عکس یادگاری ملکه انگلستان و همسرش به بهانه ۷۳ سال زندگی مشترک

عکس یادگاری ملکه انگلستان و همسرش به بهانه ۷۳ سال زندگی مشترک

ملکه الیزابت (ملکه بریتانیا) و پرنس فیلیپ در ۲۰ نوامبر سال ۱۹۴۷ میلادی در وست مینستر ابی با یکدیگر ازدواج کردند. حالا ۷۳ سال از آن زمان می گذرد و این زوج با اشتراک گذاری تصویری تازه سالگرد ازدواجشان را جشن گرفته اند. روز پنجشنبه هفته گذشته کاخ باکینگهام با انتشار تصویری از ملکه و دوک ادینبورگ سالگرد ازدواج ملکه بریتانیا را گرامیداشت.

در این تصویر ملکه بریتانیا و همسرش مشغول تماشای کارت تبریکی بودند که نوه هایشان (جرج، شارلوت و لوئیس) به همین مناسبت برایشان ساخته بودند. در قاب این عکس کارت های تبریک دیگری هم از سوی نزدیکان خاندان سلطنتی بریتانیا دیده می شود.

سالگرد ازدواج ملکه بریتانیا

در تصاویر منتشر شده توسط کاخ باکینگهام ملکه انگلستان پیراهن کرپی با رنگ آبی روشن و از برند استوارت پروین بر تن دارد. ملکه انگلستان همچنین همان گل سینه (طرح گل داوودی) ای را به لباسش متصل کرده بود که قبلا در ماه عسل و عکس های سالگرد ازدواجش در سال ۲۰۰۷ استفاده کرده بود.

این زوج سلطنتی همچنین با رفتن به همان کاخی که مراسم ازدواجشان را در آن برگزار کرده بودند ۷۳ امین سالگرد عروسی شان را جشن گرفتند. ملکه بریتانیا و پرنس فیلیپ نخستین بار در جریان یک مراسم عروسی و زمانی که کودک بودند با یکدیگر دیدار کردند و بعدها دست تقدیر دوباره فیلیپ ۱۸ ساله و ملکه ۱۳ ساله را با هم روبرو کرد. این زوج زمانی که الیزابت ۲۱ و فیلیپ ۲۶ ساله بود نامزدی شان را اعلام کردند و در طول دوره زندگی شان صاحب چهار فرزند ۸ نوه و ۸ نتیجه شدند.

ملکه بریتانیا و همسرش کمتر در مورد زندگی خصوصی و ازدواج شان صحبت می کنند با این حال فیلیپ همسر او در سال ۱۹۹۷ میلادی و همزمان با ۵۰امین سالگرد ازدواجش با ملکه از اهمیت صبر و بردباری به عنوان فاکتور مهم در پایداری یک رابطه گفت.

او در آن مراسم صحبت هایش را اینطور ادامه داد:

بعد از ۵۰ سال تجربه متوجه شدم که آدم همواره با وسوسه نصیحت کردن روبروست. مشکل اینجاست که هیچ ازدواجی مانند دیگری نیست. با این حال فکر می کنم اصلی ترین درسی که یاد گرفته ام صبر و بردباری است؛ عاملی کلیدی در یک ازدواج شاد.

شاید وقتی همه چیز خوب پیش می رود این نکته اهمیتی نداشته باشد اما وقتی شرایط دشوار می شود خیلی به کار می آید. از من این را به یاد داشته باشید که ملکه صبر زیادی دارد.

 

بیشتر بخوانید:

احتمال کناره گیری ملکه بریتانیا طی ۶ ماه گذشته

منبع: insider
دیجیاتو
بدون نظر

ورود