بازیگر نقش زهره در سریال پرگار را بیشتر بشناسید

بازیگر نقش زهره در سریال پرگار را بیشتر بشناسید

پس از اتمام پخش سریال زیرخاکی از شبکه اول سیما، چند روزی می شود که پخش یک سریال جدید به نام پرگار از این شبکه شروع شده است. این سریال به کارگردانی شهرام شاه ‌حسینی و با دغدغه‌هایی چون مواد مخدر در مدارس هر شب ساعت ۲۲ و ۱۵ دقیقه پخش می شود و تاکنون توانسته مخاطبان بسیاری را جذب کند. یکی از بازیگران این مجموعه تلویزیونی زهره نعیمی است که نقش زهره دختر کوچک خانواده تجلی را بازی می کند و با استقبال خوب بینندگان سریال روبرو شده. در ادامه این مطلب شما را با بازیگر نقشه زهره در سریال پرگال بیشتر آشنا خواهیم کرد.

زهره نعیمی متولد یکم خرداد ۱۳۷۵، زاده تهران و دانشجوی دانشگاه سوره است. سریال پرگار سومین کار تلویزیونی زهره نعیمی بعد از سریال های چرخ و فلک و بی قید و شرط است. زهره خانواده کوچک چهار نفره ای دارد و تا بحال ازدواج نکرده است.

این بازیگر جوان فعالیتش را از سال ۱۳۹۴ با کلاس های بازیگری و تئاتر شروع کرده و همانطور که اشاره کردیم نقش آفرینی در سریال های چرخ و فلک به کارگردانی عزیزالله حمیدنژاد و سریال بی قید و شرط به کارگردانی شهرام شاه حسینی را در کارنامه خود دارد و سریال پرگار با بازی وی دومین تجربه همکاری وی با شهرام شاه حسینی به شمار می رود.

از دیگر عوامل سریال پرگار میتوان به هنرمندانی همچون مرجانه گلچین، الهام طهموری، مریم سرمدی، سهیلا جوادی، مریم سردشتی، بهرنگ علوی، فریبا کوثری، بابک کریمی، تیما پور رحمانی، حسین روزمه، رضا امامی، فاطمه مرتاضی، علی عمرانی، زهره نعیمی، فریبا جدی کار، نجوا صاحب الزمانی، امیررضا دلیری و کتایون علیزاده اشاره کرد.

خانم نعیمی در اینستاگرام نیز بسیار فعال است و صفحه شخصی او به آدرس zohrenaeimi@بالغ بر ۲۴۰۰ دنبال کننده دارد و در این صفحه عکس های هنری خود را به با مخاطبانش به اشتراک گذاشته است که در ادامه میتوانید برخی از این تصاویر را ببینید.

زهره نعیمی
زهره نعیمی به همراه پدرش
زهره نعیمی
زهره نعیمی به همراه مادرش

زهره نعیمی زهره نعیمی زهره نعیمی زهره نعیمی زهره نعیمی زهره نعیمی

آنچه باید در مورد سریال پرگار بدانیم

سریال پرگار ابتدا با نام آسمان همیشه ابری نیست تهیه و تولید شد اما در دقیقه آخر به پرگار تغییر نام داد. امیر پوررحمانی، تهیه کننده فصل اول و دوم پرگار، نقش نخست دختر جوان این دو مجموعه را به دخترش تیما سپرد.

پرگار در زمان ساخت به دلایلی که هرگز رسانه‌ای نشد، دچار مشکلاتی شده و تصویربرداری آن چند بار متوقف شد و حالا بعد از گذشت سه سال روی آنتن رفته است. بهمن سال ۹۸، پرگار در نوبت پخش قرار گرفت، اما به دلیل ترافیک کنداکتور شبکه در برنامه‌های تبلیغاتی انتخابات، پخش آن به تعویق افتاد.

هنچنین در حاشیه دیگری، الهام طهموری، بازیگر مجموعه پرگار، پس از پخش چند قسمت ابتدایی این سریال، در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

“متأسفانه سکانس‌های زیادی از بازی من در سریال پرگار حذف شده و سکانس‌های باقی مانده آنقدر از سر و تهش زده شده که فکر می‌کنم ای کاش کاملاً بازی بنده رو حذف می‌کردن. این کار برای من و بعضی از دوستانم از روز شروع تا الان که سه سال می‌گذرد و در حال پخش است، پر از توهین و تحقیر بوده و الان هم با این شیوه پخش، تمام خستگی رو به تنمون گذاشت. امیدوارم دوستان خوبم توی این کار بدرخشن و شما ببینید و لذت ببرید. “

شهرام شاه حسینی

شهرام شاه حسینی کارگردان سریال پرگار نیز سینما را با دستیار کارگردانی فیلمسازانی چون رسول ملاقلی‌پور، سیامک شایقی و بهرام بیضایی آغاز کرد. او کارگردانی در سینما را با آثاری چون «خانه دختر»، «آقای هفت رنگ»، «زن‌ها فرشته‌اند» و «کلاغ‌پر» تجربه کرد و با کارگردانی مجموعه‌هایی همچون «تاوان»، «مثل یک کابوس»، «پیدا و پنهان»، «همه چیز آنجاست»، «هشت و نیم دقیقه» و «پرستاران» به تلویزیون آمد.

نویسندگی پرگار را هم احمد رفیع زاده بر عهده داشته است. رفیع زاده کارنامه درخشانی در سینما و تلویزیون دارد و نویسندگی آثار سینمایی همچون «خوابم میاد»، «به وقت خماری» «گینس»، «زن‌ها فرشته‌اند» و سریال‌هایی همچون «ساعت شنی»، «پریدخت» و «خلسه» را در این کارنامه به ثبت رسانده است.

 

شاید به خواندن این مطالب علاقمند باشید:

با رایان سرلک بازیگر نقش کاوه در سریال زیرخاکی آشنا شوید

با ژاله صامتی همبازی پژمان جمشیدی در سریال زیرخاکی آشنا شوید

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود