تصاویر عجیب از مسابقات فیتنس استایل ایران با کت و شلوار! + ویدئو

تصاویر عجیب از مسابقات فیتنس استایل ایران با کت و شلوار! + ویدئو

ویدئوی منتشر شده از دومین دوره مسابقات کشوری فیتنس استایل در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است.

دومین دوره‌ مسابقات فیتنس استایل قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی ایران در روزهای ۲۷ و ۲۸ مرداد ماه امسال در دو مرحله مقدماتی و فینال در سالن الماس تهران برگزار شد.

مسابقات فیتنس استایل در فینال رده بزرگسالان در سه دسته ی قدی منفی ۱۷۵، منفی ۱۸۵ و مثبت ۱۸۵ سانتیمتر برگزار شد که در نهایت بعد از برگزاری دو راند «بدن/ فیگور» و «پوشش/ کت و شلوار»، نفرات برتر معرفی شدند. هر دو راند به صورت مجزا و توسط داوران برگزار و مورد قضاوت قرار گرفت.

منتخبان این مسابقه به تیم ملی فیتنس ایران، جهت شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی دعوت می شوند.

در میان نفرات برتر نام یک بازیکن سابق تیم های پرسپولیس و ملی ایران، رضا نوروزی و یک بازیگر، مهدی ماهانی نیز دیده می‌ شود.

رضا نوروزی که چند سالی است از فوتبال خداحافظی کرده اما همچنان رکورددار بیشترین گل زده در یک فصل لیگ برتر به شمار می رود، در سال  های اخیر علاقه زیادی به رشته فیتنس پیدا کرده است. او اولین بار سال گذشته در مسابقات کشوری فیتنس حضور پیدا کرد. نوروزی که سال قبل در اولین دوره مسابقات فیتنس موفق به کسب عنوان نایب قهرمانی شد، امسال در رشته فیتنس استایل و در دسته قدی مثبت ۱۸۵ سانتیمتر، موفق شد به عنوان قهرمانی دست پیدا کند.

نوروزی که در یک سال اخیر با یکی از قهرمانان پرورش اندام ایران به عنوان مربی کار می کرد، حالا توانسته به عنوان یک فوتبالیست، در یک رشته ی دیگر هم به عنوان قهرمانی در سطح کشور برسد.

در پایان این مسابقات، هیئت ژوری رقابت ها متشکل از برخی هنرمندان و ورزشکاران از جمله منوچهر هادی، بهرنگ علوی، علیرضا حیدری، پدرام کریمی، علی لهراسبی و… از میان نفرات برتر تمامی دسته های رشته فیتنس استایل، قصد انتخاب یک ورزشکار را به عنوان ورزشکار شایسته مسابقات داشتند.

رضا نوروزی در این بخش نیز توانست رقبای خود را پشت سر بگذارد و در کنار مهدی ماهانی، یکی دیگر از شرکت کنندگان رقابت های فیتنس، از سوی این هیئت ژوری به عنوان ورزشکار شایسته معرفی شد. نوروزی در پایان مسابقات ابراز امیدواری کرد که بتواند پیراهن تیم ملی فیتنس را در مسابقات جهانی بر تن کند.

مهدی ماهانی هم که به عنوان بازیگر شناخته می شود، نایب قهرمان این مسابقات شد. در این رقابت ها ماهانی که پیش از این عمل قلب باز انجام داده بودT به مقام دوم (مدال نقره) دست پیدا کرد. همچنین با انتخاب هیئت ژوری او به عنوان سفیر برند کرمان موتور انتخاب شد.

بیوگرافی رضا نوروزی

رضا نوروزی متولد سال ۱۳۶۱ در شهر ایذه در استان خوزستان است.

فوتبال حرفه ای را از سن ۲۴ سالگی با تیم فوتبال دانشگاه آزاد اسلامی آغاز کرد. سپس به استقلال دزفول پیوست.

او در ادامه ی فعالیت خود در عرصه ی فوتبال در تیم‌ های برق شیراز، استیل‌آذین، فولاد، نفت تهران، پرسپولیس، سایپا تهران و پیکان تهران بازی کرد.

اولین بار توسط افشین قطبی به تیم ملی دعوت شد و در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۱ اولین بازی ملی خود را مقابل امارات انجام داد.

این بازیکن با به ثمر رساندن ۲۴ گل آقای گل لیگ برتر فصل ۹۰–۱۳۸۹ فوتبال ایران شد. او با شکستن رکورد غلامرضا عنایتی رکورددار گلزنی در یک فصل لیگ برتر شد.

بر اساس گزارش فدراسیون بین‌ المللی تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS)T رضا نوروزی با به ثمر رساندن ۲۴ گل بهترین گلزن آسیا و دهمین گلزن برتر جهان در فصل ۱۱-۲۰۱۰ بود.

او پس از خداحافظی از فوتبال، حالا در زمینه فیتنس و تناسب اندام کار می کند.

رضا نوروزی متأهل است و پسری به نام جانیاز دارد.

رضا نوروزی در کنار پسرش جانیار

بیوگرافی مهدی ماهانی

مهدی ماهانی متولد سال ۱۳۶۲ در تهران و فارغ التحصیل رشته مهندسی عمران است.

به گفته ی خودش به طور تصادفی وارد عرصه ی بازیگری شد.

زمانی که ۱۶ سال داشت به واسطه ی دوستی پدرش با احمدرضا درویش، کارگردان، به عنوان دستیار صحنه وارد پروژه سریال «پسران آدم» شد. به پیشنهاد درویش قرار شد برای بازی هم در مقابل دوربین رود اما این سریال به دلایلی به سرانجام نرسید.

اولین تجربه ی بازیگری رسمی او در سال ۸۶ با بازی در فیلم سینمایی «چهار انگشتی» به کارگردانی سعید سهیلی رخ داد و در سال ۸۸ با بازی در سریال «دلنوازان» به شهرت رسید.

از دیگر آثاری که مهدی ماهانی در آن ها به ایفای نقش پرداخته می توان به فیلم های سینمایی هیس دخترها فریاد نمی زنند و گشت ارشاد ۲ اشاره کرد.

او در کنار بازیگری به فعالیت حرفه ای در زمینه پرورش اندام هم مشغول است.

مهدی ماهانی تاکنون ازدواج نکرده و مجرد است.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود