شهاب مظفری هم مهاجرت کرد: چشم دیدنم را نداشتند! + ویدئو

شهاب مظفری هم مهاجرت کرد: چشم دیدنم را نداشتند! + ویدئو

شهاب مظفری، خواننده ی جوان پاپ، ظاهراً به ترکیه مهاجرت کرده و ویدئویی منتسب به او در فضای مجازی منتشر شده که در آن با حالی عجیب مردم را مقصر مهاجرت کردنش عنوان می کند.

در این ویدئو که بخشی از لایو اینستاگرامی مظفری به نظر می رسد، او با حالتی غیر عادی می گوید که مردم چشم دیدنش را نداشتند. رفتار مظفری در این ویدئو تعجب کاربران را برانگیخته است.

چند روز قبل نیز شهاب مظفری از ازدواج خود خبر داده بود. او با انتشار عکسی در اینستاگرام که دستان او و همسرش را مزین به حلقه ی ازدواج نشان می داد این خبر را اعلام کرد.

تیر ماه امسال شهاب مظفری با انتشار آهنگی انتقادی در واکنش به صحبت های یاس، خواننده ی رپ خارج نشین، درباره ی خوانندگان موسیقی پاپ، بسیار خبرساز شد.

یاس آهنگی به نام «سفارشی» را منتشر کرده و در آن مدعی شده بود که برخی خوانندگان با آهنگ های سفارشی و تنها پس از خواندن یکی دو آهنگ یک شبه معروف شده و خیلی زود هم از صحنه موسیقی محو می شوند.

پس از انتشار قطعه ی انتقادی مظفری که به «دیس یاس» شهرت یافت، خواننده ی مشهور رپ در واکنش به آن در اینستاگرام خود جمله ای از شاملو را منتشر کرد: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول می گیرد.»

شهاب مظفری متولد اردیبهشت ۱۳۶۳ در تهران است. او در رشته ی کامپیوتر تحصیل کرد اما به دلیل علاقه مندی به موسیقی همزمان فعالیت خود را در این زمینه هم ادامه داد. اولین آهنگ او با ترانه و آهنگسازی خودش با نام «از وقتی رفتی» در سال ۷۸ منتشر شد.

ساز حرفه‌ای او پیانو است که از کودکی یادگیری آن را آغاز کرده و همچنین گیتار کلاسیک نیز از سازهایی است که وی توانایی نواختن آن را دارد.

وی در سال ۱۳۹۶ مجوز پخش آثارش را دریافت و همان سال اولین کنسرت خود را برگزار کرد.

از شهاب مظفری تاکنون یک آلبوم به نام «تو رو خواب دیدم» و چند تک آهنگ منتشر شده است.

 

بیشتر بخوانید:

واکنش شهاب مظفری به انتقاد یاس از موسیقی پاپ با یک کلیپ رپ + ویدیو

دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • BAMA آذر ۱۶, ۱۴۰۰

    همین که نیست خدارو شکر

  • من آذر ۱۶, ۱۴۰۰

    تو رو خدا برگرد بدون تو میمیرم ????

  • Mk آذر ۱۶, ۱۴۰۰

    خودش خودش رو بد کرد همون بهتر ک رفت مطمئن باشید دیگه دیده نمیشه آخه اون ی ب یاس دیس میدی ?️?️

  • Mnbv آذر ۱۷, ۱۴۰۰

    خوب به……..

  • سینا آذر ۱۷, ۱۴۰۰

    هنوز هم نداریم

  • محمد آذر ۱۸, ۱۴۰۰

    اوسکول هرکی تورو گوش داد یکی مث خودت اوسکول بود ، ب امید روزی که این پاپ فارسی چرت دیگه نسلش تموم شه