نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

نحوه شرکت در مسابقه «سیم آخر» رضا رشیدپور در شبکه ۳

مسابقه سیم آخر با مجری گری رضا رشید پور (مجری برنامه حالا خورشید)، روزهای ۵ شنبه و جمعه ساعت ۲۲:۳۰ روی آنتن شبکه ۳ سیما می رود. این اولین مسابقه تلویزیونی است که رضا رشیدپور مجری مطرح رسانه ملی، اجرای آن را بر عهده دارد. این برنامه تلویزیونی متفاوت قرار بود با نام بمب به آنتن پاییزی شبکه ۳ برسد که تغییر نام داد.

تهیه کننده مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، محمد رضا رضاییان است که گفته محتوای تفریحی و سرگرم کننده داشته و برنامه پر انرژی است. اولین قسمت از مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور، ۵شنبه ۱۵ آبان ۹۹ روی آنتن رفت و دومین قسمت مسابقه سیم آخر روز جمعه ۱۶ آبان ۹۹ پخش می شود.

اینستاگرام مسابقه سیم آخر رضا رشیدپور در نشانی: @simeakhar3 قرار دارد که می توانید نظرات بینندگان، شرکت کنندگان و بخش هایی از برنامه سیم آخر را تماشا کنید. وب سایت مسابقه سیم آخر نیز در نشانی: bombtv3.com معرفی شده که شرایط شرکت در مسابقه سیم آخر را تشریح کرده است.

مسابقه سیم آخر که قرار بود با نام بمب روی آنتن شبکه ۳ بیاید، الهامی است از یکی از پربیننده ترین مسابقه های تلویزیونی در حال اجرای دنیا. در واقع این برنامه نیز مثل برنامه استعدادیابی عصر جدید احسان علیخانی که نمونه وطنی امریکا گات تلنت بود، الگو برداری شده از مسابقات تلویزیونی موفق جهان است که در ۲۰ کشور دنیا در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی قرار گرفته است.

مسابقه سیم آخر صرفا سرگرمی نیست و محتوای کاربردی دارد و برای ارتقا اگاهی عمومی نیز مفید اعلام شده است. حداکثر جایزه ای که به برنده مسابقه سیم آخر اعطا می شود ۶۰۰ میلیون ریال است.

مسابقه زوجی نو با اجرای بارید بابایی و مسابقه سیم آخر با اجرای رضا رشیدپور احتمالا در نیمه دوم سال ۹۹ در فهرست پربیننده ترین مسابقات تلویزیونی رسانه ملی باشند.

مسابقه سیم آخر
تصویر اینستاگرام مسابقه سیم آخر شبکه ۳ سیما با اجرای رضا رشیدپور

درباره مسابقه سیم آخر

مسابقه سیم آخر در واقع یک مسابقه اطلاعات عمومی است مثل مسابقه ای که محمد رضا گلزار در شبکه ۳ اجرا می کرد و در نهایت متوقف شد. در مسابقه سیم آخر ، یک تیم ۳ نفره باید تلاش کند که با پاسخ درست به سوالات، بمب هر مرحله را خنثی کرده و امتیاز و جایزه بیشتری را نصیب خود نماید.

در هر قسمت مسابقه سیم آخر ، چند تیم ۳ نفره به شکل جدا فعالیت دارند. رقیب هر تیم ۳ نفره در واقع ۷ بمب مسابقه بوده که باید تلاش شود در هر مرحله با پاسخ درست به سوال مربوطه به هر بمب، آن را خنثی کند. سوال هر بمب، به صورت چند گزینه ای بوده و فقط یکی از گزینه ها نادرست است. هر سوال، چند پاسخ صحیح داشته و فقط یک پاسخ نادرست دارد.

حداکثر مجموع امتیازها تا مرحله ۶، ۲۵۰۰۰ امتیاز و در مرحله هفتم مسابقه سیم آخر، مگا بمب هست که ۱۰۰ هزار امتیاز دارد. هر ۱۰۰۰ امتیاز در مسابقه سیم آخر معادل ۶ میلیون ریال است.

استایل رضا رشیدپور در تیزر مسابقه سیم آخر شبکه ۳ سیما

معرفی مسابقه سیم آخر در اینستاگرام رضا رشیدپور نیز صورت گرفته است. رضا رشیدپور از جمله مجریان رسانه ملی است که بیش از ۱ میلیون فالوئر دارد.

قوانین مسابقه سیم آخر

  • در هر قسمت چند تیم سه نفره به شکل جدا شرکت می کنند.
  • رقیب هر تیم سه نفره ،۷ بمب مسابقه است که باید سعی کنند در هرمرحله با پاسخ صحیح به سوال مربوط به هر بمب، آن ها را خنثی کنند.
  •  تیم سه نفره در جایگاهی قرار می گیرند که سه چراغشان سبز است. هر چراغ سبز برای یک عضو تیم است و به نشانه امکان شرکت در هر مرحله و پاسخ به سوال است. با پاسخ اشتباه این چراغ قرمز می شود
  • سوال هر بمب، به شکل چند گزینه ای است و فقط یکی از گزینه ها نادرست است. یعنی هر سوال این مسابقه چند پاسخ صحیح دارد و فقط یک پاسخ نادرست.
  • سوال های بمب از این حوزه ها انتخاب می شود: علوم اسلامی و قرآنی/زبان و ادبیات فارسی/ افتخارات ملی/جانورشناسی/ ریاضیات/ جغرافیا/ ورزش /تاریخ/ هنر/ شیمی/ فیزیک و…
  • هر گزینه پاسخ در نمایشگر با یک رنگ متفاوت مشخص شده است و به یک سیم با همان رنگ در بمب مرتبط است .
  • شرکت کننده ها باید در زمان مشخص، فقط سیم های گزینه های درست را قطع کنند و در پایان فقط سیم گزینه نادرست باقی مانده باشد. اگر سیم گزینه نادرست قطع شود، بمب منفجر می شود.
  • قبل از شروع هر مرحله، حوزه آن سوال روی نمایشگر اعلام می شود و تیم انتخاب می کند که کدام یک از اعضا برای پاسخ به سوال و خنثی کردن بمب این مرحله جلو برود و کنار بمب بایستد.
  •  ابتدا گزینه ها یک به یک روی نمایشگر ظاهر می شود و مجری از شرکت کننده می خواهد سوال این مرحله را حدس بزند )حدس درست یا نادرست تاثیری در روند مسابقه ندارد و فقط برای آماده شدن ذهنی شرکت کنندگان است(
  •  بعد از ظاهر شدن سوال، تایمر فعال می شود و به شکل معکوس تا پایان زمان آن مرحله شروع به شمارش می کند. ۱۱. شرکت کننده باید به سرعت گزینه های درست را یک به یک تشخیص بدهد و سیم مربوط به آن را قطع کند .
  • وقتی شرکت کننده یک سیم را قطع می کند، تایمر به طور موقت متوقف می شود و بعد از سه ثانیه، نتیجه درست یا نادرست روی نمایشگر ظاهر می شود)همزمان صدای شمارش معکوس و درست یا نادرست بودن پاسخ در استودیو شنیده می شود( .
  •  اگر سیم درست قطع شده باشد، تایمر دوباره شروع به کار می کند و شرکت کننده باید به سرعت بقیه سیم های درست را قطع کند .
  •  اگر شرکت کننده همه سیم های درست را در زمان مشخص شده قطع کند، بمب منفجر نمی شود و امتیاز آن مرحله به بانک امتیاز تیم اضافه می شود
  •  اگر شرکت کننده سیم نادرست را قطع کند یا قبل از قطع کردن همه سیم های درست، زمان تمام شود ،بمب منفجر می شود و محتوای رنگی داخل بمب به همه جای استودیو و شرکت کننده ها پخش می شود.
  • امتیاز این مرحله از دست می رود و شرکت کننده هم حذف می شود)چراغ سبز جایگاهش قرمز می شود( و دیگر تا مرحله هفتم امکان شرکت در مسابقه را ندارد.
  •  شرکت کننده ها و مجری از عینک محافظ استفاده می کنند و تماشاگران ردیف های جلو هم عینک و کاور محافظ روی لباس هایشان می پوشند.
  •  هر شرکت کننده تا قبل از مرحله هفتم حداقل باید برای پاسخ به سوال های یک مرحله و خنثی کردن یک بمب اقدام کند .
  •  اگر هر سه شرکت کننده تا قبل از پایان مرحله ششم، حذف شوند، تیم هیچ جایزه ای نمی گیرد و امتیازهایش در بانک از دست می رود.
  •  اگر بعد از مرحله ششم، یک شرکت کننده از تیم باقی مانده باشد، تیم باید تصمیم بگیرد که همین جا مسابقه را ترک کند و بر اساس مجموع امتیازهایش تا این مرحله جایزه بگیرد یا سوال هفتم را پاسخ بدهد و مگابمب را خنثی کند.
  •  مجری حوزه سوال هفتم را به شرکت کننده ها اعلام می کند تا بتوانند راحت تر برای ماندن یا رفتن تصمیم بگیرند.
  •  سوال مگابمب، ده گزینه دارد با ۷ پاسخ درست و سه پاسخ نادرست و ۹۱ ثانیه زمان پاسخگویی.
  • در این مرحله هر سه عضو تیم مشارکت می کنند) فارغ از اینکه قبلا حذف شده باشند یا نه( و هر سه کنار بمب می ایستند. یک نفر سیم ها را قطع می کند و دو نفر دیگر مشورت می دهند .
  • اگر تیم مگابمب را خنثی کند، معادل چهاربرابر مجموع امتیازهایشان تا این مرحله جایزه می گیرند. اگر بمب را خنثی نکنند، معادل نصف امتیازهایشان تا این مرحله را جایزه می گیرند.

شرایط شرکت کنندگان برای مسابقه سیم آخر

شرکت کنندگان برای حضور در مسابقه سیم آخر ، باید در مسابقه های انتخابی سیم آخر بر اساس ارائه های هفتگی شرکت کنند. هر هفته۵ ارائه آگاهی محور کوتاه در حوزه های مختلف از شبکه سوم و اپلیکیشن روبیکا پخش می شود .در این ارائه ها، یک چهره علمی فرهنگی دانشگاهی یکی از موضوعات مختلف دنیای علم و فرهنگ و هنر و … را به زبان ساده برای مخاطبان عمومی توضیح می دهد .

هر شب بر اساس این ارائه که فیلم آن قبلا پخش شده و در اختیار شرکت کنندگان است، یک مسابقه ۱۰سوالی در زمانی مشخص به شکل آنلاین برگزار می شود .

هر ده سوال سه گزینه ای از موضوع ارائه انتخاب می شوند ولی ممکن است پاسخ بعضی سوال ها لزوما در ارائه توضیح داده نشده باشد و بر اساس اطلاعات عمومی مرتبط با آن موضوع باشد. در صورت پاسخ اشتباه، شرکت کننده از دور مسابقه آن شب حذف می شود و فقط امتیاز تا آن سوال رامی گیرد.

کسانی که در پنج مسابقه هر هفته بیشترین امتیاز را کسب کرده باشند، وارد مرحله مصاحبه حضوری برای شرکت در مسابقه سیم آخر می شوند برای کسانی که هر هفته پیوسته در مسابقه انتخابی شرکت می کنند، در دوره هایی مشخص بر اساس امتیاز مجموع برای شرکت در مصاحبه حضوری دعوت می شود.

شرکت کنندگانی که مرحله مصاحبه حضوری را با موفقیت پشت سربگذارنند، برای حضور در مسابقه باید یک تیم سه نفره معرفی کنند)دو نفر علاوه بر خودشان

اعضای تیم باید این شرایط عمومی را داشته باشند:  سن همه اعضای تیم باید ۱۷ سال به بالا باشد . در صورت حضور آقایان و بانوان، حداقل یک محرم در تیم حضور داشته باشد.

جایزه مسابقه سیم  آخر

مبلغ جایزه به شکل کمک هزینه آموزشی تحصیلی اهدا می شود و باید صرف هزینه های آموزشی خود شخص یا اعضای درجه یک خانواده شود. هزینه های آموزشی تحصیلی می تواند شامل موارد زیر باشد:

  • شهریه مراکز آموزشی مثل مدارس، دانشگاه و…
  • شهریه دوره های آموزشی
  • خرید تجهیزات آموزشی مثل لپ تاپ، تبلت، مودم و…
  • مبلغ جایزه در اختیار بانک مرتبط با برنامه و شبکه سوم قرار می گیرد و برندگان با ارائه نامه معرفی از سمت شبکه و فاکتورهای مرتبط با هزینه های آموزشی، جایزه را دریافت می کنند.
  • مدت زمان استفاده از جایزه، یک سال پس از صدور نامه معرفی است و بعد از گذشت این زمان، جایزه مسترد می شود.

اسپانسر مسابقه سیم آخر، اپ روبیکا است که اسپانسر مسابقه عصرجدید احسان علیخانی نیز محسوب می شود. باید منتظر ماند تا ببینیم فرجام سیم آخر نیز فرجام «برنده باش» خواهد بود یا خیر.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۲۹۹ نظر

ورود

  • مریم بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    باسلام خدمت طرفداران و عوامل مسابقه سیم اخر
    پاسخ صحیح ذهن خوانی
    شماقبل ازاینکه کاغذها را بر روی میزپهن کنید نام اول وآخر راحفظ میکنیدمثلاAوBاین دونام راحفظ میکنیدکه اگر شرکت کننده یکی رابرداشت دیگی درنوبت کار قرار بگیرد واولین دفعه مثلا نامAرامیگویدولی کاغذی که شرکت دهنده به شما میدهدXمیباشدوشماهمانXرامیگوییدوبه ترتیب تاآخر و نام آخری راکه به شمامیدهدمثلا yمیباشدشمابه اسم y همانAرابرمیداریدبه این ترتیب تمامی نامها موجود میباشد.

  • احدسبحانی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    آقای رشید پور شما برگه ای را که برمیدارید به اسم نوشته شده بر روی برگه نگاه میکنید و در مورد برکه دوم که برمیدارید اسم اولین برگه را میگید و برگه دوم را بنام او برمیدارید و همچنان تا برگه ششم این کار را میکنید و در برگه هفتم که خودتان برمیدارید اسم نفر برگه ششم را میگید

  • فرشادناصری کریموند بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام
    تمام پاکتهادوجداره دارند،جداره اول همون کارتهایی ست که شمابه شرکت کننده نشان میدید،اماجداره دوم که شماازدیدتماشاگرامخفی میکنید هرتعدادکه باشه همگی یکیست بعنوان مثال تمام شهرهای مبدا که دربخش دوم که عینک رانیزعوض کردیدهمگی تهران میباشد ودرپاکت شهرمقصدهمگی کیش وساعت همه ۱۴ وهمچنین روزجمعه درقسمت جداره دومی میباشندکه شماازدیدبیننده مخفی کردید
    وشمادقیقاهمون چیزی رونوشتید که درجداره دوم تمام پاکتهاست وشرکت کننده هرکدوم راکه بردارددقیقا همونیست که شماازقبل پشت تخته نوشتیدچون انتخاب دیگری درجداره دوم پاکتهانیست
    باتشکرازبرنامه بسیارخوبتون

  • نفیسه کنعانی بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    با سلام.جواب طرح دستی.ما بطور مثال تعداد ۱۰ برگ داریم که روی هر برگه اسم یک نفر هست مثلا (احمد،رضا،قاسم،حسین،محمد،مجید،حسن،عباس،مهدی،غلام) وقتی قرار هست برگه هارو مقابل فرد قرار دهیم جهت ذهن خوانی یک یا دو برگ را مد نظر قرار میدهیم در چید مانمان روی میز به طور مثال ابتدایی وآخری را مثلا( احمد) به فرد اعلام میکنیم شما علاقه به بازیگر با نام احمد دارید و فرد یکی از برگها را بر میدارد و بدونه اینکه به آن نگاه کند به ما میدهد ما به اسم روی برگه نگاه میکنیم و همان اسم را به عنوان فرد مورد علاقه آن طرف اعلام میکنیم مثلا رضا و دوباره برگه بعد را بر میدارد وما اسم روی آن را میبینیم وبه عنوان گزینه بعد اعلام میکنیم تا به طور مثال ۴ برگه ودر انتها برگه اول که اسم احمد را گفته بودیم و نشان کرده بودیم در ذهنمان و جای آن را در روی میز میدانستیم بر می داریم وبه این صورت تمام نامهایی که گفته بودیم در دست ماست و اعلام میکنیم ذهن طرف را خوانده ایم به همین دلیل آقای رشید پور به طرف مقابل اعلم نمی کردند که برگها را جابجا کن و خودشون روی میز پهن میکردند که جای برگه مد نظر سوم را بدانند.

  • فرشادناصری کریموند بهمن ۱۷, ۱۳۹۹

    سلام وخسته نباشید
    برنامتون زیباوسرگرم کننده ست
    دخترم درساعاشق برنامتونه وروزهایی که شمابرنامه دارید مااگه فوتبال یاسریال موردعلاقمون هم باشه مجبوریم بخاطردرسا سیم آخر روتماشاکنیم
    آقای رشیدپورماخیلی دوستت داریم ولی حیف که پرسپولیسی هستی
    باتشکر

  • محمد اکبری بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

    سلام ارمیا اکبری هستم جواب چالش ذهن خانی پاکت روز تمام آنها جمعه بود ، در پاکت ساعت تمام آنها ساعت۱۴:۰۰هستند،در پاکت مبدا تمام آنها تهران بوده اند و در پاکت مقصد تمام آنها کیش هست آقای رشیدپور من و داداش کوچولوم برنامه ی شما را خیلی دوست داریم

    • حبیب قره سوفلو بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

      تهیه کنندگان جوری برنامه ریزی میکنن ک مجموع هرعدد منهای خودش بشه اون عکس.مثلا پارسا ازش چندتاعکس تکراری هست هرکودوم اعداد رو انتخاب کنی منهای خودش کنی میرسی به پارسا.به همین راحتی

  • مجمدرضا بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

    سلام.بنظرم درمسابقه ذهن ازاسمش مشخصه که سئوالات باشناختی که اکثراًازهم داریم یعنی علایق وصلیغها رومیشناسیم وبه عورف اجتماعی واقفیم وازطرف دیگه اقای رشیدپورعزیزدرحین معرفی مساله مسابقه….بصورتی سوال مطرح میشه که به مخاطب القامیکنن که چی انتخاب کنن ودرصحبتهایی که بامخاطب ردوبدل میکنن متوجه میشن که مخاطب چه جوابی میده.ازطرف دیگه سوالات دقیق انتخاب شده مثلا ساعت پرواز وروزپرواز معمولا فلان روز وفلان ساعت انتخاب شده…یعنی بنده مخاطب دراین فصل کیش روبرای تفریح انتخاب میکنم وچون درطول هفته مشغولم قطعاُروزجمعه وساعت هم ساعتی که بین روزباشه تاهم ازاین مبداءفرصت داشته باشم هم به مقصدوقتی رسیدم زمان کافی برای استقرارداشته باشم…خسته شدم?خسته نباشید⚘

  • رومینا یارمحمدی بهمن ۱۸, ۱۳۹۹

    سلام ذهن خوانی مقصد ومبدا داخل پاکت ها به دو قسمت تقسیم شده که دریک قسمت آن مثلا روز ها هفت روز هست ولی در قسمت دوم پاکت در هفت کاغذی که وجود داردفقط نام جمعه است و شرکت کننده از قسمت دوم هر کاغذی را بردارد روز جمعه نوشته شده است

  • متین بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    در پاکتی که شما دارید یک برگه مابین برگه هایی که نوشته مثلا جمعه.جمعه جمعه .جمعه و یکی نوشته ۱شنبه ۲ شنبه ۳شنبه و فرق داره

  • فرشید فتحیان بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    ذهن خوانی
    سلام.شما موضعی که میخواهید را به طرف مقابل. بصورت.دیدن تصاویر. ویا اتفاق. ویا شنیداری. در ضمیر ناخودآگاه. بارگذاری میکنید. وطرف مقابل بدون اینکه. متوجه بشود. همان چیزی که شما میخواهید.را بیان میکند
    با تشکر

  • فرشید فتحیان بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام.شما موضعی که میخواهید را به طرف مقابل. بصورت.دیدن تصاویر. ویا اتفاق. ویا شنیداری. در ضمیر ناخودآگاه. بارگذاری میکنید. وطرف مقابل بدون اینکه. متوجه بشود. همان چیزی که شما میخواهید.را بیان میکند
    فرشید فتحیان
    باتشکر
    ذهن خوانی

  • فرشید فتحیان بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام.شما موضعی که میخواهید را به طرف مقابل. بصورت.دیدن تصاویر. ویا اتفاق. ویا شنیداری. در ضمیر ناخودآگاه. بارگذاری میکنید. وطرف مقابل بدون اینکه. متوجه بشود. همان چیزی که شما میخواهید.را بیان میکند
    ذهن خوانی

  • هادی حقی بهمن ۱۹, ۱۳۹۹

    سلام من از دیدن این مسابقه است میبرم ممنون از شما

    • کمند اسفند ۱, ۱۳۹۹

      چگونه ارزوهایی راکه دارم حساب کنم

  • کیمیا سید شجاع بهمن ۲۲, ۱۳۹۹

    سلام و خسته نباشید.
    اقای رشید پور من می خواهم بازیگر بشم میشه لطفا کمک کنید خواهش می کنم خیلی ممنون می شم اگر کمکم کنید

    • Hani.123 بهمن ۲۳, ۱۳۹۹

      با سلام جواب ذهن خوانی:جمع دو تاعدد از یک تا ۲۰ میشه جمع دو تا عدد منهای خودش که همیشه میشه ۹ مثلا ۱۲ جمع دوتاعدد میشه۳ که منهای ۱۲ میشه ۹ یا مثلا ۱۸ جمعش میشه ۹ منهای ۱۸ میشه ۹ ولی وقتی از ۲۰ میگذره باید جمع دوتاعدد رو به علاوه ۹ کنیم منهای خودش میشه ۹ مثلا ۲۴ جمعش میشه ۶ به علاوه ۹ میشه ۱۵ منهای ۲۴ میشه یا هر عدد دیگه از طرف دیگه از ۳۰ که میگوره باید جمع عدد ها به علاوه ۱۸ بشه بعد منهای خودش میشه ۹ مثلا ۳۴ جمعش میشه ۷ به علاوه ۱۸ میشه۹ و همینجور ادامه دارد

  • Zahra بهمن ۲۳, ۱۳۹۹

    برنامتون بسیارعالی هست ویکی از ویژگی هاش این که به اطلاعات عمومی مردم هم اضافه میشه

  • علیرضا بهمن ۲۳, ۱۳۹۹

    با سلام جواب ذهن خوانی:جمع دو تاعدد از یک تا ۲۰ میشه جمع دو تا عدد منهای خودش که همیشه میشه ۹ مثلا ۱۲ جمع دوتاعدد میشه۳ که منهای ۱۲ میشه ۹ یا مثلا ۱۸ جمعش میشه ۹ منهای ۱۸ میشه ۹ ولی وقتی از ۲۰ میگذره باید جمع دوتاعدد رو به علاوه ۹ کنیم منهای خودش میشه ۹ مثلا ۲۴ جمعش میشه ۶ به علاوه ۹ میشه ۱۵ منهای ۲۴ میشه یا هر عدد دیگه از طرف دیگه از ۳۰ که میگوره باید جمع عدد ها به علاوه ۱۸ بشه بعد منهای خودش میشه ۹ مثلا ۳۴ جمعش میشه ۷ به علاوه ۱۸ میشه۹ و…???

  • دانش انگیزه بهمن ۲۳, ۱۳۹۹

    تابلوی که شرکت کننده رویت میکند داری سنسور می باشد که موقع نکردن روی تصویر بازیگر مکانی که شرکت کننده بر روی آن زوم میکند سنسور تصویر مورد نظر را تشخیص میدهد و به مجری مورد نظر اعلام میکند

  • حبیب قره سوفلو بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    جواب سوال پیشگویی رو کجا باید گفت

  • حبیب قره سوفلو بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    تهیه کنندگان جوری برنامه ریزی میکنن ک مجموع هرعدد منهای خودش بشه اون عکس.مثلا پارسا ازش چندتاعکس تکراری هست هرکودوم اعداد رو انتخاب کنی منهای خودش کنی میرسی به پارسا.به همین راحتی

  • حبیب قره سوفلو بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    تهیه کنندگان جوری برنامه ریزی میکنن ک مجموع هرعدد منهای خودش بشه اون عکس.مثلا پارسا ازش چندتاعکس تکراری هست هرکودوم اعداد رو انتخاب کنی منهای خودش کنی میرسی به پارسا.یادوربعدمرحوم خسرو شکیبایی شده عدد۹ جوری چندتاعکسو تکرار جایه پارساگزاشتن شماهرکاری کنی اعداد وجمع کنی منهای خودش کنی میرسی به مرحوم خسرو شما بجای پارسا یامرحوم در عکسها حمیده خیرابادی رو بزاریدوبا انها عوض کنید هرکاری کنین میرسین به حمیده خیرابادی

  • بهزادقره سوفلو بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    تهیه کنندگان جوری برنامه ریزی میکنن ک مجموع هرعدد منهای خودش بشه اون عکس.مثلا پارسا ازش چندتاعکس تکراری هست هرکودوم اعداد رو انتخاب کنی منهای خودش کنی میرسی به پارسا.یادوربعدمرحوم خسرو شکیبایی شده عدد۹ جوری چندتاعکسو تکرار جایه پارساگزاشتن شماهرکاری کنی اعداد وجمع کنی منهای خودش کنی میرسی به مرحوم خسرو شما بجای پارسا یامرحوم در عکسها حمیده خیرابادی رو بزاریدوبا انها عوض کنید هرکاری کنین میرسین به حمیده خیرابادی

    • hosin1359m@gmail.com بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

      در برنامه چهارشنبه وقتی نفر روبروی عکس ها قرار گرفت مشخص بود که کدام بازیگر را انتخابکرده راز تمام خواندن زهن همین حرکت روانشناسی کا از روی نگاه یا دست یا طول کلمه که مینویست در برنامه چهار شنبه وقتی عدد نگاه میکنه و جم میبنده مشخص که کدام بازیگر

    • ح بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

      در برنامه چهارشنبه وقتی نفر روبروی عکس ها قرار گرفت مشخص بود که کدام بازیگر را انتخابکرده راز تمام خواندن زهن همین حرکت روانشناسی کا از روی نگاه یا دست یا طول کلمه که مینویست در برنامه چهار شنبه وقتی عدد نگاه میکنه و جم میبنده مشخص که کدام بازیگر

    • ح بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

      در برنامه چهارشنبه وقتی نفر روبروی عکس ها قرار گرفت مشخص بود که کدام بازیگر را انتخابکرده راز تمام خواندن زهن همین حرکت روانشناسی کا از روی نگاه یا دست یا طول کلمه که مینویست در برنامه چهار شنبه وقتی عدد نگاه میکنه و جم میبنده مشخص که کدام بازیگر

    • مبینا بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

      پیفیلو لوژی زبان شناسی فلسفه است که برای حفظ اعدادی با ارقام بالا استفاده میشود مانند عدد پی

  • بهروز مرادی میرعزیزی بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    گوشی شما و دوربین فیلمبرداری پشت صحنه جریان انحرافی میباشد

  • محبوبه رهنمافرد بهمن ۲۴, ۱۳۹۹

    با سلام.دوربین تخته سیاه رو گرفته و عکسش رو گوشی آقای رشید پور فرستاده

  • حمید رضا صمدانی ۰۹۱۳۳۰۳۱۶۴۵ بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    سلام جواب ذهن خوانی این هست که با دوربین اسم خواننده روی تخته روی موبایل آقای رشید پور که جهت ماشین حساب استفاده می شود به محض دیدن صفحه موبایل دیده می شود

  • حمید رضا صمدانی ۰۹۱۳۳۰۳۱۶۴۵ بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    سلام جواب ذهن خوانی این هست که با دوربین اسم خواننده روی تخته روی موبایل آقای رشید پور که جهت ماشین حساب استفاده می شود به محض دیدن صفحه موبایل دیده می شود (تصویر تخته سیاه روی موبایل ارسال می شود)

  • فاطمه رضایی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    سلام برنامه روز جمعه مورخ بیست وچهارم بهمن ماه ۹۹ برگزار شد در گروه اول سوال در مورد آنتی بیوتیک بود دوتا از گزینه ها مخملک وکزار مثل هم هستن هر دو عامل باکتریایی داشتن این سوالتون مشکل داشت
    ممنون

  • Negar .A بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    سلام
    به نظر من باید ذهن خوانى رو شفاف تر برگزار کنید چون اون هندزفیرى که توى گوش آقاى رشید پرو هست میتونه به اتاق فرمان متصل باشه و جواب رو بهشون برسونن
    شیطونا یکجا از کارتون میلِنگه

  • Negar.A بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    سلام
    به نظر من باید ذهن خوانى رو شفاف تر برگزار کنید چون اون هندزفیرى که توى گوش آقاى رشید پرو هست میتونه به اتاق فرمان متصل باشه و جواب رو بهشون برسونن
    شیطونا یکجا از کارتون میلِنگه

    • Negar.A بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

      سلام

      جواب ذهن خوانى
      این هست که با دوربین اسم خواننده روى تخته روى موبایل آقاى رشید پرو که براى ماشین حساب استفاده میشه فرستاده میشه و آقاى رشید پرو اسم خواننده رو از روى گوشى مى بینند

  • کیمیا بهمن ۲۶, ۱۳۹۹

    ت

  • علیرضا صباغی بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    چطور آرزو کنم وقتی میتونم خودم محاسبه کنم

  • بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    معنی اون متن انگلیسی میشه چگونه آرزو میکنم‌ که بتوانم خودم را محاسبه کنم

  • Ali بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    چقدر ارزو میکنم من را حساب کنن

  • ‌من بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    معنی اون متن انگلیسی میشه چگونه آرزو میکنم‌ که بتوانم خودم را محاسبه کنم

  • Sogol بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    سلام آقای رشیدپور من ۱۱ سالمه معنی جمله ای که شما در برنامه ی امشب خواستین من بر طبق دانسته هایم این معنی رو بدست آوردم :من چگونه آرزو هایم را میتوانم محاسبه کنم

  • Ali بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    سلام جواب سوال میشود
    چقدر ارزو دارم من را حساب کنن

  • ندا قصابی بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    با سلام خدمت عوامل خوب برنامه ی سیم آخر
    جواب سوالی که شما گفتید این جمله انگلیسی را به فارسی بنویسید??
    How I wish could calculate me
    معنی جمله??
    چگونه آرزو میکنم من را محاسبه کند؟

  • نرگس بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    منظور از سوال انگلیسی خواستن توانستن است

  • نرگس بهمن ۳۰, ۱۳۹۹

    سلام جواب سوال انگلیسی میشه خواستن توانستن است

  • ططل اسفند ۱, ۱۳۹۹

    جواب سوال بینندگان ۱۳۹۹/۱۱/۳۰ به نظر من همون جمله پر معنای”خواستن توانستن است”

  • احمدمعارفی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    مسابقه جالبی است.

  • سهیل ضیایی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    با سلام و عرض ادب خدمت آقای رشید پور و عوامل برنامه سیم اخر.جواب روز پی و روز تقریب پی دو روز از سال هستند که برای ثابت ریاضی پی جشن گرفته می شود.روز پی چهاردهم مارس است و از آنجا که سه رقم نخست پی را در بر دارد این نام را گرفته.که در این روز پای می‌خورند و در مورد عدد پی حرف میزنند.این نام‌گذاری به دلیل تقریب مشهور ارشمیدس از پی است که ۲۲/۷(۲۲تقسیم بر ۷) بوده است،از دید ریاضی هر دو روز به خاطر گنگ بودن پی روز تقریب هستند.

  • سعید سلطان بیگی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام خدمت شما آقای رشید پور و عرض خسته نباشید خدمت تمامی عوامل سیم آخر
    جواب درست جمله (How i wish I could calculate me)
    یعنی:آرزو میکنم بتونم خودمو بسنجم

  • سارا ضیائی حلیمه جانی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام و عرض ادب خدمت طرفداران و عوامل برنامه سیم اخر ، جواب مسابقه روز جهانی عدد پی هست. روز جهانی پی و یا روز تقریب در طی دو روز از سال هستند که برای ثابت ریاضی پی جشن گرفته میشود ،روز پی ۱۴ مارس است. و روز ۲۲ ژوییه هست این روز برا تقریب مشهور ارشمیدس از پی است که ۲۲ تقسیم بر ۷ بوده است. از دید ریاضی هر دو عدد به خاطر گنگ بودن پی روز تقریب هستند. معمولا ۲۲ ژوییه در کشور هایی جشن گرفته میشود که در نگاش تقویمشان ابتدا روز و سپس ماه می اید. و در ۱۴ مارس در کشور هایی که ابتدا ماه و سپس روز را مینویسند گرامی داشته میشود و جشن میگیرن پای میخورن و راجب عدد پی حرف میزنن. با تشکر

  • ریحانه موسوی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام خسته نباشید
    معنی جمله انگیلیسی در تاریخ ۹۹٫۱۱٫۳۰
    چقدر آرزو می کنم من را محاسبه کنم

    لطفا فقط به من بگید چطور لایک جمع کنم

  • Niloofar اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام جواب ذهن خوانی مسابقه ی سیم اخر مورخ ۳۰ /۱۱ / ۹۹ می شود
    چقدر آرزو میکنم من را محاسبه کنن

    • مسعود اسفند ۱, ۱۳۹۹

      جواب متن انگلیسی میشود خواستن توانستن است ___ ممنون از برنامه خوبتون

  • Niloofar اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام جواب ذهن خوانی مسابقه ی سیم اخر مورخ ۳۰ /۱۱ /۹۹می‌شود
    چقدر آرزو میکنم من را محاسبه کنن

  • عرشیا رحمتی زاده اسفند ۱, ۱۳۹۹

    عالی

  • زهرا حاجتی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام جواب مسابقه ذهن خوانی ۳۰بهمن،،این قطعه در اصل رشته ای از اعداد است که هفت کلمه دارد و به ترتیب تعداد حروف کلمات نشان دهنده ی هفت مکان از ارقام ابتدایی عدد بی نهایت pi می باشد و تا ۶رقم اعشار عددpi را مشخص می کند۳.۱۴۱۵۹۲ و این یک تکنیک است که در ریاضیات به طور تلفیقی از ادبیات استفاده میکنند و برای حفظ اعدادی همچون عددpi و اعداد با مراتب بالا میتوان ارقام را در چند قطعه ادبی رمزگزاری یا کدگزادی کرد و ترتیب شمارش حروف موجود در کلمات به خاطر سپرد تا عدد مورد نظر بهتر حفظ شود و معنی خود جمله:: چگونه آرزو می کنم بتوانم محاسبه کنم و این جمله در مقاله ای که آریکا اوکرنت در تاریخ ۱۴مارس ۲۰۱۵ یا روز بزرگداشت عدد pi ،نوشته شده ،به کار رفته و خداوند جهان را به زبان اعداد خلق کرده است ،،ممنون ازشما

  • ارسلان زارعی اسفند ۱, ۱۳۹۹

    این خیلی ساده است ازچهارتاچیزی که رو میز هست یه دونه رو خودت انتخاب میکنی ومی نویسی وطرف هرکدوم روانتخاب کنه اونی که مد نظر هست وخودم نوشتم نگه میداریم ودراخر میمونه انتخاب خودم

  • نرگس اسفند ۱, ۱۳۹۹

    سلام جواب راز امشب اینه که وقتی آقای رشید پور یه چیز مینویسه وبه شخص مقابل میگهسه چیز انتخاب کن اگر اون چیزی که نوشته توی اون سه چیز بود میمونن رومیز اگر نبود میزارشون کنا در کل اون چیز که نوشته باید روی میز بمونه
    ممنون ازتون