ابراز عشق همایون شجریان به سحر دولتشاهی در کنسرتش + ویدئو

ابراز عشق همایون شجریان به سحر دولتشاهی در کنسرتش + ویدئو

کنسرت جدید همایون شجریان که از اول تیر ماه در تهران آغاز شده و این شب ها در حال برگزاری است، در اجرای دیشب خود با یک لحظه ی ویژه همراه بود که ویدئوی آن در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود؛ لحظه ای که همایون شجریان دسته گلی را به سحر دولتشاهی تقدیم می کند و او نیز تشکر خود را ابراز می کند.

از سال ۹۶ شایعاتی مبنی بر جدایی همایون شجریان از همسرش گیتا خوانساری و ازدواج او با سحر دولتشاهی مطرح بوده که تاکنون از سوی آن ها تأیید نشده است. این شایعات هر از گاهی با انتشار عکس و خبر مشترک جدیدی از این دو چهره ی مشهور، بار دیگر بر سر زبان ها می افتد.

سحر دولتشاهی در کنسرت همایون شجریان

آخرین کنسرت همایون شجریان در تهران در آبان سال ۹۶ برگزار شد. بعد از این اجرا، اغلب کنسرت‌ های همایون شجریان در خارج از ایران بود و حالا بعد از گذشت نزدیک به ۵ سال، همایون شجریان بار دیگر در تهران به روی صحنه رفته است.

این کنسرت البته از همان ابتدای اعلام خبر برگزاری اش با حواشی زیادی همراه شد.

کنسرت جدید همایون شجریان با چنان استقبالی مواجه شد که در اولین روز بلیت فروشی اش، سایت فروش بلیت آن از کار افتاد. این استقبال فراوان موجب شد کنسرتی که در ابتدا قرار بود تنها در ۵ شب به روی صحنه رود، ۳ بار دیگر تمدید شود و در نهایت به ۳۰ شب افزایش یافت.

از سویی دیگر همایون شجریان چند روز پیش از آغاز فروش بلیت کنسرت خود در صفحه‌ ی اینستاگرامش اعلام کرد جایگاه VIP به صورت رایگان و بر اساس قرعه‌ کشی به دانشجویان اختصاص خواهد یافت. با اعلام این خبر ۱۷۰ هزار دانشجو برای تماشای این کنسرت ثبت‌ نام کردند و بنا به اعلام سایت فروش بلیت این کنسرت بیش از ۱۲۰۰ بلیت از ردیف VIP به دانشجویان تعلق گرفت.

در مجموع برای ۳۰ اجرای کنسرت جدید همایون شجریان، حدود ۸۰ هزار بلیت به ۲۸ هزار خریدار در ۳  مرحله و در ۶ ساعت فروخته شد.

بلیت کنسرت همایون شجریان در مقایسه با بلیت کنسرت‌ های گران قیمت این روزها که تا مرز ۷۰۰ هزار تومان هم رسید‌ه، قیمت معقولی داشت و از ۱۲۰ تا ۳۹۵ هزار تومان به فروش رسید. اما به دلیل استقبال بی‌ نظیر مخاطبان و تمدید چندباره ی کنسرت، پای دلالان هم به ماجرا باز شد و بلیت‌ های کنسرت جدید همایون شجریان سر از بازار سیاه درآورد و از ۱ تا ۳ میلیون تومان به فروش رسید. در این میان البته سر عده‌ ای هم کلاه رفت و فقط جیب شان خالی شد و بلیتی گیرشان نیامد. همایون شجریان در صفحه ی اینستاگرام خود به این سودجویی انتقاد و از مخاطبان خواهش کرد از منابع غیررسمی بلیت نخرند.

همایون شجریان در اولین شب کنسرت خود که در سالن وزارت کشور تهران برگزار می شود، اجرای خود را به دو استاد بزرگ موسیقی ایران، محمدرضا شجریان و پرویز مشکاتیان تقدیم کرد.

 

بیشتر بخوانید:

سحر دولتشاهی استوری همایون شجریان را در اینستاگرام خود منتشر کرد

ماجرای شایعه ازدواج همایون شجریان و سحر دولتشاهی چیست؟

پست جنجالی سحر دولتشاهی به مناسبت تولد همایون شجریان

آقای خواننده در رینگ بوکس؛ همایون شجریان حریفش را ناک اوت کرد! + ویدئو

مطالب مرتبط
دیجیاتو
بدون نظر

ورود