کارشناسی آنلاین قیمت در سامانه املاک داران

کارشناسی آنلاین قیمت در سامانه املاک داران

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

حتما شما هم بارها برای خرید طلا یا ارزهای خارجی به بازار مراجعه نموده اید. تابلوهای بزرگی در هر کدام از این مراکز وجود دارد که قیمت را به روز و در زمان خاص اعلام می کند. (البته در مغازه های طلا فروشی و صرافی ها ممکن است شما با تغییرات لحظه ای قیمت نیز مواجه باشید).

در بازار بورس نیز همیشه تمامی نگاه ها به تابلوی قیمت ها معطوف است تا بتوانند در زمان درست به خرید یا فروش سهام خود بپردازند.

بررسی همین چند بازار به صورت نمونه مشخص می کند که در هر بازاری قبل از انجام معاملات تعیین قیمت اولین و اصلی ترین فاکتور برای انجام آن معامله است.

در اینجا یک سوال مهم مطرح می شود؛ اگر تعیین قیمت به این مقدار دارای اهمیت است، چه معیاری برای تعیین درستی آن وجود دارد؟ واگر به هر دلیلی معیار درستی وجود نداشته باشد معامله گران آن بازار به چه مقدار می توانند به قیمت ها موجود اعتماد کنند؟

این دست سوالات و حتی سوالات مشابه نشان می دهند که چقدر تعین قیمت می تواند در صحت انجام معاملات تاثیرگذار باشد.

کارشناسی آنلاین قیمت ملک در سامانه املاک داران

در صنعت املاک و بازار خرید و فروش ملک به مراتب مسئله تعیین قیمت از حساسیت بیشتری برخوردار می شود زیرا فرد با تمامی سرمایه و پس انداز مالی خود وارد یک معامله می شود. به دلیل اهمیت موضوع موسسین و سایت املاک داران در این سامانه کارشناسی آنلاین قیمت ملک را طراحی نموده اند تا بتواند راهنمای برای کاربران این وب سایت باشد.

خدمات ویژه املاک داران

در کنار ارائه خدمات متفاوتی همچون، سایت معاوضه املاک اصفهان ، مشارکت در ساخت، مشاوره حقوقی مسکن، مشاوره بازاریابی و سرمایه گذاری و … وب سایت املاک داران خدمت کارشناسی آنلاین قیمت را جهت رفاه حال مخاطبان خود در نظر گرفته است.

البته لازم است قبل از ارائه توضیحات کامل پیرامون کارشناسی قیمت، مختصری از خدمات دیگر سامانه املاک داران سخن به میان آید.

کارشناسی آنلاین قیمت ملک در سامانه املاک داران

مشارکت در ساخت

مشارکت در ساخت همانطور که از نامش پیداست به قراردادی اشاره می کند که بین مالک زمین و خانه کلنگی با پیمانکار یا همان سازنده منعقد می شود. در پایان عملیات ساختمانی، واحدهای ساخته شده به نسبت آورده هر یک از طرفین تقسیم می شود.

حقیقتا مشخص می شود که تعیین قیمت درست و صحیح در این مورد از هرگونه کلاهبرداری یا کوتاهی در مورد طرفین معامله جلوگیری خواهد کرد. اگر قیمت ها به دلیل کارشناسی نادرست و یا به عمد اشتباها در قرارداد برآورد شود، باعث ایجاد مشکلات و اختلافات زیادی در انتهای قرارداد خواهد شد.

پس تعیین قیمت واقعی ملک توسط کارشناسان قیمت در مجموعه املاک داران و از طرف دیگر برآورد قیمت و نوشتن طرح امکان سنجی مالی و اقتصادی برای پروژه ساختمانی، در نهایت به تقسیم درست واحدها کمک خواهد نمود.

تهاتر یا معاوضه

تهاتر یا معاوضه یکی از راه های پیشنهادی برای انجام معاملات املاک در زمان رکود بازار است. از آنجائیکه که وب سایت املاک داران تهاتر در حوزه املاک را به صورت تخصصی انجام می دهد، لازم است کارشناسان قیمت گذاری با تجربه ای را در اختیار داشته باشد.

بدین جهت کافیست شما به صفحه کارشناسی آنلاین قیمت ملک در سامانه املاک داران بروید و اطلاعات خواسته شده را تکمیل نمایید. در این صورت مشاوران مربوطه قیمت واقعی ملک شما را مشخص نموده تا با خیالی آسوده معاملات خود را انجام دهید.

همچنین اگر قصد تهاتر یا معاوضه با مصالح ساختمان و یا حتی خودرو را دارید، به علت جامعیت سایت املاک داران، کارشناسان مربوطه می توانند قیمت واقعی را مشخص نموده، تا تهاتر به درستی انجام پذیرد.

مشاوره بازاریابی و سرمایه گذاری

سرمایه های اندک و ناچیز افراد می تواند با کمک مشاوران بازاریابی و سرمایه گذاری سامانه املاک داران منجر به بازدهی بسیار بالای مالی در طول زمان شود. در این مورد نیز کارشناسی آنلاین قیمت ملک، قیمت واقعی را استخراج کرده و در اختیار مشتریان قرار می دهد تا بتوانند قیمت منطقه ای را در محلات رو به رشد شناسای نموده و یک سرمایه گذاری درست و زودبازده انجام دهند.

کارشناسی آنلاین قیمت ملک در سامانه املاک داران

نکات مهم در قیمت گذاری ملک

در زمان تعیین ارزش و قیمت هر کالایی نکات مهمی را باید در نظر گرفت که البته این موضوع در بازار املاک نیز صادق است. به طور مثال می توان مشخصات زیر را برای ارزش گذاری آپارتمان ها در نظر گرفت:

  • متراژ و زیربنا؛ مطمئنا یکی از فاکتورها مهم در قیمت گذاری متراژ واحد است. یعنی هرچه متراژ بالاتر باشد به همان نسبت، آپارتمان از نقشه بهتری برخوردار است، تعداد اتاق خواب بیشتری دارد و همین عوامل باعث افزایش قیمت می شود. اما از طرفی در بعضی مناطق که از نظر اقتصادی ضعیف هستند آپارتمان های با متراژ بالا، به خاطر قیمتشان به فروش نمی رسند و این مورد برای آن ها یک مزیت محسوب نمی شود.
  • امکانات؛ هرچه امکانات آپارتمانی بیشتر باشد به همان مقدار قیمتش هم افزایش پیدا می کند. اگر این موضوع را به عنوان یک اصل در نظر بگیریم به این نتیجه می رسیم که آپارتمان های دارای روف گاردن، استخر، سونا و جکوزی و امکانات مشابه این، که در محله های لوکس اصفهان، همچون مهرآباد، مرداویج، شیخ صدوق و عباس آباد وجود دارند، مطمئنا باید از قیمت بسیار بالاتری برخوردار باشند.
  • سن بنا؛ مشخص است که آپارتمان های نوساز در مرحله ارزش گذاری، به قیمت بالاتری کارشناسی می شوند. اما با گذشت هر ۱۰ سال از زمان ساخت بنا، ۱۵% از قیمت منطقه ای ملک کاسته می شود. و این تا زمانی ادامه پیدا می کند که ملک با سن ساخت بالا عملا کلنگی محسوب شده و فقط زمین آن دارای ارزش است.
  • موقعیت ملک؛ شمال یا جنوبی بودن ملک اشاره به جهت نورگیری ملک دارد. بهتر است بدانید که جنوبی بودن ملک تقریبا ارزشی برابر ۵ تا۷% بیشتر نسبت به شمالی بودن، به ملک می دهد.

محله ای که خانه یا اپارتمان در آن قرار دارد نیز می تواند بسیار در کارشناسی انلاین قیمت ملک موثر باشد.

به هر حال به جهت جلوگیری از از هر مشکلی مخصوصا مشکلات حقوقی بهتر است به سایت املاک داران بروید و از خدمات ویژه آن برای قیمت گذاری آنلاین ملک و همچنین مشاوره حقوقی مسکن برخوردار شوید.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود