محبوبیت سریال Hellbound از Squid Game پیشی گرفت

محبوبیت سریال Hellbound از Squid Game پیشی گرفت

سریال جدید نتفلیکس با نام Hellbound (عازم جهنم) از Squid Game (بازی مرکب) به عنوان محبوب ترین سریال این پلتفرم پیشی گرفته است. به گزارش گاردین، طبق داده ها و تجزیه و تحلیل FlixPatrol، سریال Hellbound در روز ۲۰ نوامبر، فقط یک روز بعد از انتشارش، تبدیل به محبوب ترین سریال در سطح جهان شده است. این سریال، Squid Game را که ۴۶ روز غیر متوالی در صدر جدول بود، به جایگاه دوم فرستاده است.

سریال Hellbound در کشورهای کره جنوبی، مکزیک و بلژیک شماره ی ۱ و در کشورهای امریکا، کانادا، آلمان و خیلی های دیگر جزو ۳ سریال اول بوده است. این سریال همچنین همراه با دو سریال کره ای دیگر یعنی Squid Game و سریال تاریخی The King’s Affection (علاقه پادشاه) در میان ۱۰ سریال محبوب در سطح جهان بوده است.

سریال Hellbound جدیدترین مورد از سریال هایی است که توفیق و اقبال جهانی پیدا می کند. بر اساس داده های FlixPatrol، اوایل امسال نیز سریال کمدی رمانتیک Hometown Cha-Cha-Cha (دهکده ساحلی چاچاچا) و سریال تریلر My Name (نام من) رتبه بالایی را به دست آوردند.

سریال Hellbound

هفته ی پیش یون سانگ-هو، کارگردان Hellbound، این مطلب را برملا کرد که هنگام نگارش سریال، یو آه-این را در ذهن داشته است. یو سانگ-هو در گفتگو با The Korea Times می گوید: «من واقعا منتظر این بودم که یو نقش را قبول کند و هنگامی که او این کار را کرد، خواسته ام برآورده شد.»

محوریت سریال، اعمال خشونت آمیز شیاطینی است که در پی گناهکاران هستند تا آن ها را به دوزخ بفرستند. این موجودات غول پیکر پشمالو قربانیان شان را می سوزانند و عازم جهنم می کنند. این قضیه باعث بروز التهاب و تعصب مذهبی در میان مردم می شود.

قسمت پایلوت این مجموعه اولین بار در جشنواره ی بین المللی فیلم تورنتو ۲۰۲۱ در بخش سریال های تلویزیونی به نمایش درآمد و اولین درام کره ای بود که در این جشنوراه حضور می یافت.

سریال Hellbound

از آن سو، طبق تخمین ها سریال Squid Game نیز که در ۱۹ سپتامبر انتشار یافت توسط ۱۴۲ میلیون خانواده در ۹۴ کشور جهان در ماه اکتبر تماشا شده است. تخمین زده می شود که این سریال ۹۰۰ میلیون دلار سود عاید نتفلیکس کرده باشد.

هوانگ دونگ-هیوک، کارگردان این سریال در اوایل این ماه وجود فصل دوم سریال را تایید کرد. وی در این باره گفت: «الآن در مرحله ی برنامه ریزی هستم. فکر می کنم الآن برای تعیین زمان و نحوه ی انتشار فصل دوم خیلی زود است.»

بیشتر بخوانید:

آیا سریال کره ای Squid Game به رشد اجتماعی بچه ها آسیب می رساند؟

نسخه کره‌ای سریال Money Heist ساخته می‌شود

منبع: The Guardian
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود