سردار آزمون با قراردادی ۵ ساله به بایر لورکوزن پیوست

سردار آزمون با قراردادی ۵ ساله به بایر لورکوزن پیوست

در حالی که حساب توییتری رسمی باشگاه بایر لورکوزن در هفته های اخیر خبر از عقد قرارداد با سردار آزمون بازیکن تیم ملی ایران و باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه داده بود، خبر عقد قرارداد رسمی و ۵ ساله آزمون با این تیم بوندس لیگایی همراه با تصاویر آزمون در حال امضای قرارداد و در دست گرفتن پیراهن شماره ۹ این تیم منتشر شد. بدین ترتیب پیوستن سردار آزمون به تیم بایرلورکوزن رسمی شده است. در ماه های اخیر و در پنجره نقل و انتقالاتی ماه ژانویه خبر از علاقمندی تیم های زیادی به جذب سردار آزمون وجود داشت. گمانه زنی ها در مورد پیوستن آزمون به یک تیم اروپایی بزرگ همواره بحث محافل ورزشی داخلی بود اما سرمربی تیم زنیت از ماندن سردار در این تیم تا پایان فصل جاری و پایان قراردادش خبر می داد.

سردار آزمون با قراردادی 5 ساله به بایرن لورکوزن پیوست

یکی از تیم هایی که سردار آزمون با زیر نظر داشت تیم آث میلان بود که ظاهراً قصد خرید این بازیکن ایرانی در تابستان آینده و پیش از اتمام قراردادش با تیم زنیت را داشت. بعد از آن نیز خبر از پیوستن آزمون به تیم لیون در لیگ یک فرانسه به گوش رسید و برخی از تمایل ماکسیمیلیانو آلگری برای به خدمت گرفتن آزمون برای تیم یوونتوس خبر دادند. اوایل ماه جاری میلادی، تیم برنلی انگلیس با پیشنهادی ۱۲ میلیون یورویی به زنیت سنت پترزبورگ خواستار به خدمت گرفتن مهاجم ایرانی تیمشان شده بود اما آزمون و زنیت در نهایت بوندس لیگا و تیم بایرلورکوزن را انتخاب کردند. با فرا رسیدن ماه ژوئن، قرارداد آزمون با تیم زنیت به پایان رسیده و او می توانست به صورت آزاد به تیم دیگری بپیوندد.

سردار آزمون با قراردادی 5 ساله به بایرن لورکوزن پیوست

سردار آزمون با قراردادی 5 ساله به بایرن لورکوزن پیوست

سردار پس از امضای قرارداد با لورکوزن گفت: «بایرلورکوزن تیم فوق‌العاده‌ای دارد. من مدت زیادی است که باشگاه را دنبال می‌کنم و از نحوه بازی این تیم هیجان زده هستم. اینکه به زودی بتوانم در بوندسلیگا بازی کنم، برایم هیجان انگیز است». پیش از این، اکانت رسمی توییتری باشگاه بایر لورکوزن با استفاده از حرف A و لباس آبی (رنگ پیراهن زنیت) و یک ساعت شنی، به انتقال احتمالی سردار آزمون به این باشگاه و بوندسلیگا اشاره کرده بود. بدین ترتیب بار دیگر بوندس لیگا یک بازیکن ایرانی خواهد داشت و پس از علی دایی، کریم باقری، علی کریمی، وحید هاشمیان و برخی دیگر بازیکنان شناخته شده و ملی پوش ایرانی که به بوندس لیگا رفته و بسیار موفق بودند، باید شاهد درخشش سردار آزمون در بایرلورکوزن به عنوان یکی از مشهورترین و موفق ترین تیم های لیگ دسته اول آلمان باشیم.

سردار آزمون به بایر لورکوزن پیوست

اگر چه مبلغ قرارداد این بازیکن ایرانی با بایر لورکوزن هنوز اعلام نشده اما مدت قرارداد وی تا ژوئن ۲۰۲۷ خواهد بود. آزمون در لیگ امسال روسیه در ۲۱ بازی ۱۰ گل و چهار پاس گل برای تیم زنیت به ثبت رسانده است. داریوش یزدانی، مهدی پاشازاده و علی موسوی دیگر بازیکنان ایرانی هستند که سابقه بازی در این تیم آلمانی را دارند.  تیم بایر لورکوزن در این فصل بوندسلیگا شرایط خوبی داشته و با ۳۵ امتیاز از ۲۰ مسابقه، بعد از تیم های بایرن مونیخ و دورتموند در رتبه سوم قرار دارد.

بیشتر بخوانید: لایو اینستاگرامی سردار آزمون با اسب های فراوان و میلیاردی‌اش + ویدیو

آناهیتا کریمی همسر سردار آزمون کیست؟

شوک به فوتبال ایران؛ ادعای یک زن روس درباره بچه دار شدنش از سردار آزمون!

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود