واکنش ها به توهین بی سابقه حجت الاسلام احمد جهان بزرگی به رییس جمهور + ویدیو

واکنش ها به توهین بی سابقه حجت الاسلام احمد جهان بزرگی به رییس جمهور + ویدیو

در دو روز گذشته ویدیویی از ادعاهای توهین آمیز حجت الاسلام احمد جهان بزرگی عضو هیئت علمی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی در یک برنامه مناظره ای در شبکه چهارم سیما با عنوان «زاویه» بسیار خبرساز شده است. جهان بزرگی در این مناظره بسیار صریح و به شکلی بی سابقه از رییس جمهور ، دکتر حسن روحانی انتقاد می کند و می گوید: « مسئولی که در خانه نشسته و شاید پای منقل هم باشد، سر نمی زند به این طرف و آن طرف ببیند کجای ممکلت چه دارد می گذرد . حتی وزرایش نمی‌توانند با او تماس بگیرند مسائلشان را با او مشورت کنند، این مسئوله؟ مسئولین در جمهوری اسلامی خیلی خیانت کردند».

حجت الاسلام احمد جهان بزرگی در برنامه مناظره سیاسی «زاویه» از شبکه چهارم سیما اهانت های بی سابقه ای به حسن روحانی می کند.

حجت الاسلام احمد جهان بزرگی در ادامه صحبت ها و اتهامات بی سابقه علیه دولت چنین گفت: «من یادم می آید آن مسئول و وزیری که گفت من آمده ام مسئولیت گرفته ام به خاطر آن یک لیوان شیر خری بود که در بچگی وقتی مریض بودم به من دادند خوردم. من فکر می کنم، حالا نمی گویم اکثراً، خیلی از مسئولین در نظام جمهوری اسلامی آمدند مسئولیت گرفتند مثل اینکه یک دانه از آن لیوان می خورند، هر وقت می آیند مسئولیت می گیرند. بنابراین  ۳۰درصد این‌که جمهوری اسلامی در واقع اسلامیتش زیر سؤال رفته به‌خاطر مسئولان است و ۱۰درصد هم به‌خاطر استکبار جهانی. چقدر در داخل ایران توطئه می‌کند چقدر افراد را عامل و منبع خودش کرده که آنها مجبورند که سر بنهند بر دستورات آن و ۱۰ درصد هم به عهده مردم است». این صحبت های شدیداللحن و بی سابقه علیه روحانی و دولتش با واکنش وزرا و مشاوران وی در دولت همراه شده و آن ها در شبکه های مجازی اعلام کرده اند که قصد شکایت از صدا و سیما را دارند.

حجت الاسلام احمد جهان بزرگی در برنامه مناظره سیاسی «زاویه» از شبکه چهارم سیما اهانت های بی سابقه ای به حسن روحانی می کند.

معاون رییس جمهور اعلام کرده که از صدا و سیما، شبکه چهار سیما و همچنین سازندگان برنامه «زاویه» به خاطر توهین هایی که در این برنامه به رییس جمهور شده شکایت خواهد کرد. حجت الاسلام جهان بزرگی مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات اسلامی و همچنین مدیر گروه علوم سیاسی پژوهشگاه فرهنگ اندیشه اسلامی و مدرس حوزه و دانشگاه است. پس از جنجال آفرین شده صحبت های جهان بزرگی در برنامه زاویه، شبکه چهارم سیما بیانیه ای در این زمینه منتشر کرده و صحبت های این روحانی علیه رییس جمهور را «غیرمنصفانه» و «غیرحرفه ای» خوانده است. اما ظاهراً این بیانیه مشاوران و نزدیکان روحانی را راضی نکرده و آن ها در صدد شکایت از صدا و سیما هستند.

حجت الاسلام احمد جهان بزرگی در برنامه مناظره سیاسی «زاویه» از شبکه چهارم سیما اهانت های بی سابقه ای به حسن روحانی می کند.

حسام الدین آشنا مشاور رسانه ای دولت روحانی در پاسخ به صحبت های حجت الاسلام جهان بزرگی در برنامه زاویه چنین گفته است: «مردم اهل ملاقه و منقل را به خوبی می‌شناسند. ای کاش در کنار ریش و عمامه، جهان‌تان را هم بزرگ‌تر می‌کردید تا بدانید که در این وانفسا اهانت به مردم شریف ایران و شخص دوم کشورتان نه خدمت به اسلامیت و جمهوریت بلکه هم‌آوایی با یاوه‌گویان ترامپی است». علیرضا معزی معاون ارتباطات دفتر ریاست جمهوری نیز در واکنش به صحبت های جهان بزرگی گفته است: «همه می‌دانند که نقد و اعتراض که هیچ، حتی درشت‌گویی به رییس‌ جمهور هم ابدا عقوبتی به دنبال ندارد؛ اما شوربختانه این بار بحث هرزگویی و فحاشی است».

حجت الاسلام احمد جهان بزرگی در برنامه مناظره سیاسی «زاویه» از شبکه چهارم سیما اهانت های بی سابقه ای به حسن روحانی می کند.

در حالی که دفتر دکتر حسن روحانی خواستار پاسخ سریع صدا و سیما به این ادعاها شده، محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در توییتی نوشته است:«هرچه به انتخابات ۱۴۰۰ نزدیک می‌شویم توهین به رئیس‌جمهوری و تخریب دولت افزایش می‌یابد» و عباس صالحی٬ وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در توییتر خود می نویسد: «ادبیات سخیف، توهین و افترا از همه بد است و در کسوت روحانیت، آن هم از رسانه ملی، بدتر!».

بیشتر بخوانید: دعوای صادق زیبا کلام و خسرو معتضد در برنامه «قبل انقلاب» بر سر رضا خان + ویدیو

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
۱۳ نظر

ورود

  • مرتضی بهمن ۴, ۱۳۹۹

    حرف توهین آمیزی نزد. روحانی با عملکرد ضعیف خودش، بدترین توهین رو به خودش کرد . کاش مشاوران روحانی در مورد تورم هم توییت و اعتراض کنند. البته تقصیر ما مردم هم هست که به این دولت مشنگ رأی دادیم.

    • تصمیم کبری بهمن ۵, ۱۳۹۹

      متأسفانه موقع انتخابات این راشایعه کرده بودندو بین همه پخش کردندکه حجت الاسلام رئیسی بیاد پیاده روهارومیخواددیوار بکشه درحالی بنده خدابا فسادمبارزه کردولواسان نشینان روبه زندان روانه کردوپول حرامخوری رواز دهان اختلاسگران لیبرال بیرون کشید،دوم اینکه در زمان انتخابات گول حرف های سلبریتیهاروخوردیم متأسفانه!میگن زمانی که بنی صدرباکابینه غربگراو لیبرالهابودن کشورمون به شکل الان روحانی بوده!

  • آنتی رضا ستوده بهمن ۴, ۱۳۹۹

    کارش کاملا درست بود،من جاش بودم بدتر از اینا بارش میکردم.

  • اسمال بهمن ۴, ۱۳۹۹

    اعتیاد جرم نیست ، معتاد مجرم است

  • Nigma بهمن ۴, ۱۳۹۹

    فقط حرف حق زده همین

  • تصمیم کبری بهمن ۵, ۱۳۹۹

    آخه رئیس جمهوری که با سه برابرکردن بنزین،فردا بیادبگه من ازگران کردن بنزین(به منظورنارضایتی عمومی عمدی)خبرندارم غیرازاینه؟
    اگرحافظه تاریخی داشته باشیم آقای روحانی اون کسی بودندکه اول انقلاب که جنگ باکشورمتجاوزی مثل صدام بودگفته بودند بایدارتشی هاحقوقشون آنقدرکم کنیم که به گدایی بیفتندهمه شون!درجواب این حرف روحانی،شهید چمران گفت چه کسی تو زمان تجاوزصدام میادکه ارتش ایران روناراضی و ضعیف کنه؟وفیلم مستند سخنرانی مجلس هست!
    سوم هشت سال کشورو مردم ایران باکلاه گشادی به نام برجام بی فرجام که غربگراهاولیبرالهابه ما هدیه دادندمراکزتحقیقات اتمی روتوزمان ده دقیقه تصویب وبتون کردندکاملا هماهنگ باکشورهای پر فریب غربی امانتیجه این هدیه برجام حتی تحریم داروی مامردم ایران بود! ‏‎ ‎

  • تصمیم کبری بهمن ۵, ۱۳۹۹

    بعضی وقتهاویروسهایی مثل کرونایاویروس های نرم افزاری کامپیوترمثل استاکس نت سالهاشکل اون سیستم کامپوتری ویا مانندکروناخط دفاعی در بدن انسان روفریب می دهندتادقیقه نودبانفوذویا اینجادنقص نرم افزاری و یاایجادبیماری دربدن راز هویتی خودرابرملاء کنند این جواب آقایی هست که درسایه نشسته وروزو شب روباایجادشک،تردید درفضای مجازی برعکس وکاملاوارونه به ماهاداره جلوه میده که اسمشون حسام الدین آشناهست!

  • حق گو بهمن ۶, ۱۳۹۹

    آقای حسام الدین آشنا! این آقا جهان بزرگیه! شما دوباره می گید جهانشو بزرگتر کنه
    این حرفهای شما دقیقا بر روحانی منطبقه

  • احمد بهمن ۷, ۱۳۹۹

    حقیقت رو گفته…حسام جان سفرتون داره جمع میشه…..فکر میکنین مسئولیت به این راحتیه…حیف خون شهدا.شماها چگونه میمیرین.جناب بزرگی حرف دل مردم رو گفتن…ما هم حمایت میکنیم…شما هم من بعد دنبال آشناو پست بگردین چون به این زودی شمام بیکار میشید و باس برین پیش منقل جونتون…..خدا به شما بی تدبیران که امید مردم را گرفتین .عامل بیکاری جوانها شدین و هزاران عامل دیگر هستین لعنت کنه…این زیبا کلام و فائزه جونتون هم روش….دیگه از هدایت گذشت.

  • احمد بهمن ۷, ۱۳۹۹

    ۵۶۵۲۶

  • خیلی از مردم بهمن ۷, ۱۳۹۹

    بالاخره دوره آقای روحانی هم داره سر میاد و دنبال بوق و کرنای تبلیغاتی هستند!
    آقای روحانی بفرمایند در طی هشت سال چه عملکردی داشتند؟
    در ده ها مورد هرچیزی که فرمودند برعکس از آب درامد . از اظهارنظر در مورد طلا و سکه گرفته تا بورس و ..
    ترورها و ناکامی های بین المللی هم در زمان ایشان صورت گرفته.
    این همه اتفاقات زشت را در این سال ها تجربه کردیم ، هیچکس صداش در نیامد! اگر احمدی نژاد و دیگران!!! بودند که فراریش داده بودن!ولی الان همه سکوت کرده اند . یکی هم حرف میزنه بهش حمله میکنن!
    یکی از برکات انقلاب زدودن خفقان رژیم قبلی بود . ولی مثل اینکه هر روز بدتر میشه و کسی اجازه انتقاد هم ندارد.
    آخرش هم سال دیگه چهارتا سلیبریتی و کلاه بردار میان میگن به فلانی رای دهید تا بهمانی نخورتون!
    بنده هم اعلام میکنم مطابق وضعیتی که آقای روحانی مسبب اش است ، ایشان جاسوسی انگلیسی است که برای نابودی کشور آمده بود.

  • حسن جلالی بهمن ۲۵, ۱۳۹۹

    خداوند مسئولی را که بدون اسحقاق و شایستگی برای گرفتن مسئولیتی تلاش میکند و آنرا میگیرد و حق آن مسئولیت را ادا نمیکند لعنت میکند و همینطور لعنت جمیع خلق عالم بر چنین مسئولی

  • مری آذر ۱۲, ۱۴۰۰

    حسام ابدیت آشنا الاغ چه قدر میگیری که طرف این خائنو گرفتی