کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی در دیجیتون

کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی در دیجیتون

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

مقدمه

دست کم در هر خانواده‌ای می‌توان یک کودک را یافت که عاشق و شیفته تماشای کارتون باشد. جذابیت بعضی از کارتون‌ها به قدری است که حتی بزرگ‌ترها هم جذب آن شده و پابه‌پای کودکان تک تک قسمت‌های آن را تماشا می‌کنند. این کارتون یکی از محبوب‌تون کارتون‌های چند سال اخیر در رده سنی کودکان بوده است و ظرف مدت کوتاهی پس از پخش در سراسر دنیا به محبوبیت جهانی دست پیدا کرد. اگر به دنبال آموزش مفاهیم انسانی به فرزاندن خود هستید کارتون سگ ‌های نگهبان با دوبله فارسی را تماشا کنید. در ادامه به معرفی این کارتون و دلایل محبوبیت آن می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی در دیجیتون

چرا باید کارتون سگ‌های نگهبان با دوبله فارسی را تماشا کنید؟

سگ های نگهبان (paw patrol)  نام یکی از پر بیننده‌ترین انیمیشن‌های دنیا است که به زبان فارسی ترجمه، زیرنویس و دوبله شده است. کارتون سگ های نگهبان یک انیمیشن دنباله‌دار است. محبوبیت این کارتون به قدری بوده که شرکت ساخت اسباب‌بازی‌ «اسپین مستر» برای ساخت اسباب‌بازی از روی شخصیت‌های این انیمیشن درخواست مجوز کرده و پس از دریافت مجوز، ساخت اسباب‌بازی از روی شخصیت‌ها را آغاز کرد.

فروش عروسک‌ها هم آنقدر رونق گرفت که این تولیدکننده سالانه میلیون‌ها دلار از فروش عروسک سگ‌های نگهبان سود کسب کرده است. البته در کنار قصه جذاب از طراحی حرفه‌ای و زیبای عروسک‌ها هم نباید غافل شد.

تاریخ پخش اولین قسمت این مجموعه به ۱۲ اوت سال ۲۰۱۳ باز می‌گردد. کشورهای سازنده کارتون سگ‌های نگهبان کانادا، آمریکا و اسپانیا هستند. این انیمیشن تاکنون جوایز زیادی از جشنواره‌ها و آکادمی‌های مختلف دریافت کرده است. «سگ های نگهبان: جت سواران آماده نجات»یا Paw Patrol: Jet to the Rescue  نیز یک فیلم کارتونی از این سری کارتون‌ها است که در سال ۲۰۲۰ عرضه شد.

با اینکه سگ‌های نگهبان یک کارتون کودکانه است اما مفاهم انسانی زیادی را با روایتی ساده مطرح می‌کند که برای نوجوانان و بزرگسالان نیز می‌تواند آموزنده باشد و از این رو، این کارتون را نمی‌توان به رده سنی کودکان محدود کرد. پس اگر بزرگسال هستید و هنوز هم به تماشای کارتونی آموزنده علاقه دارید کارتون سگ‌های نگهبان را فراموش نکنید.

کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی در دیجیتون

یادگیری مفاهیم انسانی با تماشای کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی

این داستان درباره پسر نوجوانی به نام رایدار است که با کمک گروهی از سگ‌ها که خود را گشت پنجه‌ای می‌نامند مسئولیت یک تیم امداد و نجات در شهر را بر عهده می‌گیرد. اعضای این گروه چیس، راکی، مارشال، زوما، روبل و اسکای نام دارند. هر یک از سگ‌ها در یکی از حرفه‌های خدمات امداد و نجات مانند آتش‌نشان، خلبان هواپیمایی و افسر پلیس مهارت دارند.

سگ‌های داستان وظیفه نگهبانی از مردم را برعهده می‌گیرند و در  هر قسمت از این انیمیشن با کمک مهارت‌های خود و همکاری گروهی، مردم شهر را از مشکلات و گرفتاری‌هایشان، نجات می‌دهند. اگر شما هم می‌خواهید به تماشای نحوه همکاری این گروه با یکدیگر بنشینید کارتون سگ های نگهبان دوبله فارسی در دیجیتون را دانلود کنید. داستان‌های این کارتون برای کودکان بسیار آموزنده است و با تماشای آن، فرزندان شما، مهارت‌های مختلفی چون کار و همکاری گروهی، حل مسئله و مدیریت بحران را یاد می‌گیرند.

کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی در دیجیتون

تعداد فصل های کارتون سگ های نگهبان

تاکنون ۸ فصل از این کارتون پخش شده است و هر قسمت از این کارتون از الگویی مشابه پیروی می‌کند. به همین دلیل، شاید موضوعات کمی تکراری به نظر برسند. فصل هفتم این مجموعه در سال ۲۰۱۹ و فصل هشتم این مجموعه در سال ۲۰۲۰ با ۲۶ قسمت نیم ساعته تمدید شد. اگر به دنبال کارتونی جذاب هستید که مفاهیم تعاون و همکاری و انسان‌دوستی را به کودکان خود آموزش دهید و این کارتون یکی از بهترین گزینه‌ها است.

برای تماشای آنلاین کارتون سگ های نگهبان با دوبله فارسی  می‌توانید به سایت دیجیتون مراجعه کنید.

بدون نظر

ورود