بهنام بانی، هنرپیشه فیلم «گشت ارشاد ۳»؛ داستان چیست؟

بهنام بانی، هنرپیشه فیلم «گشت ارشاد ۳»؛ داستان چیست؟

بهنام بانی در گشت ارشاد ۳ حضور دارد. بازیگر سینما شد؛ بهنام بانی خواننده پاپ کشورمان ، نخستین تجربه بازیگری خود را روبروی دوربین سعید سهیلی تجربه کرد. این برای اولین بار است که بهنام بانی در یک فیلم سینمایی نقش آفرینی می کند. بهنام بانی در گشت ارشاد ۳ در نقش یک خواننده است. اما خواننده ای که قرار است جنجال به پا کند!

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳، به کارگردانی سعید سهیلی، در مراحل فیلمبرداری قرار دارد و بهنام بانی توانسته با استایل و گریمی خاص، در این فیلم طنز، حضور پیدا کند. علاوه بر بهنام بانی، ساعد سهیلی و پولاد کیمیایی به عنوان بازیگران اصلی گشت ارشاد ۳ معرفی شده و جلوی دوربین رفته اند.

فیلم سینمایی گشت ارشاد ۱ و گشت ارشاد ۲، در سال ۱۳۹۱ و ۱۳۹۵ ساخته و با استقبال گسترده علاقمندان به فیلم های کمدی همراه گردید. گشت ارشاد ۳، فیلم طنز است و به نظر میرسد با حضور بهنام بانی، شاهد یکی از داغ ترین گیشه ها در اکران سال ۹۹ برای سینمای ایران باشیم. سینمایی که با ۲ مشکل افزایش قیمت بلیط سینما و اقتصاد کرونا زده روبرو شده است.

بهنام بانی در گشت ارشاد ۳
سکانسی از حضور بهنام بانی در گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی که احتمالا نیمه دوم سال ۱۳۹۹ اکران شود

پس از اعلام رسمی حضور بهنام بانی در جدید ترین کار سعید سهیلی، اینستاگرام ۲.۲ میلیون فالوئری بهنام بانی که بیش از ۲۲۰ پست در آن به اشتراک گذاشته شده، مملو از کامنت های موافقان و مخالفان حضور این خواننده جوان محبوب در فیلم گشت ارشاد ۲ شده است.

بهنام بانی در گشت ارشاد ۳
تصاویر ۶ پست جدید بهنام بانی در اینستاگرامش

بهنام بانی تا کنون به حضورش در فیلم گشت ارشاد ۳ به کارگردانی سعید سهیلی، واکنشی نشان نداده است و احتمالا پس از مراحل فیلمبرداری این فیلم ومشخص شده وضعیت اکران در سال جاری، جزییاتی از حضورش را اعلام کند. این برای چندمین بار است که خوانندگان مطرح موسیقی پاپ کشورمان روبروی دوربین کارگردانان سینما و تلویزیون حاضر می شوند.

رضا یزدانی و بنیامین بهادری، تنها دو نمونه از حضور خوانندگان پاپ در فیلم های سینمایی و سریال های تلویزیونی یک دهه اخیر است. موضوعی که نشان دهنده اهمیت گیشه برای جذب مخاطبان و استفاده از پتانسیل سلبریتی ها و فعالان موسیقی در عرصه هنر هفتم دارد.

ساخت فیلم های سریالی، مدتی است که در سینما ایران باب شده است و با استقبال تماشاگران همراه شده و به نظر می رسد سعید سهیلی نیز همین استراتژی را دنبال می کند. در پی موفقیت گشت ارشاد، سهیلی پس از گذشت ۴ سال، گشت ارشاد ۲ را روبروی دوربین برد .با ترکیب بازیگران قبلی همراه شده و فرخ نژاد و پولاد کیمیایی و ساعد سهیلی کنار هم قرار گرفتند. بهاره افشاری و ترلان پروانه و دختر سعید سهیلی (سارا) نیز به ترکیب اضافه شد. داستان عباس و حسن است که از ندامتگاه خارج شده و عطا هم که از کما بیرون آمده و زنده می ماند.

داستان گشت ارشاد ۳ هنوز به صورت دقیق اطلاع رسانی نشده است. اما به نظر می رسد داستان گشت ارشاد ۳ با حضور بهنام بانی ، روایتی است از عبور یک از خط قرمزهای موسیقی پاپ در شهر مشهد که در سال های اخیر، جنجال های زیادی به پا کرده است و با برگزاری کنسرت در این شهر مقدس مخالفت شده است.

بهنام بانی در گشت ارشاد ۳
تصویری از پوستر گشت ارشاد ۱ و گشت ارشاد ۲

بهنام بانی که در سریال پایتخت ۶ حضور کوتاهی داشت، این بار در یک فیلم سینمایی، هنر بازیگری خود را به نمایش میگذارد. بهنام بانی در گشت ارشاد ۳ نقش یک خواننده موسیقی پاپ بد صدا را بازی میکند که قصد برگزاری کنسرت در مشهد دارد و هراسی هم ندارد! احتمالا با سکانس ها و دیالوگ های جالبی همراه بشویم که می تواند انگیزه لازم را برای یک گیشه طوفانی در اکران ۹۹ ارائه کند. حمید فرخ نژاد نتوانست با تهیه کننده برای حضور در گشت ارشاد ۳ به توافق برسد و حضور ندارد.

در گشت ارشاد ۳ گفته می شود که حمید فرخ نژاد در یکی از کشورها، زندان است. گویا فیلم سینمایی گشت ارشاد ۳ کلکسیونی از متلک ها و شوخی ها درباره موسیقی در مشهد باشد که احتمالا حاشیه های پر رنگ از متن را به دنبال داشته باشد و شایعات درباره توقیف آن مدتی از پس از اکران در شبکه های اجتماعی به گوش می رسد. به هر حال، سال ۹۹، سال شگفتی ها خواهد بود. مسعود فراستی احتمالا منتقد اول گشت ارشاد ۳ باشد!

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
یک نظر

ورود

  • علیرضا تیر ۱۵, ۱۳۹۹

    خدا وکیلی گشت ارشاد چیه چرا اصرار دارن فیلم های بدرد نخور رو هی ادامه بدن