راهنمای دریافت بورسیه از نیوزلند، قبرس و سوئد ۲۰۱۹

راهنمای تحصیل مجانی در مقصدهای مهاجرتی ۲۰۱۹

راهنمای دریافت بورسیه از نیوزلند، قبرس و سوئد ۲۰۱۹

بورسیه تحصیلی برای دریافت کمک هزینه دوران دانشجویی در مقطع کارشناسی تا دکترا در دسترس است. بورس به متقاضیانی تعلق می گیرد که cv خوبی داشته و دانشگاه را برای موفقیت در اتمام دوره تحصیلی، توجیه کنند. دریافت بورس به صورت رقابتی بوده و گاه، تنها معافیت از پرداخت شهریه را در بر دارد. اکثر بورس‌هایی که در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های اسکاندیناوی مثل فنلاند و نروژ و سوئد اهدا می‌شود، معافیت از پرداخت شهریه  (tuition fee waiver) بوده و تحصیل رایگان را برای دانشجوی بین المللی (خارج از اتحادیه اروپا) به ارمغان خواهد آورد.

برای دریافت این بورسیه، شما باید از اوایل ماه دسامبر از طریق سامانه های مرکزی اپلای رشته های دانشگاه های اسکاندیناوی اقدام کرده و مدارک لازم را در پروفایل خود ثبت کنید. سالانه صدها نفر موفق به دریافت بورس تحصیلی از دانشگاه های اسکاندیناوی میشوند. برای اپلای هر بورسی،نیاز به بیانیه هدف دارید. هم چنین ضمیمه کردن توصیه نامه  تحصیلی.

سامانه مرکزی رسمی اپلای رشته های کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشگاه های سوئد با دریافت بورس در سال ۲۰۱۹ میلادی

بورس ها معمولا شرط سنی ندارد. مخصوصا بورس‌های مقطع دکترا و پسا دکترا که پذیرفته شده، به استخدام موقت دانشکده در می‌آید. برخی از بورس‌ها از دانشجو درخواست می‌کنند تا مدرک صلاحیت زبان (language proficiency) نیز ضمیمه مدارک خود کنند. خواه آیلتس یا تافل یا PTE یا B1 آلمانی و غیره.

بورسیه دانشگاه Massey نیوزلند

دریافت بورسیه نیوزلند

بورسیه کارشناسی و ارشد کلیه رشته های ارائه شده دانشگاه ماسی نیوزیلندMassey Business School International Student Study Awards (Undergraduate and Postgraduate) اعلام شد. این کمک هزینه و بورسیه تحصیلی برای مقاطع لیسانس (کارشناسی) و فوق لیسانس (کارشناسی ارشد) در کلیه رشته های ارائه شده در دانشکده بیزینس دانشگاه Massey در کشور نیوزلند می باشد. توضیحات را بخوانید:

Applications close 30 November 2018

The Massey Business School International Student Study Award (“the Award”) is for top-achieving new international students enrolling in full-time business programmes at either the Palmerston North or Wellington Campuses at Massey University.

The award will be based on Academic merit at the discretion of the selection committee. The award may be awarded annually, and will be to the value of $5,000 per 120 credits enrolled, for up to the total credit value of the programme:

Undergraduate Programme maximum $15,000
Postgraduate Programme maximum $10,000

Up to 65 awards are available and the total number of new awards to be awarded each year is subject to the approval by the Massey Business School Executive Team1

برای  آشنایی با سایر بورس های دولتی نیوزلند به سایت بورسیه دولت نیوزلند مراجعه کنید.

بورس
سایت بورس های دولتی نیوزلند

بورسیه قبرس

این بورسیه برای ⁣دانشگاه آمریکایی گیرنه اولین دانشگاه قبرس است که در سال ۱۹۸۵ تاسیس گردیده است. این دانشگاه در حال حاضر جز یکی از بزرگترین دانشگاههای بین المللی میباشد تا به الان بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از ۸۵ کشور دنیا از این دانشگاه فارغ التحصیل شده اند و اساتید و کارکنان این دانشگاه از ۳۵ کشور دنیا است. دانشگاه GAU با قرار گرفتن در گیرنه بهشت کوچک قبرس و زیباترین شهر قبرس شرایط بسیار خوبی را برای دانشجویان از نظر تحصیل در محیط زیبا و دلپذیر بوجود آورده است.

دریافت بورسیه نیوزلند
سایت دانشگاه GIRNE AMERICAN UNIVERSITY

این دانشگاه دارای یازده دانشکده و یکصد رشته تحصیلی است.

  • دانشکده بازرگانی و اقتصاد
  • دانشکده فنی و مهندسی
  • دانشکده آموزش
  • دانشگاه علوم انسانی
  • دانشگاه علوم و ارتباطات
  • دانشکده حقوق
  • دانشکده معماری، طراحی و هنرهای تجسمی
  • مدرسه هوانوردی
  • دانشکده گردشگری ومهمان نوازی
  • دانشکده هنرهای نمایشی

جزییاتی که باید بدانیم:

  • مقاطع تحصیلی: کارشناسی و کارشناسی ارشد
  • میزان بورسیه:۷۵% تا ۱۰۰% شهریه دانشگاه پوشش داده میشود.
  • زمان شروع کلاسها: ژانویه ۲۰۱۹
  • مهلت ثبت نام: ۲۹ آذرماه۱۳۹۷

شرایط و مدارک مورد نیاز:

?داشتن مدرک دیپلم و پیش دانشگاهی
?داشتن مدرک کارشناسی معتبر(برای متقاضیان ارشد)
?رزومه
?پاسپورت
?عکس

سوالات خود را درباره بورس تحصیلی نیوزلند و قبرس و اسکاندیناوی با ذکر رزومه ای مطرح فرمایید. با مراجعه به سرویس دانشگاهی روزیاتو، صدها گفتار خواندنی درباره فرصت‌های تحصیلی و بورسیه در ۴ قاره جهان مشاهده کنید.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • میلاد آبان ۲۸, ۱۳۹۷

    سلام
    با آرزوی موفقیت برای زحمت کشان سایت خوب روزیاتو.برای گرفتن بورسیه تحصیلی معدل کارشناسی مهم هست یا نه و اینکه گرفتن آیلتس بدون کلاس رفتن هم امکانپذیر هست یانه؟و در آخر امکان گرفتن این بورس های تحصیلی وجود داره برای فردی خیلی درس خوان نبوده و معدلی خوبی نداره اگرنه بایستی از کجا شروع کنه

    • علی زمانی آبان ۲۸, ۱۳۹۷

      سلام
      رزومه شما باید جذاب باشد. تنها معدل شرط نیست مقالات و کارهای تحقیقاتی و اجرایی هم اهمیت دارد. بدون آیلتس امکان ندارد. شروع شما باید با آیلتس ۷ به بالا و انتشار خلاصه پایان نامه کارشناسی یا ارشد در نشریات معتبر باشد. باید فعلا مقالات حوزه کاری و رشته خود را زیاد بخوانید