زنان سلبریتی که از شریک زندگی شان بزرگ تر هستند

زنان سلبریتی که از شریک زندگی شان بزرگ تر هستند

ادبیات، سینما، مجلات خوش آب و رنگ و جامعه اغلب کلیشه های غیرضروری را به ما دیکته می کنند. مثلاً این انتظار هست که مردها حتماً از شریک عاطفی خود بزرگ تر باشند. اما بسیاری از سلبریتی ها با نمونه قرار دادن خود نشان داده اند که لازم نیست خودتان را به خاطر چنین کلیشه هایی آزار دهید و باید هر کاری که خوشحال تان می کند را انجام دهید.

در ادامه از زنان سلبریتی خواهیم گفت که شریک زندگی شان از آن ها کوچک تر است.

مونیکا بلوچی و نیکولاس لوفور

مونیکا بلوچی و نیکولاس لوفور رابطه عاشقانه ی خود را در سال ۲۰۱۷ آغاز کردند اما اولین بار در سال ۲۰۱۹ با یکدیگر در ملأعام حاضر شدند. پس از جدایی مونیکا بلوچی از ونسان کسل، این اولین رابطه عاشقانه ی خانم بازیگر بود که علنی می شد. شریک زندگی بلوچی یک مجسمه ساز فرانسوی است که قبلاً در صنعت مدلینگ فعالیت داشت. بلوچی ۱۷ سال از او بزرگ  تر است.

آیشواریا رای و آبیشک باچان

زندگی مشترک آیشواریا رای و همسرش آبیشک باچان امسال ۱۵ ساله می شود. این زوج در زمان بازی در یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند و به گفته ی آبیشک، در همان اولین نگاه به یکدیگر دل باختند. این زوج بعد از ازدواج به آنچنان شهرتی رسیدند که بیشتر اوقات آن ها را با آنجلینا جولی و برد پیت مقایسه می کردند. رای از همسر خود ۲ سال بزرگ تر است.

میراندا کر و ایوان اشپیگل

میراندا کر، سوپر مدل مشهور و ایوان اشپیگل، تاجر دنیای فناوری، در سال ۲۰۱۴ در یک مهمانی با یکدیگر آشنا شدند. این زوج در نگاه اول، تفاوت زیادی با یکدیگر دارند؛ میراندا از دنیای مد و فشن است و ایوان یک نابغه ای فنی. با این حال، آن ها خیلی زود به یک زبان مشترک رسیدند.

۲ سال دوستی معمولی آن ها به یک رابطه ی عاشقانه و سپس ازدواج انجامید. این زوج حالا ۳ فرزند دارند (که بزرگ ترین آن ها ثمره ی ازدواج اول کر با اورلاندو بلوم است). میراندا کر ۷ سال از همسر خود بزرگ تر است.

جنیفر لوپز و بن افلک

این زوج همیشه در کانون توجه بوده اند. جنیفر لوپز و بن افلک اولین بار ۲۰ سال قبل، در سال ۲۰۰۲ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. رابطه ی آن ها جدی تر شد و در حالی که در تدارک ازدواج بودند، چند روز پیش از عروسی، از جدایی خود خبر دادند.

آن ها بار دیگر در سال ۲۰۲۱ رابطه ی خود را از سر گرفتند. و بر اساس آنچه رسانه ها درباره ی آن ها می گویند و آنچه خود در مصاحبه هایشان گفته اند، از این اتفاق و بودن در کنار یکدیگر خوشحال اند. جنیفر لوپز از بن افلک که بار دیگر از او خواستگاری کرده، ۳ سال بزرگ تر است.

مدونا و اهلمالیک ویلیامز

اختلاف سنی برای مدونا و شریک زندگی اش، اهلمالیک ویلیامز، رقصنده ی آمریکایی، مانعی برای خوشبختی نبوده است. مدونا ۳۶ سال از اهلمالیک بزرگ تر است. رابطه عاشقانه ی آن ها در اواخر سال ۲۰۱۹ علنی شد. این خواننده ی مشهور قبلاً هم با مردانی ۲۰ یا حتی ۳۰ سال کوچک تر از خود وارد رابطه شده بود، اما اختلاف سنی او با اهلمالیک رکورد جدیدی برای مدونا محسوب می شود.

پائولتا پیرسون و دنزل واشنگتن

دنزل واشنگتن و همسرش پائولتا پیرسون نزدیک به ۴۰ سال است که با یکدیگر زندگی می کنند. این دو بازیگر در سال ۱۹۷۷ در زمان بازی در یک فیلم با یکدیگر آشنا شدند. پیرسون ۴ سال از واشنگتن بزرگ تر است.

با این حال، پیرسون از ابتدا راضی به ازدواج با واشنگتن نبود. واشنگتن مجبور شد بارها از پیرسون خواستگاری کند تا اینکه او بالاخره پذیرفت. این زوج حالا ۴ فرزند دارند و راز ازدواج موفق شان را هم در میان گذاشته اند. آن ها می گویند حفظ احساس شادی در چنین رابطه ی طولانی ای به تلاش زیادی نیاز دارد.

رابین رایت و بن فاستر

رابین رایت با بن فاستر، بازیگر آمریکایی که ۱۴ سال از او کوچک تر است، سال ها در رابطه عاشقانه بود. موضوع اختلاف سنی رایت با فاستر در بیشتر مصاحبه های خانم بازیگر مطرح می شد. او از این موضوع خشمگین می شد و می گفت اگر فاستر از او ۱۴ سال بزرگ تر بود، هیچ کس تعجب نمی کرد. اما چون موقعیت آن ها برعکس است، این سؤال دائماً برای مردم مطرح می شود که اصلاً چطور چنین چیزی ممکن است.

ادیت پیاف و تئو ساراپو

آخرین همسر ادیت پیاف، بازیگر و خواننده ای به نام تئو ساراپو بود که ۲۰ سال از او کوچک تر بود. این زوج در سال ۱۹۶۲ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. آن ها از سوی پدر و مادر ساراپو به خاطر این رابطه مورد سرزنش قرار گرفتند چون انتظار عروس جوان تری را داشتند. با این حال، این زوج از حق علاقمندی شان به یکدیگر دفاع کردند و کمی پیش از مرگ پیاف، رسماً با یکدیگر ازدواج کردند.

گوئن استفانی و بلیک شلتون

گوئن استفانی، خواننده ی مشهور ۷ سال از همسر خود، بلیک شلتون، خواننده ی سبک کانری بزرگ تر است. این اولین ازدواج استفانی و شلتون نیست و هر دو تجربه ی طلاق را دارند. این دو خواننده در سال ۲۰۱۵ با یکدیگر وارد رابطه عاشقانه شدند. استفانی وقتی رابطه عاشقانه ی خود با شلتون را آغاز کرد، ۳ فرزند از رابطه ی قبلی خود داشت. به گفته ی خودش، شلتون توانسته به دوستی واقعی برای همه ی فرزندانش بدل شود.

کورتنی کاکس و جانی مک دید

کورتنی کاکس و جانی مک دید، خواننده ی ایرلندی رابطه ی پرفراز و نشیبی داشته اند. آن ها در سال ۲۰۱۳ به واسطه ی اد شیرن با یکدیگر آشنا شدند. این آشنایی به یک رابطه عاشقانه و یک سال بعد نیز به نامزدی انجامید. اما ازدواجی رخ نداد و آقای خواننده و خانم بازیگر که ۱۲ سال از او بزرگ تر است، از جدایی خود خبر دادند.

با این حال، یک سال بعد رابطه ی خود را از سر گرفتند. آن ها در مصاحبه های خود و صفحات شان در شبکه های اجتماعی، به عشقی که یکدیگر دارند اذعان کرده اند اما هنوز هم صحبتی از ازدواج نکرده اند.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود