فروشگاه‌های تخصصی اسباب بازی و نقش آن‌ها در انتخاب صحیح محصول

فروشگاه‌های تخصصی اسباب بازی و نقش آن‌ها در انتخاب صحیح محصول

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

امروزه شاهد فروشگاه‌های اینترنتی زیادی هم در داخل ایران و هم در خارج از ایران هستیم. برخی از این فروشگاه‌ها به صورت تخصصی به یک حوزه خاص می‌پردازند و برخی دیگر چندین حوزه را در گستره فعالیت خود دارند. در صنف کودکان و اسباب بازی نیز فروشگاه‌های اینترنتی و فیزیکی زیادی فعالیت دارند، اما فروشگاههای که به صورت تخصصی به حوزه اسباب بازی بپردازند و به والدین و کودکان عزیز در این زمینه خدمات ارائه کنند، انگشت شمار می باشند. فروشگاه آنلاین اسباب بازی کودک پلاس از ابتدای شروع به کار، هدف خود را صنف کودک و بخش اسباب بازی قرار داده است و هدفی جز تبدیل شدن به یک فروشگاه تخصصی آنلاین در زمینه اسباب بازی‌های خارجی و داخلی ندارد.به چه فروشگاه هایی فروشگاه تخصصی می گویند

فروشگاه‌هایی که به جای وارد شدن به حوزه‌های مختلف، هدف خود را ارائه خدمت در یک حوزه خاص قرار می‌دهند و سعی می‌کنند که در آن حوزه به صورت تخصصی عمیق شوند و تمامی جزئیات، وسایل و خدمات مربوط به آن حوزه را فرا گرفته و به مشتریان ارائه دهند.
فروشگاه‌های تخصصی چه از نوع آنلاین و چه از نوع حضوری، ویژگی‌های مثبت زیادی دارند، و خریداران حرفه‌ای و سخت پسند این فروشگاه‌ها را به خاطر خدمات خوب، تخصص آن‌ها و همین طور نیرو‌ها و فروشنده‌های حرفه‌ای، به دیگر فروشگاه‌ها و سایت‌های عمومی که در تمامی حوزه‌ها خدمات ارائه می‌کنند، ترجیح می‌دهند.
اهیمت فروشگاه‌های تخصصی کودک و أسباب بازی، بخصوص در حوزه آنلاین بسیار بیشتر نیز می‌باشد، خرید از سایت‌های اینترنتی و فروشگا‌های آنلاین زمانی جذاب‌تر و راحت‌تر می‌باشد که کارکنان آن فروشگاه به تمامی محصولات خود و نحوه کارکرد و امکانات آن اشراف کامل داشته باشند و غیر از ذکر نکات لازم در صفحه محصول، بتوانند با فیلم و عکس‌های متفاوت و پاسخگویی تخصصی به کاربران، آن‌ها را راهنمایی کرده و بهترین محصول، مناسب با نیاز آن‌ها را در اختیارشان قرار دهند.

امروزه خرید اینترنتی به خاطر تعداد زیاد فروشگاههای اینترنتی با تنوع بسیار زیاد محصولات، بسیار وقت گیر شده است، یکی از راههای صرفه جویی در وقت، مراجعه به سایت های تخصصی است.
فروشگاههای تخخصی اسباب بازی به دلیل اشراف کارکنانشان بر آن حوزه، گزینه های بسیار خوبی برای مشورت و خرید هستند.

در حوزه کودک و اسباب بازی نیز، چون با وسایل متنوع و بعضا پیچیده‌ای طرف هستیم نیاز است که پشتیبانی خوبی از طرف فروشگاه اینترنتی اسباب بازی صورت گیرد و کارکنان آن فروشگاه بتوانند به صورت آنلاین و از طریق پیامرسان‌های موجود، خریداران و والدین را راهنمایی کنند. انتخاب و خرید اسباب بازی به صورت آنلاین و از طریق سایت های معتبر دارای نماد اعتماد و فروشگاه های اسباب بازی که هم به صورت فیزکی و هم به صورت آنلاین خدمات فروش اسباب بازی را ارائه می کنند بسیار هوشمندانه است.

چرا باید از فروشگاه‌های تخصصی اسباب بازی خرید کنیم؟

چرا باید در خرید اسباب بازی، فقط به فروشگاه‌های تخصصی مراجعه کنیم؟

·         انتخاب صحیح در محصولات آموزشی و فکری

نیاز هست که والدین نحوه کارکرد با اسباب بازی‌های فکری و آموزشی را به صورت کامل بلد باشند و یا فرا بگیرند تا بتوانند به کودک خود کمک کنند. در زمینه بازی‌های فکری، انتخاب محصول مناسب برای هر رده سنی بسیار اهمیت دارد و اگر از طرف فروشگاه‌ها و به وسیله کارکنان فروشِ آن‌ها راهنمایی‌های لازم صورت نگیرد امکان دارد خریدی اشتباه صورت گرفته و محصولی خریداری شود که مناسب با نیاز‌های کودک نبوده یا مناسب برای گروه سنی آن‌ها نمی‌باشد.

·         نحوه کارکرد محصول

از آنجایی که اکثر محصولات اسباب بازی از پلاستیک هستند و بسیار ظریف طراحی و تولید شده‌اند، نیاز هست که کودکان و والدین نحوه کار کردن با آن‌ها را از قبل بلد باشند، آگاه نبودن دختر بچه‌ها و پسر بچه‌ها از نحوه کارکرد اسباب بازی‌ها و حتی روش صحیح باز کردن جعبه آن‌ها، می‌تواند در همان ابتدای امر، به محصولات صدمه بزند و آن‌ها را بلا استفاده بکند.

·         رعایت نکات لازم در استفاده از اسباب بازی

هلیکوپتر، کواد کوپتر و هواپیما‌های پروازی که برای کودکان طراحی و تولید می‌شوند در کنار جذابیت و هیجان بسیار بالایی که دارند می‌توانند برای فرد کنترل‌کننده و دیگران خطر آفرین باشند، اشراف کامل نداشتن به نحوه کارکرد اسباب بازی‌های پروازی و آموزش ندادن خریداران از طرف فروشگاه، می‌تواند علاوه بر خطراتی که کودکان و والدین آن‌ها را تهدید می‌کند، باعث ضربه خوردن، شکستن و بلا استفاده شدن محصول در همان ابتدای کار شوند.

امروزه خرید اینترنتی به خاطر تعداد زیاد فروشگاههای اینترنتی با تنوع بسیار زیاد محصولات، بسیار وقت گیر شده است، یکی از راههای صرفه جویی در وقت، مراجعه به سایت های تخصصی است.
کواد کوپتر های همراه با سنسور تنظیم ارتفاع و برخورد به موانع بهترین گزینه برای کوکان مبتدی است

در مدل های جدید کواد کوپتر های اسباب بازی شاهد محافظ ملخ ها و سنسور های عدم برخورد به اطراف هستیم، که کار با آنها را به مراتب راحت تر می کند، همچنین این کواد کوپتر ها سنسور تنظیم ارتفاع و تیک‌آف و لندینگ خودکار دارند که باعث می‌شود کار با آنها، خیلی پیچیده نباشد، اما با تمامی این تفاسیر خرید اسباب بازی های پروازی برای کودکن زیر ۶ سال را مناسب نمی دانیم.

·         جلوگیری از خرید‌های خطرافرین

نکته دیگری که خرید اسباب بازی، مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین اسباب بازی تخصصی را توجیه‌پذیر می‌کند، خطر و امکان صدمه‌ای است که اسباب بازی‌های نامناسب برای والدین و کودکان بوجود می‌آورند. برخی از اسباب بازی‌ها امکانات و سرگرمی‌های جذابی را در اختیار کودکان قرار می‌دهند، اما همین امکانات جذاب می‌تواند در کنار سرگرم‌کننده بودن خطر آفرین نیز باشند.

کودکان اغلب می خواهند کارهایی را انجام دهند که بزرگسالان آن را خطرناک می دانند، اما بچه ها این را درک نمی کنند. آنها احساس می کنند که شما اجازه نمی دهید آنها به چیزی که واقعا می خواهند دست پیدا کنند. بطور مثال برخی از اسباب بازی‌ها دارای فنر‌های فشرده‌ی بسیار قوی هستند که از قدرت آن‌ها برای پرتاب یا شلیک استفاده می‌شود و اگر افرادی که می‌خواهند با محصول کار کنند، اشراف کامل به نحوه کارکرد محصول و خطرات آن نداشته باشند، ممکن است دچار صدمات جبران ناپذیری بشوند.

جمع بندی:

در دنیای امروز که تنوع محصولات و فروشگاه‌های آنلاین و فیزیکی بیش از هر زمان دیگری است، تشخیص و انتخاب بهترین فروشگاه‌ها در هر زمینه‌ای دشوار به نظر می‌رسد. حوزه کودک و اسباب بازی نیز از این قائده مستثنی نبوده و امروزه شاهد طراحی، تولید و ارئه اسباب بازی‌های متنوع در بازار هستیم. این تنوع گستره بخصوص در حوزه کودک، تشخیص فروشگاه‌ آنلاین مناسب و خرید اینترنتی اسباب بازی را مشکل می‌کند.

یکی از بهترین راه حل‌ها برای انتخاب بهترین فروشگا‌ه اینترنتی اسباب بازی، مراجعه به فروشگاه‌های تخصصی آن حوزه است. فروشگاه تخصصی اسباب بازی کودک پلاس(koodakplus.com) با کادری مجرب و با حوصله، در ابتدا به دنبال شناخت کامل و دقیق نیاز‌های خریداران و کودکان می‌باشد و سعی همیشگی آن معرفی محصولی مناسب برای کودک با توجه به توانایی‌ها و سن و سال او است.

بدون نظر

ورود