جنجال انتشار تصاویر مدلینگ «صالحه رامین» خواهر یاسین رامین

جنجال انتشار تصاویر مدلینگ «صالحه رامین» خواهر یاسین رامین

از جنجال انتشار عکس جدید مهناز افشار در کنار همسر سابقش، یاسین رامین هنوز چند روزی بیشتر نگذشته که این بار انتشار تصاویر صالحه رامین یا سالیا رامین ، خواهر یاسین رامین خبرساز شده است.

طی روزهای گذشته تصاویری از صالحه رامین (که با لقب سالیا رامین نیز شناخته می شود) ، تنها دختر محمدعلی رامین، مشاور مطبوعاتی دولت محمود احمدی نژاد، در فضای مجازی منتشر شده که واکنش های زیادی را در میان کاربران به دنبال داشته است.

این تصاویر که از صفحه ی اینستاگرام عمومی صالحه رامین منتشر شده اند، از فعالیت او در عرصه ی مدلینگ و زندگی مجللش حکایت دارند.

رضا کیانیان، بازیگر مشهور روز گذشته در چند استوری اینستاگرامی ضمن انتشار تصاویر صالحه رامین و نقل قولی از پدر وی درباره ی مقوله ی حجاب، خانواده ی رامین را به تظاهر و ریاکاری متهم کرد.

پس از آن صالحه رامین نیز در چند استوری اینستاگرامی به انتقادات رضا کیانیان پاسخ داد.

او در جوابیه ی خود از سختی های دختر محمدعلی رامین بودن گفت و مدعی شد زندگی مستقلی از پدرش دارد و کار خود را از ۲۰ سالگی با فروشندگی در داروخانه و مغازه ی لوازم خانگی شروع کرده است.

صالحه رامین کیست؟

رضا کیانیان نیز ضمن انتشار جوابیه ی صالحه رامین در اینستاگرام خود از وی عذرخواهی کرد و از زخم هایی گفت که او و بسیاری از هنرمندان از مشاوره های محمدعلی رامین به محمود احمدی نژاد خوردند.

کیانیان در این پست نوشت:

«این پیام را خانم صالیا رامین برام فرستادند . پس از این که چند تا از عکس هاشون رو به عنوان دختر آقای رامین استوری کردم . دختر آقای محمد علی رامین مشاور و هم نفس آقای محمود احمدی نژاد.نامه را روی صفخه گذاشتم که همه بتوانند بخوانند.

من بعد از خواندن نامه ایشان لازم دیدم از ایشان عذر خواهی کنم. چون هرکس هر چه بگوید من می پذیرم ، مگر خلافش ثابت شود.

خانم صالیا! من به شما تهمت دورویی نزدم. خطابم به پدر شما بود.

من فکر می کردم شما هم مثل دیگر فرزندان آن ها که _چون به خلوت می روند، آن کار دیگر می کنند _ هستید. و در سایه ی رانت پدر به جایی رسیدید . ولی حالا که از خودتان گفتید و سختی هایی که از دختر ایشان بودن ، کشیدید، با شما همدل شدم. اما نکبتی که در دوره ی پدر شما و رییس شان ، بر سرم آوار شد را هرگز فراموش نمی کنم. و فکر نمی کنم تاریخ هم فراموش کند. اگر شما در سایه ی ایشان بزرگ نشدید و رشد نکردید، و هر چه هستید با کوشش مضاعف خودتان به دست آوردید ، قابل احترامید. من و بسیاری از سینماگران ، بسیاری از هنرمندان، بسیاری از نویسندگان، بسیاری از روزنامه نگاران …. زخم خورده ی مشاوره های پدر شما به رییس شان هستیم. زخم هایی که هنوز تازه اند .»

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین در کامنتی زیر همین پست برای کیانیان نوشت که زخم های او را با همه ی وجود درک می کند چرا که از کودکی قربانی آن تفکر بوده اما حالا در اجتماع هم قربانی قضاوت ها می شود.

محمدعلی رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

محمدعلی رامین متولد ۱۳۳۲ در دزفول است.

وی فارغ‌التحصیل دوره تخصصی کالج آموزش فنی ـ حرفه‌ای از دانشگاه فنی کارلسروهه و دانشگاه فنی کلاوستال آلمان است و سپس تحصیلات خود را در دانشگاه فنی کلاوستال آلمان در رشته مهندسی روش‌های صنعتی و فوق مهندسی مکانیک عمومی تا مقطع دکترای مهندسی ادامه داده ولی به علت اخراج از آلمان آن را نیمه کاره رها کرده‌است.

او در سال ۱۹۸۲ میلادی به اتهام برخورد خشونت‌آمیز در یک گردهمایی دانشجویی توسط پلیس آلمان دستگیر و نزدیک به یک سال را در زندان براونشوایگ سپری کرد. پس از آزادی از زندان که به گفته وی با تلاش‌های دولت ایران میسر شد، اجازه یافت تا تحصیل خود را در دانشگاه فنی کلاوستال آلمان ادامه دهد.

او از سال ۱۹۷۱ تا ۱۹۹۴ در آلمان زندگی کرد اما با اتهام ارتباط با حزب راست‌گرای افراطی دموکرات ملی آلمان، از این کشور دیپورت شد.

محمدعلی رامین در دولت اول محمود احمدی نژاد مشاور مطبوعات وی بود و در دولت دوم احمدی نژاد به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی منصوب شد.

شهرت وی به دلیل ۹ لغو امتیاز، ۱۵ توقیف و ۶۱ تذکر کتبی بود که در حدود ۱۳ ماه فعالیت خود به عنوان معاون مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت دهم، به نشریات ایرانی داد که رکوردی در نوع خود محسوب می‌شود.

از او به عنوان تحلیلگر سیاسی رئیس‌جمهور احمدی‌نژاد و مبدع بحث‌های مربوط به انکار هولوکاست نام برده می‌شود.

رامین، در آذر سال ۸۹ از سمت معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برکنار شد.

اتحادیه اروپا در سال ۹۱، هفده مقام ایرانی از جمله محمدعلی رامین را با اتهام نقض گسترده و شدید حقوق شهروندان ایرانی در فهرست تحریم های خود قرار داد. این افراد از ورود به کشورهای اتحادیه اروپا محروم شدند و دارایی های آن ها در اروپا توقیف شد.

محمدعلی رامین با سوسن صفاوردی، استاد دانشگاه، ازدواج کرده و آن ها سه فرزند به نام های یاسین، محمد امین و صالحه دارند.

محمدعلی رامین و سوسن صفاوردی در آلمان، زمانی که هر دو در دانشگاه مشغول تحصیل بودند با یکدیگر ازدواج کردند.

صالحه رامین کیست؟
سوسن صفاوردی همسر محمدعلی رامین

سوسن صفاوردی از ابتدای انقلاب فعالیت سیاسی خود را آغاز کرد. از مسئولان انجمن اسلامی شهر کلاوستان آلمان بود و در سال ۱۹۹۵ همراه با همسرش به ایران بازگشت و تا به امروز، در فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی و علمی از جمله عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی، مسئولیت امور زنان مجمع جهانی اهل بیت، معاون هماهنگی و همکاری بین‌الملل مرکز امور زنان و خانواده، عضویت در شورای مرکزی شبکه سازمان‌های غیردولتی زنان؛ حضور داشته‌است.

یاسین رامین کیست؟

یاسین رامین فرزند ارشد محمد علی رامین متولد سال ۱۳۶۰ است.

او در سال ۹۳ با مهناز افشار، بازیگر مشهور (متولد ۱۳۵۶) ازدواج کرد. سید محمد خاتمی، رئیس‌ جمهور پیشین ایران، خطبه ی عقد آن‌ ها را خواند. ثمره ی این ازدواج دختری به نام لیانا بود که در سال ۹۴ به دنیا آمد.

یاسین رامین در دولت احمدی‌نژاد در حوزه ی دارو فعالیت داشت و مدتی بعد متهم به فساد مالی شد.

او متهم شده بود که دو میلیون یورو از جمعیت هلال احمر برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی دریافت کرده، اما این مبلغ را به فروشنده تحویل نداده‌ است. رامین در دادگاه بدوی به ۱۷ سال حبس محکوم شد که ۷ سال آن قابل اجرا بود. یاسین رامین در آبان ۱۴۰۰ تبرئه شد.

رامین در رسانه‌ ها به واردات و توزیع شیرخشک آلوده نیز متهم شده‌ است. با این حال، او و مهناز افشار این اتهام را رد کردند و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز اعلام کرده که پرونده‌ ای در مورد شیرخشک‌ های فاسد وجود ندارد.

مهناز افشار در سال ۹۸ به همراه دخترش ایران را به مقصد آلمان ترک کرد. او پس از خروج از کشور اعلام کرد از محمد یاسین رامین جدا شده است.

افشار امسال همزمان با روز پدر و ولنتاین در پستی اینستاگرامی ضمن انتشار عکسی دو نفره از خود و همسر سابقش، به تجلیل از وی پرداخت، امری که با موجی از واکنش های منفی کاربران شبکه های اجتماعی مواجه شد.

مهناز افشار ابتدا در توییتی منتقدان خود را به حاشیه سازی و نفرت پراکنی متهم کرد اما پس از چند روز اقدام به حذف عکس جنجالی از اینستاگرام خود کرد و در پست جدیدی نوشت که به احترام مردم عکس را حذف کرد تا باعث تلخ کامی آن ها نشود.

محمدامین رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

محمدامین رامین فرزند دوم محمدعلی رامین است که گفته می شود متولد سال ۱۳۶۶ و دانش‌آموخته رشته علوم سیاسی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

گرچه رشته ی تحصیلی محمدامین رامین علوم سیاسی عنوان شده اما اینطور که از پست های اینستاگرامی اش پیدا است در حوزه ی موسیقی فعالیت دارد.

او تاکنون چند تک آهنگ با صدای خود منتشر کرده که ترانه ی برخی از آن ها را هم خود سروده است.

محمدامین رامین تصاویر صمیمانه ی زیادی هم از خود در کنار چهره های مشهور ورزشی و هنری ایران در اینستاگرامش منتشر کرده است.

محمدامین رامین دیشب در واکنش به استوری های اینستاگرامی رضا کیانیان درباره ی خواهرش صالحه رامین، در اینستاگرام خود کیانیان را با حسین شریعتمداری، مدیرمسئول روزنامه کیهان مقایسه و از قضاوت او گلایه کرد اما پس از عذرخواهی کیانیان، امروز او نیز در یک استوری اینستاگرامی از دلجویی کیانیان تشکر کرد.

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

 

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین ، کوچک ترین فرزند محمدامین علی رامین و تنها دختر وی، متولد سال ۱۳۶۸ است و در حوزه ی مد و فشن به عنوان مدل و طراح لباس فعالیت دارد.

او یک صفحه ی اینستاگرام دارد که در آن لباس های طراحی شده توسط خود را به نمایش می گذارد.

از تصاویر اینستاگرام او پیدا است که برخی لباس هایی که مهناز افشار در دوران حضورش در ایران در مراسم های رسمی به تن می کرد، طراحی صالحه رامین بودند.

صالحه رامین ازدواج کرده و در تصاویر اینستاگرامش همسر خود را فردی به نام حمید معرفی کرده است.

سلبریتی های ایرانی زیادی صفحات اینستاگرام صالحه و محمدامین رامین را دنبال می کنند و پست های رامین ها با لایک های آن ها همراه شده است.

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین کیست؟

صالحه رامین در کنار برادرانش یاسین و محمدامین رامین
صالحه رامین در کنار مهناز افشار
صالحه رامین در کنار برادرزاده اش، لیانا دختر مهناز افشار و یاسین رامین
تصویری از کودکی فرزندان خانواده رامین
صالحه رامین در هتلی در استانبول
صالحه رامین در کیش
صالحه رامین در کنار برادرش محمدامین رامین و همسرش حمید در استانبول
جشن تولد صالحه رامین در کنار برادران و همسرش
صالحه رامین
صالحه رامین
صالحه رامین
صالحه رامین در استانبول
یکی از لباس های طراحی شده توسط صالحه رامین بر تن مهناز افشار در جشنواره فجر سال ۹۸

۷ نظر

ورود

  • تینا بهمن ۳۰, ۱۴۰۰

    کاملبا واضحه این ریخت و پاشا با پول کار در داروخونه جمع شده

  • البف بهمن ۳۰, ۱۴۰۰

    جالبه این نکبت ها رو حتی بچه هاشونم قبول ندارن. هر …میخورن همه چی براشون رواست ولی به مردم که میرسن شمشیر دین دستشونه. تف به …نداشتتون

  • ارژنگ اسفند ۱, ۱۴۰۰

    حقوق فروشندگی تو دارو خانه چقدر خوبه .

    • سعید اسفند ۱, ۱۴۰۰

      البته بستگی داره چی بفروشی…..

    • بیتا اسفند ۴, ۱۴۰۰

      داروخونش یه ربطی به آشپزخونه داشته شاید ?

  • رامین اسفند ۱, ۱۴۰۰

    واقعا این مجموعه آدم های ایران را خر فرض کردن: اون یکی با طلاق صوری مهریه مهناز افشار را داد که اموالش توقیف نشه و حالا هم در خارج از کشور زندگی کنن. این یکی هم با کارمندی داروخونه پول جمع کرده :-))))) و چند روز بعد اون یکی هم خارج از کشور کنسرت میده. این آقا مطمینا الگوی تربیتیش برای بچه هاش همین بوده . خدا رو شکر در جمع آوری ثروت و تربیت فرزند واقعا موفق بوده و سیاست خارج از منزلش هم خوب جواب داده. فقط ما ملت همیشه در صحنه همه جا مقصریم

  • زهرا اسفند ۲, ۱۴۰۰

    یک ضرب المثل میگن یک سوزن به خودت بزن یک جالدوز به مردم