رقم قرارداد بازیکنان و مربیان تیم ‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد

رقم قرارداد بازیکنان و مربیان تیم ‌های استقلال و پرسپولیس مشخص شد

خیلی از طرفداران دو تیم بزرگ پایتخت این روزها بحث عرضه ی سرخابی ها در فرابورس را دنبال می کنند. چند روز پیش نیز رئیس سازمان فرابورس از تکمیل مدارک این دو باشگاه خبر داده و گفته بود که عرضه ی آن ها در این بازار پایه به زودی آغاز خواهد شد. و حالا افشای اطلاعات مالی استقلال و پرسپولیس در سامانه کدال آغاز شده است.

در حالی که تا کمتر از ۲۴ ساعت دیگر، بخشی از سهام باشگاه های پرسپولیس و استقلال در بازار پایه نارنجی فرابورس عرضه خواهد شد، با توجه به الزامات قانونی، این دو باشگاه بارگذاری اطلاعات مالی خود در سامانه کدال را آغاز کرده اند.

علاقمندان می توانند با مراجعه به این سامانه به نشانی codal.ir که در آن افشای اطلاعات مالی شرکت ها صورت می گیرد، و جستجوی نام دو باشگاه، به ریز صورت های مالی و تصمیمات مجامع این دو باشگاه دسترسی پیدا کنند.

رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس

این امر می تواند باعث شود که اطلاعات دقیقی از آن چه که در این دو باشگاه در حال اتفاق افتادن است به دست آید و از شایعات و گمانه زنی های پیرامون آن ها کم شود.

در سایت کدال می توان مجموع قرارداد بازیکنان و کادر فنی دو تیم را نیز مشاهده کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده، باشگاه استقلال برای مجموعه ی ورزشی آرارات تهران یک میلیارد و دویست میلیون تومان هزینه کرده است. معادل همین رقم را نیز برای اجاره مسکن «رودی ژستد» پرداخت کرده اند. برای قرارداد بازیکنان و مربیان استقلال رقم ۱۶۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان هزینه شده است. تیم های پایه ی این تیم هم ۲ میلیارد تومان برایش هزینه داشته است. باشگاه استقلال به طور جداگانه اعلام نکرده که چه رقمی برای بازیکنان و مربیانش پرداخت می‌ شود.

رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در مجموع برای بازیکنان و مربیانش ۱۲۵ میلیارد تومان هزینه کرده است. این باشگاه برای اعضای کادر فنی خود یعنی یحیی گل محمدی، کریم باقری، داوود فنایی، حمید مطهری و نیز دو آنالیزور و یک بدنساز ۲۹ میلیارد توان هزینه کرده است. برای بازیکنان که ۲۴ نفر ذکر شده اند، روی هم رفته ۹۵ میلیارد و ۶۷۲ میلیون تومان هزینه شده است. رقم قرارداد وحدت حنانوف و منوچهر صفروف نیز هر کدام ۱۱۰ هزار دلار در سال است.

رقم قرارداد بازیکنان استقلال و پرسپولیس

بیشتر بخوانید:

آخرین خبرها از زمان عرضه سهام استقلال و پرسپولیس در فرابورس از زبان میثم فدایی

ارزش ریالی استقلال و پرسپولیس مشخص شد؛ سرخ‌ها ۴۰۰ میلیارد تومان گران‌تر

مطالب مرتبط
یک نظر

ورود

  • ...M... اسفند ۱۴, ۱۴۰۰

    الآن کجای این اطلاعات دقیق و شفاف هست؟ خیلی از قراردادهای بازیکنان یا کادر فنی این دو تیم دارای پاداش یا آپشن‌های اضافی است که عملاً در نهایت هزینه‌کرد این دو تا باشگاه را فراتر از این ارقام می‌بره. باید قرارداد همه‌ی بازیکنان و کادر فنی این دو تیم به صورت کاملاً مستقل منتشر بشه.