علت ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین چیست؟

علت ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین چیست؟

بهمن بابازاده، خبرنگار حوزه موسیقی، از ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین ، خواننده ی مشهور پاپ خبر داد.

بابازاده روز گذشته در یک استوری اینستاگرامی نوشت:

«با نامه خیلی محرمانه ساترا فرزاد فرزین در همه پلتفرم ها ممنوع شد. این خواننده تیتراژ سریال “میدان سرخ” را در فقط صفحات شخصی اش منتشر کرد و نوشت: “خدا تا الان صبرش را داده، باز هم میدهد”.»

بابازاده همچنین با اشاره به ممیزی های شدید ساترا طی هفته های اخیر در خصوص برنامه های شبکه نمایش خانگی نوشت:

«ساترا علیه هنر قیام کرده… یک قیام عمومی به قصد تخریب کیفی آثار هنری و سریالها. با فرمولی که قبلاً در سقوط تلویزیون، امتحانش را به خوبی پس داده! حالا نوبت فرزند ناخواسته خود است که به تازگی داشت مستقلاً جان می گرفت ولی ساترا نزدیک تر از آن است که متصورید…»

پس از انتشار خبر ممنوع الکار شدن فرزاد فرزین توسط ساترا، نهاد وابسته به صدا و سیما، معاون اجتماعی ساترا در توییتی ممنوع الکاری این خواننده ی مشهور پاپ را تلویحاً تأیید اما دست داشتن این سازمان در این اتفاق را رد کرد.

علی سعد درباره ی این ادعا نوشت:

«در خصوص خبری که امروز منتشر شد اعلام می‌شود حیطه مسئولیتی ساترا تصمیمات تخصصی رسانه‌ای است و در مورد صلاحیت افراد اظهار نظری ندارد.

ملاحظات مراجع قضایی، استعلامی و نظارتی که به صورت رسمی ابلاغ می‌شود، برای همه دستگاه‌های فرهنگی و پلتفرم‌های لازم الاتباع است.»

علت ممنوع الکاری فرزاد فرزین هنوز به طور کامل روشن نیست اما همانطور که در استوری بهمن بابازاده هم به آن اشاره شد، به نظر می رسد دلیل این اتفاق قطعه ی جدید فرزاد فرزین باشد.

فرزین چندی قبل موزیک ویدئویی از قطعه ی جدید خود را در اینستاگرامش منتشر کرد که مربوط به سریال جدیدی در شبکه نمایش خانگی به نام «میدان سرخ» است.

این قطعه ی فرزین که «زخم» نام دارد به نظر مضمونی اعتراضی دارد. ترانه سرای این قطعه روزبه بمانی است.

فرزاد فرزین خود تاکنون واکنشی به خبر ممنوع الکاری اش نداشته است.

در ادامه می توانید موزیک ویدئو زخم فرزاد فرزین را تماشا کنید:

یک نظر

ورود