مد جدید این روزها: استخدام عکاس برای ثبت لحظه واکسیناسیون!

مد جدید این روزها: استخدام عکاس برای ثبت لحظه واکسیناسیون!

میل برخی به ثبت لحظه ی دریافت واکسن کرونا عده ای را به فکر درآمدزایی از این طریق انداخته است.

این روزها دیگر سرعت واکسیناسیون در کشور بالا رفته و محدودیت سنی ای هم برای آن وجود ندارد.

اما از قرار معلوم حالا که پای جوان ها و نوجوان به برنامه ی واکسیناسیون کشور باز شده، برخی به فکر درآمدزایی از تمایل جوانان برای ثبت لحظه ی تزریق واکسن کرونای خود افتاده اند و این روزها شاهد تبلیغات عجیبی در این زمینه هستیم.

پکیج عکاسی واکسیناسیون

اگر اهل اینستاگرام باشید ممکن است تبلیغات عکاسی از واکسیناسیون را دیده باشید. این کار در پکیج های مختلفی با قیمت های متفاوت ارائه می شود، اما در یکی از این تبلیغ ها آمده که برای ۵ دقیقه فیلم از لحظه ی خروج از منزل تا بعد از تزریق به همراه مصاحبه بعد از تزریق و همچنین فیلم برداری هوایی از ورود به مرکز واکسیناسیون و خروج به علاوه ۱۰ برگ آلبوم و دو شاسی ۳۰×۴۰ از درخواست کننده‌ ها چهار میلیون و ۵۰۰ هزار تومان می‌ گیرند. در برخی از این آگهی ها مبلغ تا ۲۰ میلیون هم دیده می شود.

مدی برای نوجوان ها و جوان ها

یکی از آتلیه هایی که برای عکاسی از واکسیناسیون تبلیغ کرده می گوید وقت عکاسی شان برای واکسیناسیون خیلی زود پر می شود و هر کس مایل به این کار باشد باید از یک هفته زودتر برای گرفتن وقت اقدام کند. به گفته ی مدیر این آتلیه بیشتر مشتریان عکاسی واکسیناسیون آن ها افراد ۱۵ تا ۳۲ ساله هستند و این اتفاق به نوعی بین آن ها مد شده و دوست دارند از این لحظه خاطره ای برای خود ثبت کنند.

او درباره ی گرانی این پکیج‌ ها نسبت به عکس‌ های آتلیه‌ ای هم می‌ گوید: «درست است که تصویر برداری آتلیه قیمت کمتری نسبت به این پکیج دارد، اما در این پکیج ما تصویربرداری هوایی و همزمانی حضور دو عکاس را داریم که در عکاسی آتلیه این مزایا را نداریم.»

او همچنین به این موضوع اشاره کرد که برای عکاسی، با مراکز واکسیناسیون خاصی هماهنگی‌ های لازم را انجام می‌ دهند و مشتریان باید به همان مراکزی که آتلیه می‌ گوید برای تزریق واکسن مراجعه کنند.

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود