نحوه نصب اسنپ چت: چگونه برنامه اسنپ چت را نصب کنیم؟

نحوه نصب اسنپ چت: چگونه برنامه اسنپ چت را نصب کنیم؟

چطور اسنپ چت را نصب کنیم؟ نصب اسنپ چت چگونه است؟ نصب اسنپ چت (Snapchat) چندان دشوار نیست. اسنپ چت یکی از محبوب ترین برنامه های شبکه اجتماعی است. با این برنامه جذاب می توانید به راحتی امکان ارسال پیام را داشته باشید. با استفاده از اسنپ چت امکان ارسال فیلترهای جذاب عکس و ویدیو را هم خواهید داشت. البته که این برنامه شبکه اجتماعی برای علاقه مندان به سلفی جذابیت بیشتری هم دارد. اسنپ چت با بسیاری از قابلیت های کارپسند خود توانسته دل میلیون ها کاربر در سرتاسر دنیا به خصوص نوجوانان را به دست بیاورد. در مطلب امروز نحوه نصب اسنپ چت را به توضیح دادیم. با روزیاتو همراه باشید.

اسنپ چت برنامه فوق العاده جذاب و محبوبی است که مانند واتساپ، اینستاگرام یا سایر برنامه های شبکه‌ اجتماعی، اصلی ترین کارکرد آن پیام رسانی است. اما داشتن فیلترهای جذاب با افکت های عکاسی و ویدیویی فوق العاده باعث شده تا اسنپ چت برای علاقه مندانش برنامه ای فراتر از یک پیامرسان معمولی باشد. در ادامه نحوه نصب و فعال سازی اسنپ چت را به صورت گام به گام و ساده توضیح داده ایم.

نحوه نصب اسنپ چت: چگونه برنامه اسنپ چت را نصب کنیم؟

چگونه اسنپ چت را نصب کنیم؟

نصب اسنپ چت اصلا سخت نیست. اما بهتر است در همان ابتدای کار چند نکته مهم را به خاطر بسپارید تا مسیر نصب برنامه را به درستی طی کنید. ابتدا از طریق لینک های زیر برنامه اسنپ چت را را دانلود کنید.

دانلود برنامه اسنپ چت برای اندروید          دانلود برنامه اسنپ چت برای iOS

مراحل نصب اسنپ چت

۱- ابتدا نسخه مناسب اسنپ چت را با توجه به سیستم عامل گوشی همراه خود دانلود کنید. پس از دانلود شدن برنامه می توانید با فشردن دکمه Install برنامه را نصب کنید.

مراحل نصب اسنپ چت

۲- برای ساخت حساب کاربری خود در اسنپ چت باید حتما از یک وی پی ان یا فیلترشکن استفاده کنید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

حالا که برنامه اسنپ چت را نصب کردید، بهتر است نحوه راه اندازی این برنامه را توضیح دهیم.

۱- بعد از اینکه برنامه را نصب کردید، باید در گام اول سراغ گزینه Sign Up بروید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۲- در گام بعدی گزینه Continue را انتخاب کرده و تمام دسترسی هایی که برنامه از شما می خواهد را با انتخاب گزینه Allow فعال کنید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۳- در این قسمت از نصب اسنپ چت باید نام و نام خانوادگی خود را به ترتیب در کادرهای FIRST NAME و LAST NAME وارد کنید. بعد از وارد کردن نام خود باید دکمه Continue را انتخاب کنید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۴- بعد از طی کردن گام های اولیه برای نصب اسنپ چت، برنامه از شما اطلاعات کاملی برای ثبت نام می خواهد. در ابتدا باید تاریخ تولد دقیق خود را به درخواست برنامه وارد کنید. برنامه اسنپ چت به دلیل برخی تقسیم بندی های محتوایی، کاربران خود را به دو دسته زیر ۱۳ سال و بالای ۱۳ تقسیم کرده است. می توانید با استفاده از تقویمی که در پایین صفحه می بینید، تاریخ تولد خود را وارد کنید. حالا با انتخاب دکمه Continue به مرحله بروید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۵- در این گام از نصب اسنپ چت باید Username خود را انتخاب کنید.  دقت داشته باشید، نام کاربری شما کاملا غیرقابل تغییر است. از این رو،‌ بهتر است با دقت این نام را انتخاب کنید. نامی که انتخاب می کنید در همین حال باید کاملا منحصر به فرد باشد. در صورتی که کاربر دیگری قبلا نام کاربری مشابه شما داشته باشد، برنامه به شما پیغام خطا نشان می دهد. بعد از انتخاب نام کاربری روی دکمه Continue بزنید و به مرحله بعدی بروید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۶- در این مرحله از شما خواسته می شود، یک رمز عبور قوی و غیرقابل پیش بینی را انتخاب کنید. این رمز عبور باید حداقل متشکل از ۸ کاراکتر باشد. برای امنیت بالاتر پیشنهاد می کنیم حتما رمز عبوری متشکل از حروف، اعداد و علائم را به کار ببرید. بعد از انتخاب رمز عبور روی دکمه Continue بزنید تا به مرحله بعدی بروید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۷- در این مرحله از نصب اسنپ چت باید یک شماره تلفن همراه یا یک ایمیل معتبر را وارد کنید.

اگر شماره تلفن وارد کردید، باید Mobile Number را انتخاب کنید. در ابتدای شماره تلفن باید کد کشور ایران را انتخاب کنید که ۹۸+ است. بعد از وارد کردن شماره تلفن باید روی دکمه Continue بزنید. حالا اسنپ چت یک کد تأیید را به شماره تلفن شما می فرستد که باید آن را وارد کنید و به مرحله بعدی بروید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

برای ورود با ایمیل هم باید گزینه Sign Up With Email Instead را انتخاب کرده باشید. در این روش، کد تأیید به ایمیل شما ارسال می شود. دقت داشته باشید حتما باید از آدرس ایمیلی استفاده کنید که همیشه از آن استفاده می کنید یا مشکلی برای دسترسی به آن ندارید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۸- تا اینجای نصب اسنپ چت، توانستید هویت خود را به صورت کامل به برنامه بشناسانید. حالا برنامه از شما می خواهد از فهرست مخاطبان خود نفراتی را به دوستان اسنپ چتی خود اضافه کنید. بعد از انتخاب افراد مورد نظر روی دکمه Continue بزنید و به مرحله پایانی بروید. در صورتی هم که دوست نداشتید مخاطبان تلفن همراه خود را به فهرست دوستان اسنپ چت اضافه کنید، تنها کافی است دکمه Skip را بزنید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

۹- تبریک می گوییم! شما توانستید تمام مراحل نصب اسنپ چت را با موفقیت پشت سر بگذارید. حالا با انتخاب گزینه TURN ON به برنامه اجازه خواهید داد تا به حافظه داخلی تلفن همراه شما دسترسی پیدا کند. اسنپ چت می تواند با اجازه شما تمام محتواهای به اشتراک گذاشته شده را در حافظه گوشی شما ذخیره کند.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

حالا که برنامه اسنپ چت را با موفقیت راه اندازی کردید، بهتر است بدانید می توانید از طریق این برنامه بسیار محبوب، انواع محتواها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید یا اینکه از فیلترهای متنوع آن برای عکس ها و فیلم هایتان استفاده کنید. با اسنپ چت امکان گذاشتن استوری را هم دارید.

چگونه اسنپ چت را فعال کنیم؟

منبع: bluestacks ، techboomers ،
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود