سریع ترین فوتبالیست های حال حاضر جهان به انتخاب یوسین بولت

سریع ترین فوتبالیست های حال حاضر جهان به انتخاب یوسین بولت

یوسین بولت بهتر از هر کس دیگری می تواند در مورد فوتبالیست هایی که می توانند دونده های خوبی باشند نظر بدهد و باید بدانید که این دونده نامدار جامائیکایی سه فوتبالیست را انتخاب کرده که به نظر خودش می توانند در یک مسابقه ۴ در ۱۰۰ متر با او رقابت کنند. از سریع ترین مرد جهان خواسته شده بود نظر دهد که چه فوتبالیست هایی می توانند در یک مسابقه دو میدانی ماده ۴ در ۱۰۰ متر با او همراه شوند که وی نام سه بازیکن سریع دنیای فوتبال را ذکر کرده است.

یوسین بولت سه فوتبالیست را انتخاب کرده که به نظر خودش می توانند در یک مسابقه 4 در 100 متر با او رقابت کنند.

یوسین بولت که نه مدال طلای المپیک را به گردن آویخته- اگر چه بعدها یکی از این مدال ها را به خاطر تست دوپینگ ندادن یکی از هم تیمی هایش از دست داد- کریستیانو رونالدو، کیلیام امباپه و گرت بیل را به عنوان هم تیمی های خود در یک مسابقه دو و میدانی ۴ در ۱۰۰ متر انتخاب کرده و مدعی است که این سه بازیکن سریع می توانند گزینه های خوبی برای حضور در تیم او باشند. اگر چه کریستیانو رونالدو اکنون ۳۵ سال سن دارد اما هنوز هیچ نشانه ای از کند شدن در او دیده نمی شود، چه در زمینه گلزنی و چه سرعتش هنگام دویدن. فصل گذشته او در مسابقه با تیم ناپولی توانست ۹۲ متر را در عرض تنها ۱۰ ثانیه طی کند.

یوسین بولت سه فوتبالیست را انتخاب کرده که به نظر خودش می توانند در یک مسابقه 4 در 100 متر با او رقابت کنند.

کیلیان امباپه نیز یکی از سریع ترین و بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان بوده و با تنها ۲۲ سال سن آینده درخشان تری در انتظار خود می بیند. گرت بیل نیز اگر چه دیگر آن بازیکن سال های گذشته نیست و در سال ها اخیر به دلیل مورد استفاده قرار نگرفتن در تیم رئال مادرید به شدت دچار افت شده است اما هنوز هم یکی از سریع ترین بازیکنان حال حاضر فوتبال جهان است و اوسین بولت او را در تیم ۴ نفره خود برای رقابت در یک مسابقه دو و میدانی تیمی انتخاب کرده است. با این وجود، سریع ترین بازیکن فوتبال حال حاضر جهان برونو هنریکه وینگر تیم فوتبال فلامینگو است.

یوسین بولت سه فوتبالیست را انتخاب کرده که به نظر خودش می توانند در یک مسابقه 4 در 100 متر با او رقابت کنند.

این بازیکن ۲۸ ساله در  سال ۲۰۱۹ در مسابقه یک چهارم نهایی در برابر تیم اینترناسیونال رکورد سرعت جدیدی در دنیای فوتبال به ثبت رساند. رکورد هنریکه در این مسابقه به ۳۸ کیلومتر در ساعت رسید و وقتی بدانید سرعت اوسین بولت در هنگام شکستن رکورد دو ۱۰۰ متر جهان در سال ۲۰۰۹ تنها ۳۷.۶ کیلومتر بر ساعت بود به سرعت باورنکردنی این بازیکن پی می برید. اگر چه یوسین بولت بعد از بازنشستگی و در دوران شیوع کرونا رکورد خود را از دست داده اما مارس گذشته بریتنی اسپیرز نیز در این زمینه خبرساز شده و مدعی شده بود که ۱۰۰ متر را در کمتر از ۶ ثانیه دویده است، یعنی سه ثانیه سریع تر از یوسین بولت!

بیشتر بخوانید: باخت ۶ بر صفر محمد جواد آذری جهرمی از کودکان سیستانی در فوتبال زمین خاکی + ویدیو

منبع: sportbible
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۲ نظر

ورود

  • mohamadi دی ۱۵, ۱۳۹۹

    Bruno Henrique
    Born: December 30, 1990 (age 30 years)

  • Arsham مرداد ۹, ۱۴۰۲

    چرا شایعه پرانی میکنید
    سرعت یوسین بولت به ۴۴ کیلومتر هم رسید
    و ۳۷کیلومتر میانگین ۱۰۰ متر بود😁