با انتشار آلبوم جدید «د ویکند» گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه او و آنجلینا جولی بالا گرفت

با انتشار آلبوم جدید «د ویکند» گمانه‌زنی‌ها درباره رابطه او و آنجلینا جولی بالا گرفت

ایبل مکنن تسفی که او را بیشتر با نام «د ویکند» می شناسند چند روز قبل آلبوم جدیدش را با نام Dawn FM منتشر کرد و پس از آن شایعه هایی بین مردم نقل شد با این مضمون که دیده شدنش همراه آنجلینا جولی در ماه های اخیر شاید رابطه ای رمانتیک بوده باشد. به گزارش Elle، در یکی از ترانه های این آلبوم با نام Here We Go Again د ویکند از رابطه ای عاشقانه با یک ستاره ی سینما می گوید که احتمالاً اشاره ای به فعالیت حرفه ای جولی در هالیوود است.

برخی از کاربران نکته سنج، به این مطلب اشاره کرده اند که این ترانه احتمالا اشاره ای هم دارد به مارک کالمن، نامزد جدید بلا حدید که کارگردان هنری است. د ویکند و حدید پیش تر رابطه ای عاشقانه با هم داشتند.

آیا د ویکند و آنجلینا جولی با هم نامزد شده اند؟

د ویکند ترانه را ابتدا با اشاره ای به نامزد جدید آغاز می کند و بعد به نامزد خودش می پردازد:

نامزدت دارد سعی می کند تو را با شخصی مشهورتر جفت کند

اما در عوض تو نهایتاً با یک آدم معمولی وارد رابطه شدی

کسی که عکس تو را می گیرد و آن را قاب می کند

و نامزد جدیدم، او یک ستاره سینماست

نامزد جدیدم ستاره سینماست

اما رابطه آنجلینا جولی و د ویکند در چه سطحی است؟ آن ها اولین بار اواخر ژوئن ۲۰۲۱ در حال غذا خوردن با هم در یک رستوران دیده شدند. زمانی که در پایان ماه سپتامبر جولی و د ویکند در حال ترک رستوران جورجو بالدی در سانتا مونیکا با هم دیده شدند گمانه زنی ها درباره رابطه این دو بالا گرفت.

آیا د ویکند و آنجلینا جولی با هم نامزد شده اند؟

در آن زمان یک منبع موثق تاکید کرده بود که آن ها با هم رابطه ندارند: «آن ها رابطه ندارند. آن ها سلایق مشترکی دارند و در حال حاضر دارند ایده هایشان را به اشتراک می گذارند. آن ها اخیراً درباره مشارکت در برخی فعالیت های بشردوستانه نیز با هم به گفتگو پرداخته اند.»

یک منبع دوم گفته بود: «د ویکند و آنجلینا از طریق دوستان مشترک در صنعت سرگرمی با هم ملاقات کردند. آن ها مشترکات زیادی با هم دارند. آن ها در همان ملاقات اول مجذوب هم شدند و از آن زمان به بعد با هم در تماس بوده اند.»

اما منبع دیگری اواخر ماه سپتامبر به US Weekly گفت که احتمال عاشقانه شدن رابطه این دو وجود دارد: «این دو نفر به همه می گویند که فقط دوست هستند اما کسانی که آن ها را می شناسند می دانند که رابطه شان رنگ و بوی عاشقانه گرفته است.»

بیشتر بخوانید:

واکنش نامزد سابق جنیفر لوپز به رابطه دوباره خواننده مشهور با بن افلک

منبع: Elle
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود