پدر بریتنی اسپیرز ۲ میلیون دلار در ازای لغو قیمومیتش می خواهد

پدر بریتنی اسپیرز ۲ میلیون دلار در ازای لغو قیمومیتش می خواهد

مبارزه ی حقوقی بریتنی اسپیرز با پدرش بر سر قیمومیت خود با شدت تمام ادامه دارد.

در یک سند دادگاهی جدید که از سوی وکیل بریتنی اسپیرز، متیو رزنگارت ارائه شده، خودداری جیمی اسپیرز از کناره گیری فوری از سرپرستی دارایی های او غیرقابل پذیرش عنوان شده است.

این سند جدید می گوید: «صرف نظر از آنچه در گذشته رخ داده، حالا به آقای اسپیرز و وکیلش هشدار داده شده که وضعیت فعلی دیگر قابل تحمل نیست و بریتنی اسپیرز دیگر به آن تن در نخواهد داد.»

در سند ارائه شده توسط رزنگارت همچنین آمده: «تلاش آشکار آقای اسپیرز برای گرفتن نزدیک به ۲ میلیون دلار در ازای توقف و لغو قیمومیت خود، علاوه بر میلیون ها دلاری که وی و همدستانش تاکنون از طریق خانم اسپیرز به دست آورده اند، کاری بیهوده است.»

رزنگارت در اولین عریضه ی خود به دادگاه در روز ۲۶ ژوئیه در خصوص لغو قیمومیت قانونی پدر بریتنی اسپیرز بیان کرد جیمی اسپیرز طی ۱۲ سال اخیر ماهانه ۱۶ هزار دلار به خود حقوق داده است.

وکلای جیمی اسپیرز روز ۱۲ اوت در پاسخ به درخواست رسمی بریتنی اسپیرز برای لغو فوری قیمومیت پدرش اظهار کردند جیمی اسپیرز قصد دارد با دادگاه و وکیل جدید دخترش برای جایگزینی یک قیم جدید مطابق قانون همکاری کند.

در سند ارائه شده به دادگاه از سوی وکلای جیمی اسپیرز آمده: «دادگاه از صحت گفته های آقای اسپیرز آگاه است: او عاشق دختر خود است و به گونه ای عمل می کند (و همیشه کرده است) که بیشترین منفعت را برای دخترش داشته باشد.»

«آقای اسپیرز وظیفه شناسانه به خدمت خود ادامه می دهد و نباید معلق یا برکنار شود. و قطعاً نباید این کار بر اساس ادعاهای نادرست صورت گیرد. آقای اسپیرز مایل است هر زمان که مناسب باشد کناره گیری کند اما این انتقال باید مطابق قانون صورت گیرد و مشکلاتی که قبل از برگزاری دادگاه وجود داشت را هم حل و فصل کند.»

به عبارتی دیگر، جیمی اسپیرز با کناره گیری خود موافقت کرده اما درخواست مطرح شده برای انجام فوری این کار را رد کرده است.

حالا رزنگارت خواسته ی بریتنی اسپیرز را تکرار کرده که قیمومیت پدرش باید هر چه سریع تر لغو گردد و در سند ارائه شده به دادگاه گفته نباید هیچ پیش شرطی از سوی جیمی اسپیرز پذیرفته شود.

در این سند جدید آمده: «پیش شرط های مطرح شده از سوی آقای اسپیرز در خصوص کناره گیری اش، در جهت منافع شخصی وی و کماکان غیرقابل پذیرش و نامعقول هستند.»

در ادامه ی این سند آمده: «آقای اسپیرز حق شرط گذاشتن برای کناره گیری اش با درخواست هایی نامناسب و نامعقول برای دریافت پول یا برخورداری از مصونیت کامل را ندارد. در عوض، تنها اقدام پسندیده، درخور و انسانی برای آقای اسپیرز این است که حالا کناره گیری کرده و همه ی اطلاعات لازم برای ارزیابی عملکرد خود را در اختیار بگذارد و در صورت وجود مسائلی که به صورت توافقی حل نمی شوند، برای دفاع از عملکرد خود تلاش کند.»

اشاره ی رزنگارت به شرط «مصونیت کامل» ممکن است با حضور بریتنی اسپیرز در دادگاه در ماه ژوئیه مرتبط باشد، زمانی که او به قاضی پرونده اش گفت درخواست دارد پدرش به سوء استفاده از قیمومیت خود متهم شود.

جلسه ی بعدی دادگاه ۲۹ سپتامبر برگزار خواهد شد و رزنگارت گفته اگر جیمی اسپیرز تا آن زمان کناره گیری نکند «دادگاه باید او را برکنار کند».

منبع: insider
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود