مهارت یک عکاس در ثبت تصاویری از لحظه هولناک شکار گورخر توسط کروکودیل

مهارت یک عکاس در ثبت تصاویری از لحظه هولناک شکار گورخر توسط کروکودیل

(هشدار: این مطلب حاوی تصاویری است که ممکن است تماشای آن ها برای هر کسی خوشایند نباشد)

کروکودیل ها به توانایی رعب انگیزشان در قاپیدن و کشتار شکارشان مشهورند. حتی اگر شکارشان حیوان درشت هیکلی همچون یک گورخر باشد.

یک کروکودیل می تواند با نیروی آرواره های قدرتمند خود یک گورخر را در کسری از ثانیه روی هوا بقاپد و طوری ببلعد که گویی آن حیوان بی نوا هرگز وجود نداشته است.

این در حقیقت همان منظره ی شوک آوری است که در کنیا توسط یک عکاس نیویورکی در جریان سفر او به منطقه ی حفاظت شده ی ماسایی مارا در جنوب کنیا ثبت شد.

این عکاس ۵۰ ساله ی نیویورکی که دنیس استوگسدل نام دارد آنچه که پیش از مرگ آن گورخر نگون بخت رخ داد را ثبت کرده است. این حیوان جزئی از یک گله گورخر بود که با احتیاط در حال عبور از یکی از رودخانه های کنیا بودند، غافل از آنکه که در همان حین یک کروکودیل حدوداً پنج متری در حال پرسه زدن در زیر آب بود.

کروکودیل یکباره از زیر آب به طرف گورخر بی نوا می پرد و آن را به زور زیر آب می کشد. بعد از آن با آواره ی قدرتمند خود شکم گورخر را می گیرد.

بدن گورخر حالا سر و ته شده و پاهای عقبش از آب بیرون زده است. وقتی کروکودیل گاز اول را به شکار پر و پیمانش می زند، خون به هوا می جهد و فواره ی خونی که به راه می افتد به وضوح در عکس ها ثبت می شود.

تصویر آخر کروکودیل را نشان می دهد که یکی از پاهای گورخر از دهان هولناکش بیرون زده، تنها چیزی که از آن حیوان نگون بخت باقی مانده است!

جالب است بدانید که کروکودیل ها که اغلب آن ها ۲۴ دندان بسیار تیز و البته ترسناک دارند، هرگز طعمه ی خود را نمی جوند. در موارد بسیار نادر، ممکن است از دندان خود برای خرد کردن غذا استفاده کنند.

کروکودیل ها برای نگه داشتن طعمه در دهان خود از دندان هایشان استفاده می کنند و در بیشتر مواقع، غذای خود را درسته می بلعند. این حیوانات می توانند سنگ را هم ببلعند و به راحتی آن را هضم کنند.

کروکودیل ها یکی از قدرتمندترین و مرگبارترین آرواره ها را در میان حیوانات دنیا دارند.

شکار گورخر توسط کروکودیل

بیشتر بخوانید:

۱۳ واقعیت جالب در مورد کروکودیل ها که شما را شگفت زده می کنند

با گاندو یا تمساح پوزه کوتاه بیشتر آشنا شوید

مژگان روستایی؛ اولین پرورش دهنده کروکودیل در خاورمیانه

کشف ردپای یک کروکودیل دایناسور که مانند انسان ها روی دو پا راه می‌رفته است

منبع: dailymail
دیجیاتو
۲ نظر

ورود