سئو سایت خبری چقدر هزینه دارد؟

سئو سایت خبری چقدر هزینه دارد؟

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

هنگامی که حرف از هزینه می‌شود افراد توقع دارند یک عدد معین و مشخص برای انجام سئو وجود داشته باشد. این افراد به دنبال یک رقم هستند که با بودجه ماهانه یا سالانه‌شان مطابقت داشته باشد. ولی حقیقت این است که هزینه سئو وابسته خدماتی است که عرضه می‌کند.

هزینه سئو سایت خبری بر اساس عوامل مختلفی نظیر میزان محتوای موردنیاز، انتظارات، محدوده خدمات موردنیاز متفاوت است. شما باید با دید مثبتی نسبت به خدمات سئو نگاه کنید تا هنگام دریافت قیمت سئو از آژانس‌های بازاریابی غافلگیر نشوید.
برای دریافت تخمین دقیق هزینه سئو سایت خبری از یک متخصص یا مشاور سئو، در وهله اول باید اطلاعاتی در مورد کسب‌وکار خود ارائه دهید. این کار به یک بازاریاب سئو کمک می‌کند تا مشخص کند چه کاری موردنیاز است، نوع محتوای موردنیاز و طی چه مدت پروژه‌ها باید تکمیل شوند.
لذا هیچ‌چیز از پیش تعیین شده‌ای برای میزان هزینه سئو وجود ندارد. سئو با درنظرگرفتن عوامل مختلفی نظیر موقعیت فعلی عبارات، مشاهده رقبای شما در بازار، سابقه و اعتبار دامنه شما قیمت‌گذاری می‌شود. در نتیجه، مشخص‌کردن یک رقم ثابت دشوار است.

سئو سایت خبری چقدر هزینه دارد؟

مزایای سئو سایت خبری

مهم‌ترین مزیت سئو سایت خبری به دلیل تعداد کلیک بالا و اعتبار دامنه‌ای که دارد، کسب درآمد به‌وسیله تبلیغات است. فقط توجه داشته باشید که یک سئو سایت خبری موفق دارای نرخ کلیک بالا و اعتبار دامنه است. از دیگر مزیت‌های سئو سایت خبری می‌توان به موارد زیر اشاره داشت:

  • کسب درآمد به‌وسیله مخاطبانی که تقاضای ارسال خبرنامه به ایمیل خود را دارند.
  • افزایش اعتبار سایت در نزد مخاطب و پذیرش راحت‌تر اخبار
  • افزایش تعداد مخاطبان فعال

تکنیک‌های سئو سایت خبری

·        دسته بندی محتوایی سایت خبری

یقیناً تمام صفحات روزنامه‌ها از ستون‌های متفاوتی تشکیل شده‌اند که هر ستون شامل اخبار متنوع می‌باشد. خوب است بدانید که صفحات وب نیز شباهت بسیار زیادی به صفحات روزنامه‌ها دارند و به قسمت‌های مختلفی تقسیم می‌شوند که هر بخش محتوای منحصربه‌فردی را در بر می‌گیرد. طرح‌بندی صفحات وب که به‌منظور تقسیم‌بندی محتوایی صفحات در طراحی سایت صورت می‌پذیرد، با استفاده از تگ‌های معنایی تحت عنوان semantic انجام می‌شود.

·        بهینه‌سازی محتوایی سایت خبری

اگر سایت شما یک سایت خبری است، موارد زیادی برای بهینه‌سازی آن برای موتورهای جستجو در پیشرو دارید. سایت‌های خبری سایت‌هایی‌اند که به طور مدام در حال نشر اخبار می‌باشند و از تعداد صفحات بسیار زیادی برخوردارند. بهینه نوشتن محتوا و تولید اخبار و مقالات باکیفیت و کپی نشده، در سایت خبری هم مانند دیگر سایت‌ها سبب رشد می‌شود.

·        بهبود عملکرد و بهینه‌سازی فنی وب‌سایت

سئو  (Search Engine Optimization) فرایندی است که علاوه بر اهمیت آن در زمان مناسب در موتورهای جستجوی معتبر، سبب می‌شود بازدهی وب‌سایت را افزایش داده و باعث جذب مخاطبان بیشتری جهت بازدید از سایت شما شود. شما باید سایت خبری خود را بر کنسول گوگل متصل کنید و تمام اخطارهای گوگل را بلافاصله برطرف سازید. هر اشکال و خطا در عملکرد سایت سبب می‌شود کاربر دور بشود و اشتیاق خوانندگان برای دنبال‌کردن سایت خبری شما کم‌تر شود.

·        ساختن لینک‌های مرتبط

اغلب سایت‌ها، حتی سایت‌هایی که به‌وسیله برخی متخصصین سئو بهینه‌سازی می‌شوند اهمیت زیادی به تولید لینک‌های داخلی به‌صورت اصولی نمی‌دهند و این یک فرصت برای شما است. بهینه‌سازی لینک‌های داخلی به مخاطبان کمک می‌کند تا شانس بازدید از سایر صفحات سایت شما در جهت رفع نیازهای خود را داشته باشند؛ همین‌طور می‌تواند به چگونگی حرکت خزندگان موتورهای جست‌وجو در صفحات سایت شما و دسته‌بندی آن‌ها نقش مؤثری را ایفا کنند. پس به‌صورت خلاصه لینک داخلی سبب بهبود ایندکس شدن آدرس‌های وب‌سایت شما در نتایج می‌شود.

·        فعالیت در شبکه‌های اجتماعی

یکی از معیارهای مهم در تعیین رتبه وب‌سایتتان، گرفتن بک‌لینک‌هایی باکیفیت از سایت‌های معتبر است. لینک گرفتن از سایت‌های شناخته شده برای گوگل بااهمیت است و شبکه‌های اجتماعی هم اعتبار بالایی پیش گوگل دارند، پس چه جایی بهتر از اینستاگرام و توییتر و باقی پلتفرم‌های اجتماعی که می‌تواند به شما در کسب جایگاه بهتر کمک کند.

·        استفاده از کلمات کلیدی مناسب

در سایت‌های خبری این موضوع از اهمیت بسزایی برخوردار است، چراکه شما به‌جای آن که با یک قسمت کوچک از جامعه در ارتباط باشید، مخاطبان بسیار گسترده‌تری دارید، لذا یک سایت خبری موفق تمام اتفاقات و رویدادهای جامعه را دنبال می‌کند و بر اساس نیاز مخاطب و کلمات کلیدی که در گوگل جستجو می‌شود، اقدام به تولید و تهیه خبر می‌کند.

هدف از سئو سایت خبری افزایش مخاطبان و در نتیجه افزایش ترافیک سایت است. پس برای سئوی چنین سایت‌هایی باید به دنبال جملاتی باشید که عموم اخبار آن را بیشتر پیگیری می‌کنند. شما با کلمات کلیدی سئو سایت خبری می‌توانید، سایت خود را طوری بهینه‌سازی کنید که یافتن آن به‌وسیله موتورهای جستجوگر راحت‌تر باشد.

سرمایه‌گذاری با سئو سایت خبری

برای رسیدن به موفقیت و چیزی که به دنبال آن هستیم، هرکس از جایی شروع به کار می‌کند و گاهی از نقطه صفر شروع می‌کند؛ ولی شما این شانس را دارید که تنها نباشید و از صفر شروع نکنید. بازاریابی اینترنت از جمله سئو سایت، کاربرانی را که از قبل به دنبال خدمات خود هستند را جذب می‌کند، لازم نیست شما تبلیغات بزرگی انجام دهید.

مخاطبین آگاه‌اند که به دنبال چه چیزی هستند، به همین علت در ابتدا به دنبال جستجو رفته‌اند. تنها کاری که شما باید انجام دهید این است که باید سایت خود را در یکی از پنج رده‌بالای گوگل معرفی کنید. همچنین باید مخاطب را قانع کنید که شرکت بهتری برای خرید هستید. ارائه مطالبی که کاربران می‌خواهند کار خسته‌کننده‌ای است ولی سرمایه‌گذاری بزرگی می‌باشد. اگر در این راه قدم بردارید، در راه جذب مشتری جدید به‌خوبی قدم برداشته‌اید، یعنی کاربر را به مشتری تبدیل کرده‌اید.

تبلیغات کلیکی

شما می‌توانید تبلیغات کلیکی که انجام می‌دهید را هدفمند و بهینه انجام دهید و تبلیغتان را در زمان درست، تنها به مخاطبانی که مدنظرتان است، نمایش دهید و بهره‌وری آن را بیشتر کنید.

تبلیغات همسان

تبلیغات همسان نوعی از تبلیغات آنلاین هستند که به علت هماهنگی و همسان شدن ساختار و ظاهرشان با سایت‌های نمایش‌دهنده، به این عنوان نام‌گذاری شده‌اند.

انتشار مقالات

خیلی از افراد هستند، برای این منظور که دیده شوند حاضرند هم برای شما بنویسند و هم بابت پخش آن متن هزینه پرداخت کنند! یعنی هم محتوا هم درآمد! (البته این در صورتی است که سئو سایت خبری شما در صدر جدول قرار داشته باشد.)

افیلیت مارکتینگ

افیلیت مارکتینگ مدلی از تبلیغات است که در آن شرکت‌ها به ناشران برای فروش یا ایجاد فرصت‌های فروش پول پرداخت می‌کنند.

منبع: نبض مارکتینگ

دیجیاتو
۶ نظر

ورود

  • امیرمحمد مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    به نظرم سئو سایت خبری خیلی سخت تر از سئو سایت های دیگه هست! چون هر روز بایدمحتوا و خبر جدید منتشر بشه و بین رسانه های خبری بزرگ رقابت کنی و به نظرم طبیعیه که هزینه سئو خبری هم بیشتر از سئو سایت های دیگه باشه…ممنون از محتوای خوبتون

  • محمد رضا مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    سئوی یک سایت خبری واقعا می تونه برای یه سئو کار خیلی جذاب باشه

  • حمید مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    ممنون از این اطلاعات خوب اما سوالی که پیش میاد اینه که خیلی کم پیش میاد که سایت های خبری سئو رو برونسپاری کنن و همچنین به نظرم هزینه زیادی هم خواهد داشت

  • علیرضا مرداد ۲۹, ۱۴۰۱

    هزینه سئو سایت خبری به چه عواملی بستگی داره؟

  • homa مرداد ۳۰, ۱۴۰۱

    عالی ممنون بابت اطلاعات مفیدتون

  • mahdi شهریور ۱۵, ۱۴۰۱

    جامع و کامل بود متنتون سوالی باقی نموند…..خیلی ممنون