آخرین خبرها در مورد سریال جک ریچر ؛ انتخاب آلن ریچسون برای نقش اصلی

آخرین خبرها در مورد سریال جک ریچر ؛ انتخاب آلن ریچسون برای نقش اصلی

سریال جدید جک ریچر (Jack Reacher) از سرویس آمازون با انتخاب بازیگر نقش اول یک گام به ساخته شدن نزدیک شده است. به تازگی اعلام شده که آلن ریچسون که اکنون در سریال درام ابرقهرمانی Titans نقش هاک (عقاب) را بازی می کند نقش اول سریال جک ریچر را بر عهده خواهد داشت. ریچسون همچنین در سریال Smallville نقش آکوامن و در Teenage Mutant Ninja Turtles نیز نقش رافائل را بازی کرده است. سریال جک ریچر از آمازون اولین باری نیست که کتاب های لی چایلد روی پرده سینما و تلویزیون به تصویر کشیده می شوند.

سریال جک ریچر (Jack Reacher)

کتاب های جایلد داستان جک ریچر را روایت می کنند، عضو سابق ارتش ایالات متحده که خود را در ماجراجویی های خطرناکی می بیند. محبوبیت کتاب های چایلد باعث شد که در سال ۲۰۱۲ فیلم با عنوان جک ریچر و با بازی تام کروز در نقش اصلی ساخته شده و سال ۲۰۱۶ نیز دنباله ای دیگر بر آن منتشر شود که فیلم های نسبتاً موفقی بودند. اکنون اما چایلد قصد دارد با همراهی سرویس آمازون سریال تلویزیونی جک ریچر را بسازد و نیک سانتورا نیز نقش تهیه کننده اجرایی و شورانر آن را بر عهده خواهد داشت. به گزارش مجله Collider، آلن ریچسون در این سریال نقش جک ریچر را بر عهده خواهد داشت که خبری بسیار خوب برای طرفداران این فرانچایز خواهد بود زیرا قد و به طور کلی فیزیک بدنی ریچسون باعث شده که وی بهترین گزینه برای این نقش به نظر برسد.

سریال جک ریچر (Jack Reacher)

فیزیک بدنی تام کروز یکی از نقاط ضعف بازی او در نقش ریچر به شمار می آمد به ویژه قد او که بسیار کمتر از آن چیزی بود که در کتاب های چایلد آمده بود. قد شخصیت ریچر در کتاب های چایلد بیش از ۶ فوت (۱۸۳ سانتیمتر) عنوان شده بود در حالی که تام کروز تنها ۱۷۰ سانتیمتر قد دارد. این در حالی است که قد ریچسون حدود ۱۹۳ سانتیمتر است که بزرگ ترین نقطه ضعف دو فیلم جک ریچر با بازی کروز از نگاه نویسنده کتاب ها را رفع خواهد کرد. تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون نسخه از کتاب های جک ریچر به فروش رسیده و به نظر می رسد این فرانچایز طرفداران و مخاطبان بسیاری خواهد داشت.

سریال جک ریچر (Jack Reacher)

اگر چه هنوز نمی توان در مورد عملکرد آلن ریچسون در نقش ریچر قضاوت کرد اما او سابقه بازی در سریال ها و فیلم های اکشن زیادی را داشته و این موضوع نشان می دهد که وی توانایی بازی در این نقش مشهور و محبوب را دارد. همچنین، اگر چه ریچسون به اندازه تام کروز چهره شناخته شده ای نیست اما ثابت کرده که می تواند توجه مخاطب را به حضور خود در صحنه جلب کند. اگر چه هنوز باید برای انتشار سریال جک ریچر صبر داشت اما انتخاب رسمی ریچسون به عنوان بازیگر نقش اصلی نشان می دهد که ساخت این سریال مورد انتظار قطعی شده و نتیجه نهایی ارزش این همه صبر کردن را خواهد داشت. هنوز تاریخ دقیقی برای انتشار این سریال توسط سرویس آمازون اعلام نشده است.

بیشتر بخوانید: بدلکاری متهورانه و خطرناک تام کروز برای ماموریت غیرممکن در ۵۸ سالگی + ویدیو

منبع: screenrant
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود