مزایای سیستم رزرو آنلاین برای کسب و کارها

مزایای سیستم رزرو آنلاین برای کسب و کارها

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

 اگر کسب و کاری دارید که برای ارائه خدمات به مشتریانتان نیاز به نوبت دهی و تعیین وقت قبلی دارید و در کنار افزایش درآمد و توسعه کسب و کارتان، رضایتمندی مشتریان، از ارزشها و اصول اولیه شماست، ادامه این مطلب را از دست ندهید.

احتمالا شما نیز همانند بسیاری از کسب و کارهای خدمت محور مجبور به استفاده از روش های سنتی و مرسوم ‌مانند پاسخگویی به مراجعین حضوری، پیامک، تماس تلفنی و … برای تعیین وقت و هماهنگی حضور مشتریانتان هستید و یقیناً تا‌کنون عدم حضور مشتریانی که از قبل رزرو کرده بودند، رزرو یک نوبت برای دو نفر، افزایش حجم کاری و … را تجربه نموده‌اید. یک سیستم رزرواسیون آنلاین مدرن می‌تواند این مشکلات را برطرف نماید.

چرا باید یک سیستم رزرواسیون آنلاین داشته باشیم؟

استفاده از یک سیستم رزرواسیون آنلاین نقطه عطفی در فروش خدمات شما خواهد بود،  با خلق یک تجربه دلچسب از رزرو و دریافت خدمات، به مرور باعث می‌شود که مخاطبان شما به مشتریان وفادار تبدیل گردند. مزایای استفاده از چنین سیستمی عبارتند از:

  1. مدیریت زمان

لحظاتی که در روشهای سنتی صرف رزرو وقت و هماهنگی حضور مشتریان می‌گردد و در عین حال حجم کار پرسنل اجرایی کسب و کار شما را افزایش می‌دهد، می‌تواند صرف امور مهم‌تر سازمانی گردد. استفاده درست و بهینه از زمان یکی از مزایای این سیستم است. از دید مشتریان نیز، مراجعه به موقع و دریافت خدمات در زمان مقرر، ایده‌آل است. در این روزها دغدغه‌های جدی روزانه و مشغله‌های فکری و کاری باعث می‌شود، تمام افراد برای امور روزمره با محدودیت زمانی مواجه شوند و فراهم آوردن چنین امکانی برای همه‌ی مشتریان بسیار باارزش است.

  1. استفاده آسان برای همگان

راحتی استفاده از سیستم رزرواسیون آنلاین و فرآیند کم دردسر و سریع رزرو وقت، باعث می‌شود تا مشتریان شما وقت دلخواه خود را رزرو نمایند و درصورت نیاز آن را جابجا و یا لغو نمایند. همین موضوع ساده باعث ترغیب آنها به رزرو و خرید بیشتر خدمات کسب و کار شما می‌گردد.

  1. یک شعبه ۲۴ ساعتی همیشه باز دارید!

شاید شما هم در رسته‌ی کسب وکارهایی باشید که ارتباط با مشتریانتان بعد از ساعات اداری قطع می‌شود. اگر با چنین چالشی مواجه باشید سیستم نوبت دهی غیر حضوری، شعبه دائمی و همیشه بیدار کسب و کار شماست که ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته آماده‌ی پاسخگویی به مشتریانتان است.

  1. ایجاد برندینگ قوی

وقتی مشتری از طریق سیستم رزرو آنلاین به شما مراجعه کند و به بهترین نحو ممکن، خدمات مورد نیاز خود را بدون مشکلات حاشیه‌ای دریافت کند، برند شما در یاد او ماندگار خواهد شد و شما را به اطرافیان خود نیز پیشنهاد خواهد کرد. این اتفاق از بهترین روش‌هایی است که ضمن احترام به مشتری، برندینگ خود را تقویت کنید. از طرفی دیگر، حضور فعال در فضای مجازی بواسطه داشتن یک سیستم رزرواسیون آنلاین باعث بیشتر و بهتر دیده شدن کسب و کار شما توسط مخاطبان می‌گردد.

  1. کاهش فراموشی های مشتری و افزایش فروش

سیستم خودکار یادآوری وقت رزرو شده، باعث می‌گردد رزروهایی که از قبل انجام شده فراموش نگردند و نرخ عدم حضور مشتری به دلیل فراموشی رزرو تا ۸۰ درصد کاهش پیدا کند. عدم حضور مشتریان برای کسب و کار شما به معنی ضرر مالی است، که یک سیستم کارآمد نوبت دهی اینترنتی این مشکل را رفع خواهد کرد.

  1. تعریف قوانین کنسلی

وقتی مشتری طبق نوبت قبلی در محل کسب و کار شما حضور پیدا نکند یا دیرهنگام اقدام به کنسل کردن نوبت خود کند، کسب و کار شما متضرر خواهد شد. برای پیشگیری از ضررهای احتمالی، با استفاده از سامانه رزرو آنلاین و با توجه به نوع کسب وکاری که دارید؛ می‌توانید علاوه بر دریافت پیش پرداخت، اقدام به وضع قوانین کنسلی کنید تا درصورت کنسلی توسط مشتری، (و در صورت مغایرت با قوانین شما) مبلغی بابت جریمه از پیش پرداخت کسر گردد.

  1. مدیریت بهتر پرسنل

مکانیزه شدن و هماهنگی با مشتریان با استفاده از سیستم رزرو انلاین، باعث می‌شود کار پرسنل شما تا حد زیادی کاهش یافته و استفاده از نیروی انسانی برای کسب و کار موردنظر به بهینه‌ترین حالت ممکن برسد. با بهره‌برداری از چنین روش‌هایی می‌توان پرسنل شاغل را نوبت دهی کرده و عملکرد آنها را پایش کرد.

  1. بررسی بازخورد مشتریان در قبال اعضاء مختلف سازمان خود

یکی از دغدغه‌های صاحبان کسب و کار، بررسی عملکرد پرسنل خود است. با استفاده از سیستم‌های مکانیزه می‌توانید زمان بندی پرسنل خود را مدیریت و با بررسی عملکرد کارمندان و خدمات آنان نسبت به مشتریان تجربه‌ی خوبی برای خود رقم بزنید.

با توجه به ویژگی‌های گفته شده برای فروش بیشتر و ماندگاری در ذهن مخاطب بهتر است از یک سیستم رزرواسیون آنلاین یا سیستم نوبت دهی غیر حضوری استفاده کنیم که تمامی ‌ویژگی‌های بالا را به ما بدهد.

اما جامع ترین سامانه رزرواسیون کشور چیست؟

سیستم های رزرو آنلاین متنوعی در کشور وجود دارد که به صورت تخصصی و در حوزه‌های مشخص فعالیت می‌کنند. برای مثال سیستم‌هایی هستند که فقط رزرو آنلاین سالن‌های زیبایی را انجام می‌دهند و یا نوبت دهی آنلاین پزشکان را بر عهده دارند.

اما سیستمی که بتواند به تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی، سازمان‌ها و کسب و کارهای خدمات رزرو آنلاین و غیرحضوری سرویس مناسب و کاربردی ارائه کند را از کجا شناسایی کنیم؟

یکی از سیستم‌هایی که برای تمامی کسب و کارها می‌توان از آن استفاده کرد، سیستم رزرو آنلاین پلنو است.

سامانه رزرو آنلاین پلنو، یک پلتفرم ابری مبتنی بر وب و اپلیکیشن برای راه اندازی سرویس رزرواسیون آنلاین است که طیف وسیعی از کسب و کارها را شامل می‌شود. به سادگی و درفاصله‌ی چند دقیقه با ثبت نام در سایت پلنو صفحه‌ی نوبت دهی مخصوص به خود را خواهید داشت که می‌توانید آن را در سایت یا شبکه اجتماعی خود قرار دهید. این لینک اختصاصی سریع‌ترین روش دسترسی مشتریان و مراجعین برای رزرو نوبت مشاوره، مراجعه یا دریافت خدمات حضوری و غیرحضوری ایجاد خواهد کرد.

پلنو به عنوان یک سامانه رزرو آنلاین مناسب چه کسب و کارهایی است؟

در یک جمله، هر نوع کسب وکاری که نیاز به نوبت دهی و تعیین وقت قبلی داشته باشد. برای مثال کسب وکارهایی مانند سازمان ها و نهادهای دولتی، مدارس، مراکز درمانی (نظیر درمانگاه‌ها، دندانپزشکی‌ها و …)، آموزشگاه‌های رانندگی، هتل‌ها، کافی شاپ‌ها، رستوران‌ها، سالن‌های آرایشی، ورزشگاه‌ها، مربیان و مشاوران و … می‌توانند از سیستم رزرواسیون آنلاین استفاده کنند.

هزینه پرداختی در پلنو چگونه است؟

هزینه به صورت آبونمانی و به صورت اشتراک دوره‌ای پرداخت می‌شود. به این صورت هر کسب و کاری با توجه به سایز، تعداد مشتریان و نیازهای اختصاصی خود، می‌تواند از ویژگی‌های مختلف سامانه استفاده کند. پلن‌های موجود با مدت زمانهای یک ماهه، سه ماهه، شش ماهه و یک ساله قابل تهیه هستند.

فراموش نکنید که قبل از خرید هر کدام از اشتراک‌ها می‌توانید به مدت ۲ هفته از دموی رایگان که تمامی ‌امکانات در آن وجود دارد استفاده کنید.

برای ثبت نام در سایت و بررسی بیشتر همین الان به سایت plano247.ir مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود