اظهارات ضد نژادپرستانه کابی لیم از فالوئرهایش کم کرد

اظهارات ضد نژادپرستانه کابی لیم از فالوئرهایش کم کرد

پس از آنکه کابی لیم، ستاره ی شبکه اجتماعی تیک تاک، پیام هایی در اعتراض به نژادپرستی در صفحات تیک تاک و اینستاگرام خود منتشر کرد، به گفته ی خودش تعدادی از دنبال کنندگانش او را آنفالو کردند.

لیم ۲۱ ساله که یک تیک تاکر سنگالی – ایتالیایی است، با ۱۱۵ میلیون فالوئر در تیک تاک، رتبه ی دوم را در میان کاربرانی دارد که بیشترین دنبال کننده را در این شبکه اجتماعی دارند. لیم البته به سرعت در حال نزدیک شدن به نفر اول تیک تاک از جهت تعداد فالوئر یعنی چارلی دی آملیو است که ۱۲۵/۶ میلیون دنبال کننده دارد. کابی لیم به خاطر نگاه های عاقل اندر سفیهش معروف شد که با آن و بدون گفتن حتی یک کلمه، احمقانه بودن ترفندهای اینترنتی را به رخ می کشد.

مثلاً در یکی از ویدئوهای او که بیشتر از ۲۴۰ میلیون بازدید داشته، لیم ویدئویی از یک زن را بازسازی کرده که موهای بافته شده اش لای شیشه ی بالا رفته ی یک ماشین مانده است. معلوم نیست ویدئوی اصلی از کجا آمده چون هیچ حساب تیک تاکی روی تصاویر آن درج نشده، اما کاربران دیگر تیک تاک هم مانند لیم ویدئوهایی در تمسخر آن ساخته اند. در ویدئوی اصلی دوستان دختر که از پشت پنجره ی ماشین در حال التماس کردن است، موهایش را با قیچی می بُرند. لیم در ویدئوی خودش با زدن دکمه ی کنترل پنجره ی ماشین نشان می دهد که با پایین دادن شیشه می توان موها را آزاد کرد و نیازی به التماس نیست.

در ماه سپتامبر لیم پستی در تیک تاک منتشر کرد که با هشتگ «نه به نژادپرستی» همراه بود. او هفته ی گذشته هم در یک استوری اینستاگرامی نوشت «به نژادپرستی نه بگویید».

بعد از این اتفاق، لیم با کامنت کاربرانی مواجه شد که می گفتند به خاطر این کار او را آنفالو می کنند. لیم ۴۸ میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد.

او در پست دیگری در اینباره نوشت: «برایم مهم نیست رفقا. دیگر چیزی تا سال ۲۰۲۲ نمانده و مردم هنوز درگیر نژادپرستی هستند چون کار دیگری در زندگی شان ندارند. شاد باشید، دنبال رویاهایتان بروید و سعی کنید کره زمین را حفظ کنید.»

او در ادامه گفت: «می توانید مرا آنفالو هم کنید چون عددها برای من اهمیتی ندارند. این قلب شما است که برای من مهم است. اگر در فکر کار جدیدی هستید، آن را به شکلی درست و مثبت انجام دهید!»

او سپس لینک یک خیریه را منتشر کرد که برای یکی از طرفداران کوچک او که به سرطان مبتلا است، پول جمع می کند. لیم از کاربران خواست به جای نوشتن نظرات منفی و انتقاد، پول اهدا کنند.

منبع: insider
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود