افشاگری احمد سعادتمند در مورد بازیکنان استقلال: از بردن قلیان به قطر تا شب زنده‌داری + ویدیو

افشاگری احمد سعادتمند در مورد بازیکنان استقلال: از بردن قلیان به قطر تا شب زنده‌داری + ویدیو

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتگویی که شب گذشته با رسانه رسمی باشگاه داشت افشاگری های باورنکردنی انجام داد. وی در این مصاحبه به شدت از وضعیت بازیکنان تیم انتقاد کرده و مدعی شد برخی از بازیکنان این تیم تا پاسی از شب بیدار بوده، ظهر از خواب بیدار شده و حتی قلیان با خود به قطر برده اند. سعادتمند در بخشی از سخنان خود در این باره گفت: «متاسفم که بگویم به خاطر حجم کاری و برای تأمین منابع پرداخت آخرین قسط بازیکنان و پاداش و پول بازیکنان میلیچ و دیاباته، دیر به اردوی استقلال اضافه شدم، اما سه چهار روز در دوحه بودم، اما در این اردو موارد خوبی ندیدم و از یک باشگاه حرفه‌ای بعید است که بازیکن آن تا ۴ صبح بیدار باشد».

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتگویی که شب گذشته با رسانه رسمی باشگاه داشت افشاگری های باورنکردنی انجام داد.

او در ادامه به معضل فضای اجتماعی در میان بازیکنان اشاره کرده و تصریح کرد: «البته همه را نمی‌گویم و منظورم به تعداد محدودی است و برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خیلی بد است که یک بازیکن هنوز ساعت یک ظهر صبحانه نخورده باشد. برای باشگاهی مثل استقلال خیلی بد است یک بازیکن تا ۴ صبح در فضای مجازی باشد. برای باشگاه استقلالی که نگاه سی میلیون هوادار به ساق این بازیکن است، بد است بازیکن من با خودش قلیان به قطر ببرد. شک نکنید با بازیکن خاطی برخورد خواهم کرد. ما یک باشگاه مردمی هستیم. کارگری که ماهی ۲ میلیون حقوق می گیرد و برای این تیم گریه می کند، نگاهش به ساق های بازیکنان است».

مدیرعامل باشگاه استقلال در ادامه خطاب با بازیکنان چنین گفت: «شما بازیکنان تا صبح بیدار هستید، بعد به چه شکل از لحاظ فنی قصد دارید باشگاه را به سمت جلو ببرید و هرگز این اتفاق نخواهد افتاد و تا زمانی که بنده هستم اجازه نخواهم داد این اتفاق بیفتد. من اعتقادی به قانون منع ورود بازیکن و مربی خارجی ندارم اما پرداخت به بازیکنان خارجی به نسبت بالا رفتن ارز سخت است، اما بازیکنان جوان و مستعدی در فوتبال ایران داریم و هدفمان استفاده از بازیکنان ایرانی است، اما قطعا از بازیکنی بهره می‌بریم که قدر اشک‌های هوادار کارگر را بداند».

احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در گفتگویی که شب گذشته با رسانه رسمی باشگاه داشت افشاگری های باورنکردنی انجام داد.

سعادتمند در پایان گفت: «مگر می‌شود یک بازیکن تا لنگ ظهر بخوابد؟ مگر می‌شود بخاطر این قانون، بازیکنی که قراردادش ۲ میلیارد تومان بوده اکنون مدعی دریافت ۱۰ میلیارد تومان باشد! ما به خاطر شما هوادار‌ان و فشار مضاعف شما مجبور هستیم قرارداد‌هایی را ببندیم که مخالف آن هستیم و اعتقادی هم به آن نداریم».

بیشتر بخوانید: ۱۰ اسطوره وفاداری فوتبال؛ بازیکنانی که تمام دوران حرفه‌ای خود را در یک تیم گذراندند

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود