درباره تجربه ات از ارسال گل به ایران بگو

درباره تجربه ات از ارسال گل به ایران بگو

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

تا به حال برایتان پیش آمده که به این فکر کنید که چطور می توانید برای عزیزانتان به ایران گل ارسال کنید؟

ما امروز نزد چند نفر که در خارج از کشور و دور از عزیزان خود زندگی می کنند رفتیم و از آن ها در رابطه با تجربه هایشان از ارسال گل به ایران سوال کردیم. متاسفانه بسیاری از آن ها حتی نمی دانستند که همچین امکانی وجود دارد و به راحتی می توان از هر نقطه ای در دنیا که هستند می توانند به ایران و هر آدرسی که می خواهند در هر زمان تعیین شده ای گل ارسال کنند و شادی و حس دوست داشتن را به آن ها هدیه کنند اما در این بین کسی بود که نه تنهای تجربه ارسال گل به ایران را نه یکبار بلکه چند بار تجربه کرده بود اما برای ما از اولین تجربه خود و چگونگی آشنایی با این نوع سایت و امکانات خدماتی آن برای ما شرح داد:

در زیر تجربه این عزیز را با شما به اشتراک می گذاریم:

سلام اسم من نسرین است، ساکن یکی از شهرهای شمالی انگلیس هستم و سال هاست که به دور از خانواده زندگی می کنم، در تمام این سال ها دلتنگی و غم این موضوع که مثل همیشه نمی توانم در هر مناسبتی و در شادی ها و ناراحتی ها کنار خانواده ام باشم من را بسیار غمگین می کرد، همیشه با هر مناسبتی و یا حتی بدون مناسبت دوست داشتم خانواده را سورپرایز کنم مخصوصا با این وضعیت بیماری و کرونا و محدود شدن رفت و آمدها که دیگر حتی نمی توانم مثل گذشته بازگردم و خانواده را از نزدیک ببینم.

یک روز مثل همیشه که در حال گشتن و نگاه کردن به سایت های مختلف بودم و دنبال پیدا کردن یک هدیه برای تولد خواهرزاده تازه متولد شده ام بودم و غمگین از اینکه نمی توانم خودم حضور داشته بشم در آن جمع با این جمله بر خورد کردم که از خانواده دوری؟ نمی توانی در کنار آن ها باشی؟ قصد داری آن ها را سورپرایز کنی و با یک هدیه خاص حس و عشق خود را تقدیمشان کنی؟ اول فکر کردم که همچون سایر سایت های دیگر یک سایت عادی است و با نا امیدی و بی حوصلگی تمام کلیک کردم و وارد سایت شدم اما با کمال تعجب یک سایت گل فروشی برای من باز شد و پر از گل های زیبا و با طراوت بود با این موضوع که شما می توانید از طریق این سایت برای عزیزان خود در ایران گل ارسال نمایید.

ایده زیبایی بود به نظر من، تا به حال نشده بود به این موضوع فکر کنم و تصور کنم که می شود به دست عزیزانم یک دسته گل یا باکس گل برسانم و تمام احساس و شادی خود را به آن ها منتقل کنم و کمی نبودن حضورم را در جمع کمرنگ کنم، و این دفه یا اشتیاق شروع به گشتن دنبال یک گل خاص و زیبا کردم؛ اما مگر میشد از میان آن همه گل زیبا به راحتی کی را انتخاب کرد؟

و زیبا تر از همه خدمات دیگری بود که شما در سایت خود در گنار گل های زیبایتان قرار داده اید، امکان خرید هدیه های کوچک در کنار گل همچون عروسک، شکلات و کارت پستال های زیبا و خاصی که انتخاب آن ها بسیار سخت بود، اما تصمیم گرفتم گل مورد علاقه خواهرم را سفارش بدم قطعا خوشحال تر می شد و بیشترین زیبایی و حس خوبی که این سایت برای من داشت سورپرایز شدن خانواده ام بود از اینکه تصور نمیکردم دسته گل و هدیه دقیقا در بیمارستان به دست خواهرم خانواده ام برسد، اما از شادی که برای خانواده ام در آن لحظه به وجود آمد دیگر هیچ نگویم که خود غیر قابل وصف است زیرا ساعت تحویل را به گفتن و پیش از آن با خانواده تصویری صحبت کردم و منتظر رسیدن گل سفارشی ام به اتاق و دیدن خانواده در آن وضعیت شدم، حتی نمی توانید تصور کنید وقتی کارت پستال همراه گل باز شد و با اسم من روبرو شدند چه شادی وصف نشدنی داشتند هم خانواده من و هم خود من، برای لحظه ای حس کردم واقعا در آن مکان حضور دارم و دیگر حس دلتنگی و ناراحتی نداشتم.

و حالا دیگر غم نبودن در جشن ها در کنار خانواده در خیلی کمتر شده و می توانم حضور خودم را یک دسته گل زیبا، باکس گل و یا گل و گلدان در همان لحظه به خانوادم هدیه کنم و آن ها را نیز شاد کنم.

تمام این احساس خوب و زیبا را مدیون سایت palizgol.com هستم که تونستم یه حس خوب رو به خانوادم از راه دور هدیه کنم.

این گزارش مربوط به یکی از کاربرها و مشتری های یکی از سایت های ارسال گل به ایران بود و ما تصمیم گرفتیم تا این حس زیبا را با شما عزیزان نیز در میان بگذاریم شاید زنده کردن یک خاطره و تجربه خاص برای شما ها نیز باشد و یا ممکن است برخی هنوز سردرگم تهیه کادو و هدیه برای عزیزان خود باشند و از این موضوع که نمی توانن در هر شرایط و موقعیتی کنار عزیزان خود باشند غمگین هستند.

به راستی که هدیه کردن احساسات زیبا قشنگترین چیز در دنیا است، بسیار خوشحالیم که می توانیم جزیی از احساسات خوب و شادی شما باشیم، سایت palizgol.com همواره به دنبال ارائه بهترین خدمات به بهترین شکل ممکن به شما عزیزان است.

سایت ارسال گل و هدایا  این امکان را برای شما فراهم می کند تا در هر نقطه ای از دنیا که هستنید فقط با چند کلیک دل عزیزان خود را در ایران شاد نمایید و حس دوستی و عشق را از راه دور به آن ها منتقل کنید.

شما نیز می توانید از تجربه های ارسال گل به ایران با ما بگویید و به اشتراک بگذارید، حسی که از خواندن تجربه های شما و شادی شما دریافت می کنیم بی نظیر است.

با تشکر از نگاه زیبای شما

 

بدون نظر

ورود