ارائه خدمات چاپی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

ارائه خدمات چاپی با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت

خدمات چاپی همانند هر خدمت دیگری با قیمت و کیفیت های متفاوتی ارائه می شود. اهمیت این نکته زمانی پررنگ تر می شود که قصد داشته باشید سفارشات چاپی خود را در تیراژ بالا و به تعداد زیاد منتشر نمایید. مجتمع چاپ سانترال کلیه خدمات چاپی را با بالاترین کیفیت و بهترین قیمت ارائه می دهد.

خدمات چاپ سانترال

این مجموعه با بیش از نیم قرن تجربه، موفق شده است تا کیفیت خدمات خود را به بالاترین سطح کیفی رسانده و به بهترین نحو ممکن به مشتریان خود خدمت رسانی نماید. انواع خدمات چاپ دیجیتال، چاپ افست، چاپ پلات، سازه های نمایشگاهی، هدایای تبلیغاتی و … در این مجموعه ارائه می شود.

همان طور که می دانید چاپ افست یک سیستم چاپ مختص سفارشات با تیراژ بالا می باشد که اقلام چاپی را به صورت سری و در هر سری به تعداد ۱۰۰۰ عدد منتشر می کند. این نکته موجب شده است تا با افزایش تعداد سفارشات، قیمت تمام شده چاپ به ازای هر یک محصول کاهش یابد. به همین علت از این سیستم چاپ به عنوان انتخابی اقتصادی و مناسب یاد می شود.

در طرف دیگر، چاپ دیجیتال قرار دارد که خدمات چاپی را با دقت بسیار بالایی انجام می دهد؛ به گونه ای که اختلاف رنگ میان فایل اصلی و محصول نهایی را به حداقل ممکن می رساند. این ویژگی موجب شده است تا برای چاپ اقلامی که در آن ها کد رنگ ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده و به دقت بیشتری نیاز دارد، استفاده از خدمات چاپ دیجیتال در اولویت قرار بگیرد. چاپ سربرگ، بروشور، کاتالوگ، پوستر، کارت ویزیت، کارت دعوت و … از جمله محصولاتی هستند که با استفاده از این سیستم چاپ آماده می شوند.

چاپ پلات نیز زیرمجموعه ای از انواع چاپ های عریض می باشد که اقلام چاپی را با عرض ۱ الی ۱.۵ متر آماده می کند. ویژگی بارز این نوع چاپ، استفاده از کاغذ رول و عدم وجود محدودیت برای طول چاپ می باشد. این نکته بدین معناست که شما می توانید با استفاده از چاپ پلات، اقلام چاپی خود را با طول دلخواه آماده نمایید. در این سیستم اغلب از کاغذ کتد برای چاپ محتوا استفاده می شود. از این رو استفاده از روکش های لمینت مات و براق در این سیستم بسیار متداول می باشد. مجتمع چاپ سانترال خدمات چاپ پلات را بر همین اساس دسته بندی نموده و در قالب دو محصول پلات کتد و کتد و لمینت ارائه می دهد.

خدمات چاپ کتاب سانترال

بسیاری از افراد مجموعه ای از اطلاعات مفید را گردآوری نموده اند و پس از تکمیل آن قصد دارند این مجموعه را منتشر کنند. همچنین بسیاری از اساتید دانشگاهی و یا برگزارکننده دوره های آموزشی مختلف، مطالب مد نظر خود را در قالب یک کتاب آموزشی جمع بندی کرده اند تا مرجعی مناسب برای ارائه به دانشجویان خود داشته باشند. در چنین شرایطی ممکن است فرد به دلایل مختلف امکان استفاده از خدمات چاپ افست را نداشته باشد. حتی ممکن است به دلیل نامشخص بودن تعداد تقاضا، قصد انتشار کتاب خود را در تیراژ بالا نداشته باشد. چاپ کتاب دیجیتال به کمک این دسته از افراد آمده است تا با هزینه ای مناسب بتوانند کتاب های خود را منتشر کنند. این کتاب ها در تیراژ دلخواه افراد منتشر شده و بر خلاف چاپ افست، محدودیتی برای تعداد سفارشات به دنبال ندارد.

مزایای چاپ سانترال

از جمله مزایای چاپ سانترال می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • چاپ باکیفیت
  • تجربه و قدمت بالا
  • استفاده از دستگاه های چاپی به روز
  • دقت بالا
  • ارائه قیمت های رقابتی
  • تنوع نمونه کار
  • خوش قولی
  • امکان ارسال به سراسر کشور
  • و …

این مجموعه امکان ثبت سفارشات در بستر آنلاین را نیز فراهم نموده است. وب سایت چاپ سانترال به نشانی https://centralchap.com/ در دسترس مخاطبان و مشتریان این مجموعه قرار گرفته است. در این وب سایت محاسبه آنلاین قیمت و تعیین مدت زمان لازم برای آماده سازی سفارشات امکان پذیر می باشد. همچنین امکان تعیین تمامی جزئیات مورد نظر مشتریان برای چاپ سفارشات خود در زمان ثبت سفارش فراهم شده است. به این ترتیب محصول چاپ شده نهایی، دقیقا همان نتیجه ایده آل شما خواهد بود که در کمترین زمان ممکن و با قیمت مناسب به دست شما خواهد رسید.

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود