به نظر شما کدام یک از این دخترها وقتی برگردد از همه جذاب‌تر است؟

انتخاب شما رازهایی در مورد شخصیتتان را برملا خواهد کرد

به نظر شما کدام یک از این دخترها وقتی برگردد از همه جذاب‌تر است؟

باید بدانید که گرایشات و ویژگی‌های اخلاقی انسان‌ها همیشه ثابت نیست و تغییر می‌کند. با این وجود حتی برخی خصلت‌های کوچک هم می‌توانند بازگوکننده‌ی شیوه‌ی رفتاری افراد باشند. به طور مثال، مدل راه رفتن شما می‌تواند مشخص کند که انسان حساس و آسیب‌پذیری هستید یا خیر.

به طور کلی، انتخاب‌های ساده ما در زندگی روزمره همگی از ویژگی‌های درونی ما نشات می‌گیرند. به همین خاطر کارشناسان رفتارشناسی با مطالعه روی رفتار و خصلت‌ انسان‌ها در طیف‌های گسترده، نتیجه‌گیری‌های کلی در این رابطه دارند که آشنایی با آنها خالی از لطف نیست.

بر همین اساس، ما یک تست روانشناسی را برایتان انتخاب کرده‌ایم که ممکن است پاسخ آن برایتان جالب باشد. برای انجام این تست کافیست به تصویر بالا نگاه کنید و بگویید به نظرتان وقتی این دخترها برگردند، کدام یک از آنها از بقیه جذاب‌تر خواهد بود؟

پس از انتخاب دختر موردنظر، نتیجه‌ی انتخاب خود را بر اساس شماره‌ی مندرج بخوانید و نظرات خود را در مورد درستی یا نادرستی این تست روانشناسی با ما در میان بگذارید.

دختر شماره یک

تست روانشناسی شخصیت شناسی

اگر اولین دختر در این تصویر به نظر شما از همه جذاب‌تر بوده، یعنی شما انسانی خونسردی هستید و اعتمادبه‌نفس بالایی هم دارید.

شما از موانع نمی‌ترسید و آغاز کردن راه‌های جدید به هیچ عنوان برایتان سخت نیست. همیشه آماده حل مشکلات و سختی‌های زندگی هستید. شما با مهارت زیاد می‌توانید سراغ تجربه‌های جدید بروید و از جسارت کردن هراسی ندارید. به همین خاطر هر آنچه دوست دارید را می‌توانید به‌دست بیاورید.

خیلی راحت زمین نمی‌خورید زیرا چرخش‌های زندگی را درک می‌کنید و با هوشیاری راهی برای برطرف کردن آنها خواهید یافت. ویژگی بارز شخصیت شما این است که برای رسیدن به اهدافتان صبر زیادی دارید. به هیچ عنوان خجالتی نیستید و شخصیتی قاطع و مصمم دارید.

دختر شماره دو

تست روانشناسی شخصیت شناسی

با انتخاب دختر شماره دو نشان داده‌اید که انسانی کاملا اجتماعی هستید که بسیار سریع با دیگران ارتباط برقرار می‌کند. شما کمی ساده و بی‌تجربه هستید و این ویژگی گاهی باعث می‌شود سبک‌سر رفتار کنید و بی‌فکر به‌نظر برسید.

با این وجود، به خوبی می‌دانید در زندگی بدنبال چه هستید و برای رسیدن به آن هم تلاش می‌کنید. به طور کلی، شما انسانی هستید که خیلی سخت نمی‌گیرد و به همین خاطر اغلب اوقات شاد و پرانرژی است.

ویژگی جالب شخصیت شما این است که دوست دارید به همه لبخند بزنید و خیلی مایل نیستید که دیگران دردها و ناراحتی‌هایتان را ببینند. شعارتان در زندگی این است که مثبت باشید و با عینک خوش‌بینی به اطرافیان بنگرید. سعی می‌کنید غم یا کینه‌ای در قلب خود نگه ندارید. اما این کار همیشه هم قابل اجرا نیست و گاهی برخی از رفتارها یا حرف‌های منفی قلب‌تان را به درد می‌آورند.

دختر شماره سه

تست روانشناسی شخصیت شناسی

اگر به نظرتان دختر شماره سه از همه جذاب‌تر است باید بدانید که انسانی خجالتی و محجوب هستید. با اینکه نمی‌توانید با دیگران خیلی سریع و راحت ارتباط برقرار کنید، اما اگر با کسی آشنا شوید به خوبی شخصیت واقعی خود را به او نشان خواهید داد.

شما ترجیح می‌دهید همه کارها روی نظم و اصول انجام شود و از کارهای ناگهانی و بی‌برنامه خیلی خوشتان نمی‌آید.

شما فردی مهربان و فراری از دعوا و مشاجره هستید و هیچ‌وقت برای مدت طولانی غم و ناراحتی را در دل خود نگه نمی‌دارید. همیشه دوست دارید احساسات و عواطف دیگران را درک کنید. از اینکه برای شاد کردن بقیه خود را به دردسر بیندازید نمی‌ترسید و این کار برایتان ارزش زیادی دارد. با این وجود توازن و هارمونی هم برایتان مهم است. به همین خاطر گاهی دوست دارید به گوشه تنهایی خود بخزید.

دختر شماره چهار

تست روانشناسی شخصیت شناسی

اگر انتخاب شما چهارمین دختر است، یعنی شما وقار و خویشتن‌داری زیادی دارید. شرمنده کردن یا گیج کردن شما برای بقیه چندان آسان نیست.

بیشتر از روی عقل و منطق خود تصمیم‌گیری می‌کنید تا قلب و دلتان. به خوبی می‌دانید که توانایی رسیدن به اهداف خود را دارید و از این رو از بروز مشکلات نمی‌ترسید و موانع نمی‌توانند شما را در نیمه راه متوقف کنند.

شما انسان مغروری هستید که به خوبی وجودِ خود را شناخته‌اید و به توازن اخلاقی رسیده‌اید. برای تصمیماتی که می‌گیرید بسیار با ملاحظه هستید. هرگز برای رسیدن به اهداف خود پا روی شخصیت دیگران نمی‌گذارید و بقیه را پل ترقی خود نمی‌کنید.

شاید در ظاهر سرد و بی‌روح به نظر برسید اما در واقعیت انسانی اجتماعی هستید که در مواقع نیاز به اطرافیان کمک می‌کند.

دختر شماره پنج

تست روانشناسی شخصیت شناسی

اگر انتخاب شما پنجمین دختر این تصویر است، یعنی شما شخصیتی مستقل و بسیار مصمم دارید. شما ساخته شده‌اید برای رسیدن به هدف و خیلی خوب می‌توانید به تنهایی از عهده همه کارها بر بیایید.

استقلال و اعتمادبه‌نفس شما به قدری زیاد است که به‌ندرت از بقیه کمک می‌طلبید. حتی کمک بقیه را هم قبول نمی‌کنید مگر اینکه واقعا به آن نیاز داشته باشید.

انسان سرسخت و لجوجی هستید و دیگران نمی‌توانند به راحتی شما را راضی یا قانع کنند. ملاقات با دیگران برایتان چندان آسان نیست. اما وقتی با کسی آشنا شوید، طرف مقابل می‌تواند با خیال راحت به شما اعتماد کند.

در بخش نظرات برای ما بنویسید که انتخاب شما کدام دختر بوده و آیا توضیحات آن باشخصیتتان هم‌خوانی دارد؟

منبع: brightside
مطالب مرتبط
دیجیاتو
۷۳ نظر

ورود

  • فاطی آذر ۱۸, ۱۴۰۰

    ۵ و کاملا درسته

  • Mina saberi آذر ۲۰, ۱۴۰۰

    من ۳ رو انتخاب کردم و کاملا درست بود

  • ناشناس آذر ۲۰, ۱۴۰۰

    ۵ بود انتخاب من اما من اصلا اعتماد به نفس ندارم من خیلی در مجری گری استعداد دارم اما نمیتونم حرف دلم رو بزنم و…… اما بقیش کاملا درست بود…

  • جینا آذر ۲۸, ۱۴۰۰

    ۵ و کاملا درست ??????

  • ثنا آذر ۲۸, ۱۴۰۰

    من نفر ۵
    ۵را انتخاب کردم و بیشتر شخصیت آن با شخصیت من مطابقت داشت ولی من خیلی با اعتماد به نفس نیستم

  • رها آذر ۳۰, ۱۴۰۰

    من شماره ۳ واقعا درست است

  • ترنم بهمن ۹, ۱۴۰۰

    دو کامل درسته

  • محمد اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

    شماره ۵

  • من 5 رو و کاملا درسته اردیبهشت ۷, ۱۴۰۱

    من ۵

  • Hayat شهریور ۲۱, ۱۴۰۱

    ۵

  • Selena دی ۲۵, ۱۴۰۱

    ۵

  • ابوالفضل اسفند ۶, ۱۴۰۱

    ۵
    دقیقا همچنین آدمی هستم

  • بی نام تیر ۲۸, ۱۴۰۲

    ۵ و کاملا درسته نوشتند

  • Hamid. شهریور ۳, ۱۴۰۲

    پنج رو انتخاب کردم
    و درست بود