آلمان ها را دارند، شماری از کافه ها و رستوران های مطرحش را معرفی کرده است که میتوان در سفر به این شهر از آن ها استفاده کرد. با ما همراه باشید.

آنچه در سفر به مونیخ باید بدانیم

  • میزبان های مهمان نواز مونیخ را در کوچسرفینگ مشاهده کنید.
  • اگر به دنبال همسفر در مونیخ گردی هستید، لونلی پلنت را فراموش نکنید.
  • ده ها هزار توصیه هیجان انگیز برای سفر ارزان و جذاب به مونیخ را در نوشته های تریپ ادوایزری ها ببینید.
  • اگر قصد اقامت ارزان در مونیخ دارید، از خدمات هاستل های شهر استفاده کنید. به Hostelworld.com بروید.
  • اگر قصد اقامت در خانه های مردم با قیمت کم دارید، مستقیما به Airbnb.com بروید.
  • اگر میخواهید هتل های مجلل شهر را با قیمت عالی رزرو کنید، به booking.ocm  بروید.
  • اگر میخواهید از  تورهای گردشگری داخلی و بیرون شهر استفاده کنید، به Expedia.com بروید.
  • اگر میخواهید از شهرهای مختلف آلمان با قیمت کم به دیگر شهرهای اروپا پرواز کنید به Ryanair.com بروید.
  • اگر به دنبال تحصیل در شهر هیجان انگیز آلمان ها هستید، سایت دانشگاه معروف مونیخ را چک کنید.
  • اگر میخواهید در سفر به مونیخ آلمان، در رویدادهای رایگان شرکت کنید به Internations مراجعه کنید.
  • اگر به دنبال دیدار گردشگران آلمانی و بین المللی شهر هستید، آن ها را در Meetup پیدا کنید.
  • اگر میخواهید متخصصان شهر را در رشته های مختلف پیدا کنید، به Linkedin بروید.
  • برای گشتی مجازی در شهر، کانال های اختصاصی مونیخ در یوتیوب را دنبال کنید.
  • هزاران عکس از مونیخ و قسمت های مختلف شهر را در هشتگ MUNICH اینستاگرام مشاهده کنید.
  • اگر ۳ ماه پیش از سفر به این شهر، نسبت به رزرو محل اقامت اقدام کنید، هزینه های شما صرفه جویی می شود.
  • اگر خواهان تحصیل رایگان پزشکی در مونیخ هستید، دانشکده پزشکی مونیخ مورد تایید وزارت بهداشت است.

گشتی در کافه و رستوران های مونیخ آلمان

فراموش نکنید که بهترین توصیه ها برای شکم گردی در مونیخ را میتوان در Tripadvisor.com پیدا کرد. آن ها به شما میگویند که فلان رستوران مونیخ، چه غذای خوشمزه ای دارد و هم چنین برای نوشیدن فلان نوشیدنی سنتی آلمان ها به کجا مراجعه کنید و پاتوق مونیخ گردها و شب گردهای مونیخ کجاست. این اطلاعات هیجان انگیز را حتما در تریپ ادوایزر دنبال کنید.

رستوران های مونیخ
تصویر کافه Cafe Luitpold

این کافه یکی از قدیمی‌ترین و شیک‌ترین کافه‌هایی است که در مونیخ می‌توانید پیدا کنید. در این کافه می‌توانید لذیذترین و متفاوت‌ترین شیرینی‌های شهر را امتحان کنید که توسط سرآشپز مشهور یعنی آلبرت زیگلر آماده می‌شوند. شیرینی های خوشمزه این کافه با اسپرسو، فوق العاده است!

رستوران Dallmayr Delicatessen

اگر به دنبال نوشیدنی ها و شیرینی ها و دسر ها و ژله ها و غذاهای خوشمزه آلمانی هستید به این رستوران بروید. انواع غذاهای سرد و گرم را در این رستوران می توان بچشید.

رستوران Hofbräuhaus

در این رستوران هافربرا که یکی از قدیمی‌ ترین رستوران‌ های منطقه‌ی قدیمی شهر محسوب میشود، می‌توانید لذیذ ترین غذاهای سنتی آلمان را نوش جان کنید. پیشخدمت‌ های این رستوران همگی لباس‌ های سنتی آلمانی به تن دارند و محیط رستوران، فضایی جذاب و دوست‌ داشتنی دارد. ظاهر سنتی در کنار غذاهای با کیفیت و سالم، از مهم‌ ترین ویژگی‌ های این رستوران است که مورد توجه مشتریان قرار گرفته است و توسط شکم گردهای تریپ ادوایزر توصیه میشود.

رستوران weisses مونیخ

این رستوران به خاطر فضای منحصر به‌ فردی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. البته بیشتر مشتریان این رستوران را اهالی شهر تشکیل می‌دهند و گردشگران بسیار کمی به این رستوران سر می‌زنند.

رستوران Ratskeller

معماری رستوران راتسکلر شبیه یک صومعه بزرگ است. نقاشی های دیواری و سقفی قاب گرفته شده با چوب ماهون، پنجره‌ هایی با شیشه‌ های رنگی، صندلی‌ ها و میز های چوبی زیبا و سایر تزیینات مجلل این رستوران، تجربه‌ای فوق‌ العاده از غذا خوردن در یک رستوران سنتی مونیخ را برای شما رقم میزند که در توصیه های شکم گردهای مونیخ گرد تریپ ادوایزر هم آمده است.

رستوران تانتریس

رستوران دیگری که در این گفتار روزیاتو از MUNICH معرفی میکنیم، رستورانی مجلل به نام تانتریس است. آنچه که باعث می‌شود لحظاتی به‌ یادماندنی در این رستوران داشته باشید، علاوه بر ظاهر و محیط دوست‌ داشتنی، غذاهای لذیذ و متنوع است. پنجاه سال از افتتاح این رستوران می‌گذرد و در این مدت، این رستوران توانسته دو ستاره‌ معروف سرآشپز میشلن به دست‌ آورد. اگر به MUNICH رفتید، حتما به Tantris بروید.

جشنواره های شکم گردی در مونیخ

  • جشن بنیاد شهر: در هفته میانی ماه ژوئن در دو روز مردم با پوشیدن لباس های محلی به میدان مارین می روند و تولد بایرن را جشن می گیرند. خوردن غذاهای محلی، تماشای نمایش های محلی و گوش دادن به موسیقی های سنتی از کارهای معمول این جشن است که آن را روزی خاطره انگیز می کند.
  • جشنواره اپرای مونیخ:  بین ماه های خرداد تا تیر به این شهر بروید تا غرق موسیقی شوید و با غرفه های غذافروشی محلی آشنا شوید.
  • جشنواره فیلم مونیخ: با اینکه شاید جشنواره فیلم این شهر قابل مقایسه با جشنواره فیلم برلین نباشد اما اگر علاقمند به فیلم و سینما باشید حتما شما را راضی می کند.
  • جشنواره استریت لایف: این جشنواره دو روزه دو بار در سال برگزار می شود و صدها هزار گردشگر را به این شهر می کشاند و در اطرافش، شیرینی های سنتی آلمان به فروش می رسد.

تجربه های شکم گردی خود را در MUNICH را به اطلاع گردشگران روزیاتو برسانید. فراموش نکنید که دریافت ویزای گردشگری شنگن ۹۰ روزه آلمان از طریق شرکت کارگزار هندی VFS Global در پاساژ پالادیوم خیابان زعفرانیه تهران امکان پذیر است و مصاحبه ندارد.

اگر به مونیخ رفتید، خوردن اشترودل سیب با اسپرسو ایتالیایی را فراموش نکنید!

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود