فرزند بهرام رادان متولد شد؛ همسر آقای بازیگر کیست؟

فرزند بهرام رادان متولد شد؛ همسر آقای بازیگر کیست؟

مینا مختاری، همسر بهرام رادان با انتشار تصویری در اینستاگرامش خبر تولد فرزندشان را اعلام کرد. او همچنین از زایمان پیش از موعد خود خبر داد. این زوج پیش تر جنسیت فرزندشان را پسر اعلام کرده بودند.

مینا مختاری با انتشار تصویر زیر نوشت: «بوی جان می‌آید اینک از نفس‌های بهار»

مینا مختاری همچنین استوری هایی درباره ی زایمان پیش از موعد خود منتشر کرد.

بهرام رادان بازیگر مشهور و همسرش مینا مختاری که تیر ماه امسال در مراسمی مجلل با یکدیگر ازدواج کردند، دی ماه امسال با انتشار تصاویری در اینستاگرام شان اعلام کردند به زودی صاحب اولین فرزند خود که یک پسر است، خواهند شد.

همسر بهرام رادان کیست

ازدواج بهرام رادان و مینا مختاری

بهرام رادان و همسرش تیر ماه ۱۴۰۲ از برگزاری مراسم عروسی خود خبر دادند. این زوج در پستی مشترک نوشتند: «هر چه گویی آخری دارد بغیر از حرف عشق / کین همه گفتند و آخر نیست این افسانه را». این عروسی مجلل در هتلی در کشور گرجستان برگزار شد.

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

مینا مختاری کیست؟

مینا مختاری طراح لباس و صاحب مزونی به نام میمو است که در آن مانتوهای طراحی شده توسط خود را به فروش می رساند. از زندگی شخصی مینا مختاری اطلاعات بیشتری در دست نیست.

همسر بهرام رادان همسر بهرام رادان کیست ؟ بیوگرافی مینا مختاری

همسر بهرام رادان کیست ؟ بیوگرافی مینا مختاری

همسر بهرام رادان کیست

همسر بهرام رادان کیست

بهرام رادان و مینا مختاری همزمان با روز سیزده فروردین ۱۴۰۱ با انتشار ویدئویی مشترک در اینستاگرام شان رابطه عاشقانه ی خود را علنی کردند.

این ویدئو رادان و مختاری را در کنار یکدیگر نشان می داد و در شرح آن آمده بود: «سیزده تون بدر. سال جدید پر از عشق»

همسر بهرام رادان کیست

بیوگرافی بهرام رادان

بهرام رادان متولد سال ۱۳۵۸ در تهران و فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

پس از خدمت سربازی، زمانی که ۲۱ سال داشت دوره ی بازیگری را در آموزشگاه هیوا گذارند و همان سال برای بازی در فیلم «شور عشق» ساخته ی نادر مقدس انتخاب شد.

چند ماه پس از اولین تجربه ی بازیگری اش، برای بازی در فیلم «آواز قو» به کارگردانی سعید اسدی دعوت شد. او برای نقش آفرینی اش در این فیلم در سال ۸۰ نامزد دریافت تندیس بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشن خانه سینما شد.

اما شهرت او با فیلم «شمعی در باد» به کارگردانی خانم پوران درخشنده در سال ۸۲ آغاز شد و بازی در این فیلم سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد از جشنواره فیلم فجر را برایش به ارمغان آورد.

رادان در سال ۸۵ با بازی در فیلم «سنتوری» ساخته ی داریوش مهرجویی به اوج شهرت رسید و برای دومین بار موفق به دریافت سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول مرد شد.

از دیگر آثار مشهور بهرام رادان می توان به فیلم های سینمایی گاوخونی، رز زرد، سربازهای جمعه، حکم، تقاطع، خون بازی، کنعان، بی پولی، پل چوبی، آتش بس و چهارراه استانبول اشاره کرد.

او تهیه کنندگی سینما را هم با فیلم های «علفزار» به کارگردانی کاظم دانشی و «گربه سیاه» به کارگردانی کریم امینی تجربه کرده است.

رادان در ۲ سریال شبکه نمایش خانگی، «رقص روی شیشه» ساخته ی مهدی گلستانه و «جیران» ساخته ی حسن فتحی حضور داشته است.

او تئاتر را هم با «کنسرت نمایش سی» تجربه کرده است.

رادان در سال ۹۱ یک آلبوم موسیقی به نام «روی دیگر» با خوانندگی خود منتشر کرد که شامل قطعاتی به زبان های انگلیسی و فارسی بود.

او در سال ۸۹ به عنوان اولین سفیر ایرانی برنامه جهانی غذا در مبارزه علیه گرسنگی منصوب شد و در سال ۹۶ مشعل بازی‌ های المپیک زمستانی ۲۰۱۸ را در سئول حمل کرد.

رادان سال ها است در زمینه ی مدلینگ هم فعالیت دارد و با چند برند مشهور در حوزه های مختلف به عنوان مدل تبلیغاتی همکاری داشته است.

بهرام رادان خواهری به نام ژیلا و برادری به نام شهرام دارد که هر دو بزرگ تر از او هستند. شهرام رادان متخصص طب سوزنی و ساکن آمریکا است و ژیلا رادان در ایران زندگی می کند. پدر بهرام رادان، رضا رادان که یک سرهنگ بازنشسته ی ارتش شاهنشاهی بود، دی ماه سال ۱۴۰۰ درگذشت. مادر بهرام رادان، مهین دخت سهامی که یک دبیر بازنشسته است، در قید حیات است.

مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
یک نظر

ورود

  • رامین دی ۳۰, ۱۴۰۲

    خوش به حال بچه‌شون. در کمال رفاه و آرامش بزرگ میشه. بدون هیچ کمبودی