کادو کردن هدایا بدون استفاده از هیچ گونه چسب یا روبان [تماشا کنید]

کادو کردن هدایا بدون استفاده از هیچ گونه چسب یا روبان [تماشا کنید]

فردا ولنتاین ۹۷ است و بازار هدیه دادن و هدیه گرفتن ها داغ است و هرکسی دوست دارد بهترین کادو را برای عشق خود خریداری کرده و به عنوان هدیه به او تقدیم کند.

فارغ از نوع هدیه ای که در نظر می گیرید، کادو کردن آن نیز یکی از مهم ترین بخش های ماجراست؛ زیرا ظاهر کادو هم می تواند در افزایش خوشحالی دریافت کننده هدیه نیز تاثیر زیادی بگذارد.

صرف نظر از حرفه کادوکردن که در سال های اخیر رونق بسیاری یافته و به واسطه آن غرفه های مخصوصی برای بسته بندی کردن هدایا به روش های بسیار خاص و زیبا در بیشتر مراکز خرید گشایش یافته است، همه ما عادت داریم یک کاغذ رنگی به سلیقه خودمان خریده و با کمک چسب و روبان هدیه مان را کادوبندی کنیم. اما آیا فکر کرده ایم که اگر چسب در دسترس تان نباشد، چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟

بیشتر بخوانید: تاریخ ولنتاین ۹۷ چه روزی است؟ [ولنتاین ۲۰۱۹]

احتمالا تصور می کنید که پیچیدن کادو بدون استفاده از چسب یا روبان، دشوار یا حتی ناممکن است. اما یک روش ژاپنی وجود دارد که نشان می دهد این کار چندان هم پیچیده نیست و فقط به کمی دقت و حوصله نیاز دارد.

یک یوتوبر ژاپنی با شناسه کاربری BeatTheBush در کانال خود این روش را به صورت تصویری توضیح داده است که می توانید در ویدئوی زیر مشاهده کنید.

این روش برای مواقعی که هیچ وسیله ای برای ثابت نگه داشتن کاغذ کادو در اختیار ندارید مثل معجزه می ماند. البته باید اشاره کنیم که این تکنیک فقط مختص وسایلی است که جعبه دارند.

بیشتر بخوانید: راهنمای خرید کادو ولنتاین برای مردان

برای دیدن این روش که فقط به کاغذ و تا متکی است، در ادامه با ما همراه باشید.

منبع: lifehacker
دیجیاتو
بدون نظر

ورود