بازگشت والتر وایت و جسی پینکمن به فصل ۶ سریال Better Call Saul تایید شد

بازگشت والتر وایت و جسی پینکمن به فصل ۶ سریال Better Call Saul تایید شد

فصل ۶ سریال Better Call Saul (بهتره با سال تماس بگیری) بازگشت شخصیت های اصلی بریکینگ بد والتر وایت (برایان کرانستون) و جسی پینکمن (آرون پل) را به تصویر می کشد.

تیزر جدید سریال Better Call Saul به بازگشت والتر وایت و جسی پینکمن را در فصل ۶ اشاره کرد. این سریال که اولین بار در سال ۲۰۱۵ در AMC نمایش داده شد، یک اسپین آف از Breaking Bad است و شخصیت اصلی آن را باب اودنکرک (Bob Odenkirk) بازی می کند. سائول شخصیت جایگزین وکیل جیمی مک گیل است که در طول سریال به تدریج بیشتر و بیشتر درگیر دنیای جنایتکاران زیرزمینی می شود.

گفته ها حاکی از آن است که فصل ۶ که در ۱۸ آوریل ۲۰۲۲ می رسد و آخرین فصل مورد انتظار است که تقریباً دو سال پس از پایان فصل ۵ می آید. دلایل متعددی برای این تأخیر وجود دارد؛ اولین دلیل همه‌گیری کووید ۱۹ بود و پس از آن ، باب اودنکرک پس از حمله قلبی در بیمارستان بستری شد.

Better Call Saul

سریال Breaking Bad

سریال Breaking Bad که از سال ۲۰۰۸ تا ۲۰۱۳ پخش شد، یکی از محبوب‌ترین و مورد ستایش‌ترین سریال‌های تلویزیونی تمام دوران است. این سریال داستان سفر یک معلم شیمی دبیرستانی به نام والتر وایت (برایان کرانستون) را دنبال می کند که به سرطان ریه مبتلا می شود. او برای کسب درآمد در زمان باقی مانده به ساخت و فروش مت آمفتامین (که در بازار سیاه با نام شیشه یا کریستال نیز شناخته می شود ) در زادگاهش آلبورکورک، نیومکزیکو روی می آورد. برای انجام این کار، او با یک فروشنده مواد مخدر جوان به نام جسی پینکمن با بازی آرون پل همکاری می کند. جسی در ابتدا قرار بود یک شخصیت فرعی باشد. اما پل چنان شخصیتی پویا بود که او را تا پایان بازی در Breaking Bad نگه داشتند.

به تازگی، آنها در حساب رسمی توییتر سریال Better Call Saul، پیام بسیار هیجان انگیزی را به اشتراک گذاشتند. در این پست به سادگی نوشته شده است «آنها برمی گردند». این متن همراه با تصویری از کرانستون و پل که نقش خود را تکرار می کنند منتشر شده بود. این عکس والتر وایت و جسی پینکمن را در ماشینی نشان می دهد که با هم به مقصدهای ناشناخته سفر می کنند. پست زیر را بررسی کنید:

Better Call Saul

والتر وایت و جسی در سریال Better Call Saul

میزان مشارکت والتر وایت و جسی پینکمن در سریال Better Call Saul در حال حاضر مشخص نیست. فصل ۶ شامل ۱۳ قسمت خواهد بود. با توجه به اینکه چقدر این دو بازیگر توانستند نقش این شخصیت های میراثی را مخفی نگه دارند، به احتمال زیاد آنها فقط در یک قسمت ظاهر می شوند، که شاید آن هم در اواخر فصل نهایی باشد.

علاوه بر این، طبق توییت منتشرشده جدول زمانی در مقطعی جهش بزرگی خواهد داشت، زیرا فصل ۵ سریال Better Call Saul در سال ۲۰۰۴ اتفاق افتاد، که هنوز در ۴ سال قبل از برخورد سائول با فروشندگان مواد مخدر باقی مانده است.

اگرچه کرانستون و پل در سال ۲۰۱۹ در پروژه بعدی El Camino: A Breaking Bad Movie ظاهر شدند، اما این اولین باری است که آنها به شخصیت های تلویزیونی بازگشته اند.

با این که فصل ۶ سریال  Better Call Saul قبل از وقایع پایانی Breaking Bad که تقریباً ده سال پیش بود اتفاق می‌افتد، اما احتمالاً کاری برای پیری هر یک از شخصیت‌ها انجام نخواهند داد.

سریال Better Call Saul در حال حاضر سابقه ای را برای اعتماد مخاطب به دنبال کردن جدول زمانی بدون توسل به دستکاری سنی زیاد ایجاد کرده است. در این مجموعه جدید گمان می رود به جای گریم یا CGI به عملکرد اودنکرک برای فروش کاراکتر تکیه شود.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

۸ واقعیت جالب و عجیب در مورد سریال «بهتره با سال تماس بگیری» که نمی دانستید

اولین تیزر فصل ششم سریال Better Call Saul و گمانه زنی ها در مورد تاریخ انتشار + ویدیو

۸ سوال مهمی که فصل ششم سریال Better Call Saul باید به آن ها پاسخ دهد

۱۰ سریال برتر سال ۲۰۲۰ به انتخاب باراک اوباما ؛ از Better Call Saul تا Devs

حمله قلبی باب اودنکرک در هنگام فیلمبرداری فصل ششم سریال Better Call Saul

مجموعه تلویزیونی جدید خالق «بریکینگ بد» که بسیار متفاوت از سریال‌های قبلی اوست

منبع: screenrant
دیجیاتو
بدون نظر

ورود