۲۲ سلبریتی موفقی که با وجود طرد شدن و شکست های اولیه دست از تلاش برنداشتند

۲۲ سلبریتی موفقی که با وجود طرد شدن و شکست های اولیه دست از تلاش برنداشتند

کار در صنعت سرگرمی اصلاً ساده نیست. سلبریتی های محبوب ما در این راه با چالش های زیادی رو به رو هستند و بارها و بارها طعم تلخ رد شدن را می چشند. با هر سختی ای هم که مواجه باشند، آن ها هیچ چاره ای ندارند جز اینکه مقاومت کنند و خود را باور داشته باشند تا رویاهایشان به حقیقت بپیوندد.

در ادامه درباره ی تعدادی از سلبریتی هایی صحبت خواهیم کرد که با وجود اینکه در ابتدای کارشان طرد شده و شکست خوردند اما دست از تلاش برنداشتند و موفق شدند.

شکیرا

موفقیت سلبریتی ها

شکیرا گفته وقتی به دبستان می رفت هیچ کس از صدای او خوشش نمی آمد. معلمش اجازه نداد او جزو گروه کر مدرسه باشد و همکلاسی هایش به او می گفتند صدایش مثل بع بع بز می ماند! اما او ثابت کرد که صدای شور انگیز و منحصر به فردی دارد.

مریل استریپ

مریل استریپ جوان وقتی تازه کار بازیگری را شروع کرده بود، آرزو داشت بتواند در فیلم «کینگ کونگ» (King Kong) بازی کند. وقتی به دیدن تهیه ی کننده کار رفته بود، آقای تهیه کننده به زبان ایتالیایی از پسر خود پرسید: «چرا این زن بدقیافه را اینجا آوردی؟» استریپ هم به ایتالیایی گفته بود: «ببخشید که آنقدر زیبا نیستم که در کینگ کونگ بازی کنم.»

جنیفر لارنس

به جنیفر لارنس گفته بودند زیاد از حد چاق است و چهره اش هم بیش از حد ظریف و لطیف است. اما او با دریافت جایزه ی اسکار در سن ۲۰ سالگی همه را حیرت زده کرد.

جسیکا چستین

جسیکا چستین وقتی کارش را در هالیوود شروع کرد، از افراد زیادی می شنید که بدقیافه است و باید موهایش را رنگ تیره تری کند. اما او در همه ی فیلم هایی که تا به حال بازی کرده با همان موهای قرمز طبیعی اش حاضر شده.

کیرا نایتلی

قبل از آنکه کیرا نایتلی برای بازی در فیلم «ژاکت» (The Jacket) انتخاب شود، کارگردان فیلم ادعا کرده بود که او را درک نمی کند و نایتلی را بی استعداد خوانده بود و نقش را به او نداده بود. اما به اصرار نایتلی کارگردان از او تست بازیگری گرفت و بالاخره آن نقش را به او داد.

والت دیزنی

والت دیزنی که برای یک روزنامه کار می کرد، از آنجا اخراج شد چون معتقد بودند او به اندازه ی کافی خلاق نیست. اما چه کسی در این دنیا هست که از نوآوری های انیمیشن های دوست داشتنی شرکت دیزنی لذت نبرده باشد؟

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون کار خود در هالیوود را از سن بسیار کم شروع کرد. اولین تجربه ی بازیگری جوهانسون قرار بود در فیلم «جومانجی» (Jumanji) باشد اما این نقش در نهایت به کریستن دانست، دیگر بازیگر مشهور هالیوودی رسید. جوهانسون اما دست از تلاش برنداشت و ۳ سال بعد فرصت بزرگ دیگری در فیلم «نجواگر اسب» (The Horse Whisperer) نصیبش شد.

مارک رافلو

رافلو هم راه سختی را تا رسیدن به جایگاه فعلی اش طی کرده. او مجبور شد در ۸۰۰ تست بازیگری شرکت کند تا بالاخره انتخاب شود. او اولین نقشش را در سال ۱۹۸۹ بازی کرد. رافلو تا مدت ها در نقش های کوچک و فرعی بازی می کرد تا آنکه بالاخره با بازی در نقش «بروس بنر» یا همان «هالک» توانست به موفقیت و شهرت زیادی دست پیدا کند.

جی. کی. رولینگ

داستان زندگی جی. کی. رولینگ یکی از بهترین نمونه های «از فقر به ثروت رسیدن» است. او قبل از آنکه با انتشار مجموعه کتاب محبوبش «هری پاتر» به موفقیت زیادی برسد، ۱۲ ناشر، او و اثرش را رد کرده بودند. اما انتشارات بلومزبری از قرار معلوم عاقلانه ترین تصمیم را با قبول کتاب فوق العاده ی رولینگ گرفت.

جان هم

ورود به هالیوود برای جان هم ساده نبود. او بارها رد شده بود چون مسئولان انتخاب بازیگر فیلم ها ادعا می کردند او برای بازی در نقش های جوان زیاد از حد پیر یا برای نقش های پیر زیاد از حد جوان به نظر می رسد. در نهایت او وقتی توانست در اولین سریال تلویزیونی اش به نام «مشیت الهی» (Providence) بازی کند ۲۹ سال داشت. او از آن زمان در پروژه های سینمایی بزرگی حضور داشته و توانست با بازی در نقش «دان دریپر» در سریال «مردان دیوانه» (Mad Men) به شهرت برسد.

هریسون فورد

«هان سولو» و «ایندیانا جونز» محبوب هالیوود هم زمانی که کار خود را تازه شروع کرده بود و در تست های بازیگری شرکت می کرد با مشکلاتی رو به رو بود. سازندگان فیلم ها ادعا کرده بودند هریسون فورد توانایی ستاره شدن را ندارد. اما طولی نکشید که او توانست اشتباه بودن این ادعا را ثابت کند.

اپرا وینفری

اپرا وینفری کار خود را با گویندگی اخبار شبانگاهی در یکی از شبکه های تلویزیونی آغاز کرد. او اما دست آخر اخراج شد چون نمی توانست اخبار را بدون احساس بخواند و همیشه هم از نظر دیگران برای تلویزیون نامناسب به نظر می رسید. اما حالا او یک مجری بسیار موفق و مشهور است و ۳ میلیارد دلار ثروت دارد.

مدونا

مدونا کالج را رها کرد و به نیویورک رفت و در آنجا در یک فروشگاه دونات فروشی مشغول به کار شد. او اما حتی یک روز را هم از دست نداد. وقتی اولین شرکت ضبط موسیقی ای که مدونا به آنجا مراجعه کرده بود او را با این ادعا که پروژه اش ویژگی های لازم را ندارد، رد کرد، مدونا همه ی تلاشش را برای تبدیل شدن به یک موزیسین حرفه ای کرد. او حالا ۲۶۶ جایزه در کارنامه ی حرفه ای خود دارد و لقب «ملکه پاپ» گرفته است.

الویس پرسلی

الویس پرسلی بعد از فقط یک اجرا توسط مدیرش اخراج شد. به الویس گفته بودند که او هرگز مشهور نمی شود و باید سر همان کار قبلی اش، رانندگی کامیون برگردد. اما پرسلی در نهایت به یک ستاره ی ماندگار تبدیل شد.

گروه بیتلز

مدیر شرکت ضبط موسیقی ای که گروه بیتلز را رد کرد معتقد بود دوره ی گروه هایی که گیتار می زنند سر آمده و آن ها هیچ آینده ای ندارند. اما ورق برگشت و گروه موسیقی بیتلز به یکی از مشهورترین و پرطرفدارترین گروه های موسیقی تبدیل شدند.

تیم برتون

تیم برتون را استودیوی دیزنی رد کرد. تلاش های برتون برای آن ها ارزشی نداشت. اما از قرار معلوم این رد شدن بیشتر مثل یک دعای خیر برای او عمل کرد، چرا که او ۲ فیلم «بتمن» (Batman) را کارگردانی کرد و با جانی دپ، بازیگر مشهور، ۷ فیلم مشترک کار کرد.

ریس ویترسپون

ریس ویترسپون قبل از بازی در فیلم «قانوناً بلوند» (Legally Blonde) دائماً رد شده بود، چون از نظر سازندگان فیلم ها او زیاد از حد زیبا، زیاد از حد کوتاه، یا زیاد از حد پر شر و شور بود. اما او حالا یک ستاره ی تحسین شده است.

وینونا رایدر

به گفته ی وینونا رایدر یک بار مسئول انتخاب بازیگر یک فیلم میان حرفش پریده بود و گفته بود او بازیگر خوبی نیست، جذابیتی ندارد و باید به همان جایی برگردد که از آنجا آمده.

جی زی

جی زی، یکی از پردرآمدترین موزیسین های دنیا، زمانی از طرف بسیاری از شرکت های موسیقی رد شده بود چون آن ها معتقد بودند که جی زی به اندازه ی کافی خوب به نظر نمی رسد. جای تعجب ندارد که آن ها حالا از گفته ی خود پشیمان هستند چون او حالا یک موزیسین مستقل است و شرکت موسیقی خودش را هم دارد.

گری اولدمن

گری اولدمن، بازیگر کارکترهای محبوب «سیریوس بلک»، «دراکولا» و «وینستون چرچیل» هم وقتی برای اولین بار در تست آکادمی سلطنتی هنرهای نمایشی بریتانیا شرکت کرد، به او گفتند که توانایی بازیگری ندارد و باید دنبال کار دیگری برود.

کیت وینسلت

کیت وینسلت وقتی ۱۴ سال داشت، معلم تئاترش به او توصیه کرد نقش دخترهای چاق نمایش ها را که مناسبش بود بازی کند. اما وینسلت توجهی به حرف های او نکرد و برای پیشرفت در حرفه ی مورد علاقه اش تلاش کرد.

منبع: brightside
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲ نظر

ورود

  • امین اسفند ۱۲, ۱۳۹۸

    تیلور سوییفت چی؟
    ادمین…

  • Mr. Saxobeat اسفند ۱۲, ۱۳۹۸

    جسیکا چستن در همه فیلم هایی که بازی کرده موهاش قرمز بوده ؟
    Help
    Xmen dark Phoenix
    فیلم های دیگشم هست