پارمیس فخری زاده کیست و در کانادا چه می کند

پارمیس فخری زاده کیست و در کانادا چه می کند

از دیروز تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که به شباهت های میان نوه شهید محسن فخری زاده (که بر بستر پدربزرگ حاضر شده) و خانم جوان ساکن کانادا پرداخته اند و این شائبه را به وجود آورده اند که این دو نفر یکی هستند و نوه شهید با سبک زندگی متفاوت خود در کانادا زندگی می کند. خانمی که در بالای تصویر دیده می شود اما با انتشار ویدیویی خود را با نام پارمیس فخری زاده معرفی کرده که سالهاست در کانادا زندگی می کند و مدتی می شود که به ایران سفری نداشته.

این خانم با انتشار ویدیویی از خود گفته که هیچ نسبتی با شهید فخری زاده ندارد و این صرفا یک شباهت اسمی و ظاهری است.

وبسایت روزیاتو برای روشن شدن این ماجرا پس از سرچی ساده در اینستاگرام با چندین حساب کاربری با اسم پارمیس فخری زاده روبرو شد که دو یا سه مورد از آنها تصاویر پروفایل سیاه داشتند و اینطور وانمود می کنند که عزادارند. جالب اینجاست که در هیچکدام این صفحات هیچ پستی وجود ندارد و نمایش آنها به صورت خصوصی یا پرایوت درآمده است؛ به این معنی که برای دیدن محتوای آنها باید درخواست فالو بدهید و فالوور پیج شوید. جالب آنکه یکی از این اکانت ها در حالی که هیچ پستی را با مخاطبان خود به اشتراک نگذاشته بالغ بر ۱۲۴ هزار دنبال کننده دارد و بسیاری برای روشن شدن حقیقت و شاید کنجکاوی بیش از حد تصمیم گرفته اند این صفحه خالی را دنبال کنند غافل از اینکه در دام یک بازی مجازی برای جلب فالوور افتاده اند.

این صفحه هیچ اطلاعاتی غیر از اسم پارمیس فخری زاده ندارد و صرفا برای گمراه کردن کاربران دو پرچم ایران و کانادا در بیو آن اضافه شده است.

از بررسی این پروفایل ها میتوان اینطور نتیجه گرفت که پارمیس فخری زاده یک انسان معمولی است که در کانادا زندگی میکند و ارتباطی با شهید فخری زاده ندارد.

صفحه خانم پارامیس فخری زاده که نسبتی با شهید فخری زاده ندارد. این خانم در کانادا زندگی میکند

صفحه جعلی منسوب به پارامیس فخری زاده

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۶ نظر

ورود

  • ناشناس آذر ۱۱, ۱۳۹۹

    یعنی هم تشابه اسمی،هم تشابه فامیلی،هم تشابه چهره ای؟؟؟
    الله اکبر!
    یه وقت خودش نباشه؟؟؟

    • مرتضی آذر ۱۱, ۱۳۹۹

      شما از چیز دیگه داری میسوزی وگر نه اگه حقیقت چیزی غیر از این بود الان کل دنیا را خبر میکردین.

    • milad آذر ۱۳, ۱۳۹۹

      تشابه اسمی از کجا فمهیدی اسم نوه شهید اینه تشابه چهره شاید دوس داری باور کنی خودشه

  • ایلیا آذر ۱۱, ۱۳۹۹

    پیج اینستا داره نوه ایشون
    اتفاقا پرایوت هم هست
    اتفاقا هم عکس پروفایلش مشکیه
    ولی اسمش پارمیس نیس

  • mostafa آذر ۱۲, ۱۳۹۹

    حالا همه اینا قبول چطور آقایون اجازه دادن تکه مویی از این خانم در این مراسم معلوم باشه ؟ نمیگم من به چنین چیزی معتقدم بلکه یادآور رسم و سوم آقایان مخصوصا جناب رییسی ام ??

    • milad آذر ۱۳, ۱۳۹۹

      هنوز اثر مناظره روحانی و ریسی سال ۹۶ رو شما هست که روحانی میگفت ریسی بیاد دیوار میکشه دلار از سه تمن میشه پنج تمن دیگه شست شوی مغزی داده شدی که هنوز حرف روحانی رو میزنی با ای انتخابتون