تاتو با خاکستر حیوان خانگی مرده؛ عشق عجیب یک زن به حیواناتش

تاتو با خاکستر حیوان خانگی مرده؛ عشق عجیب یک زن به حیواناتش

یک زن شیفته حیوانات، که در خانه خود با بیش از ۵۰ حیوان زندگی می کند، خاکستر دو حیوان خانگی مرده اش را روی پوستش خالکوبی کرده است تا بتوانند همیشه با او باشند. او می خواهد با تاتوی حیوانات خود روی بدنش یاد آنها را همیشه زنده نگه دارد.

الکساندرا اشه زندگی خود را وقف مراقبت از مجموعه بزرگ حیواناتش می کند. این موجودات به او “هدف” بخشیده و ناجی او از چنگال اعتیاد شده اند. او دوست دارد اطمینان حاصل کند آنهایی که این زمین را ترک کرده اند هنوز با او هستند.

گربه ناجی

الکساندرا اشه ۳۵ ساله دارد و حداقل ۳۰ خالکوبی از حیوانات خانگی خود روی قسمت های مختلف بدنش دارد. او تصمیم گرفت خاکستر گربه اش به نام لمب را روی بازوی راستش حک کند و خاکستر بقایای یک بچه روباه سه پا به نام ماتیلدا را در کنار قلبش خالکوبی کند.

الکساندرا از ۱۸ سالگی گربه ای داشت. پس از اعتیاد الکساندر به هروئین در اواخر نوجوانی و ۲۰ سالگی همین گربه بود که او را به سمت ترک و بهبودی کشاند. الکساندرا اکنون پنج سال است که از مواد مخدر رها شده و زندگی اش را وقف مراقبت از حیوانات ناجی در پناهگاهی در خانه خود کرده است.

الکساندرا همراه با همسرش در ایالت فلوریدای آمریکا زندگی می کند. او حیوانات خانگی خود را به عنوان نقطه “آرامش” خود توصیف می کند.

او توضیح داد:

«تاتو کردن خاکستر لمب و ماتیلدا روی پوستم به این معنی است که می‌توانم آن‌ها را برای همیشه با خودم حمل کنم».

اولین تاتو: مارمولک

اولین خالکوبی روی بدن الکساندرا تصویر یکی از مارمولک هایش بود و در ۱۸ سالگی تاتو شد. حالا بدن او به نامه ای عاشقانه به تمام حیوانات خانگی و حیوانات نجات یافته او، چه در گذشته و چه در حال حاضر ، تبدیل شده است.

او گفت:

«چیزی بسیار جادویی و بدون قید و شرط در مورد موجودات وجود دارد که انسان ها ندارند. من واقعاً آن را ارزشمند می دانم. هر یک از خالکوبی های من برای من معنا و داستانی دارد.»

پس از دو فقدان بسیار دردناک الکساندرا و دوری از حیوانات خانگی اش، در سال ۲۰۱۹ تصمیم گرفت تا “خالکوبی خاکستر جسد” او را روی بدنش انجام دهد. در این خالکوبی، مقداری از خاکستر هر حیوان خانگی در داخل  مواد تاتو جاسازی می شود. این تاتو ترکیبی از جوهر معمولی تاتو و مقدار کمی خاکستر سوخته است.

الکساندرا خاکستر ماتیلدا را با خیال راحت در کوزه ای که با عکس های روباه کوچولو احاطه شده بود، در قفسه یادبودی در اتاق خوابش نگهداری می کرد.

اما سه سال بعد، او ضربه دیگری را متحمل شد. در سال ۲۰۱۹ ، او گربه ۱۲ ساله زیبایش، لمب را، که در تمام دوران اعتیاد و بهبودی اش به هروئین در کنار او بود، بر اثر تومور مغزی از دست داد.

الکساندر تصویر ماتیلدا را روی قلبش خالکوبی کرد و سپس تصویر لمب را روی ساعد راستش.

او گفت:

«من این کار را دوباره انجام خواهم داد، این بخش بزرگی از روند سوگواری است و برای من بسیار اهمیت دارد.»

عشق به حیوانات از کجا شروع شد؟

رابطه عاشقانه الکساندرا با حیوانات از سنین پایین، زمانی که او در پنسیلوانیا بزرگ می شد، آغاز شد.

الکساندرا مجموعه‌داری حیوانات خانگی خود را در ۱۴ سالگی شروع کرد. او گفت:

«مادر من گربه، سگ‌، خرگوش‌ و آکواریومی از ماهی های مختلف در خانه داشت. بنابراین، من همیشه در اطراف حیوانات بودم و آنها را دوست داشتم.»

این زن عاشق حیوانات گفت:

«ما بیش از ۵۰ حیوان در خانه داریم: یک تمساح، تعدادی مارمولک، شش لاک پشت، دو سنجاب پرنده، یک میمون جغد، یک دوجین مار سمی از جمله مار کبرا، افعی، مار زنگی، ۱۸ کینکاجو و پنج گربه خانگی.»

«ما خانه خود را به طور کامل بازسازی کرده ایم تا هم بتوانیم در آن زندگی کنیم و هم حیوانات فضای مورد نیاز خود را در داخل و خارج داشته باشند. بنابراین ، برای مارها، یکی از اتاق خواب های مهمان خود را گرفتیم و آن را به عنوان اتاقی مقاوم در برابر فرار ساختیم و تمام دریچه های سقف را پوشاندیم.»

وی در ادامه گفت:

«اتاق آفتاب در پشت خانه بازسازی شده است تا یک محفظه داخلی برای چهار نفر از کینکاجوهای ما باشد. شاید به نظرات دیوانگی باشد اما شما نمی توانید تصور کنید که ما حیوانات در خانه خود داریم!»

کینکاجو یک حیوان پستاندار جنگل های بارانی استوایی مربوط به خانواده راکون است که این روزها به کانون اصلی توجه الکساندرا تبدیل شده است.

پیشنهاد می کنیم این مطالب را هم بخوانید:

دختری که بعد از تاتوی چشمش نابینا شده همچنان عاشق خالکوبی است

نگاهی به خالکوبی های سلبریتی های زن و معنا و ماجرای آن ها

خالکوبی شده ترین مرد دنیا در خیابان با شیطان اشتباه گرفته می‌ شود

پایان زندگی مشترک راکی؟ سیلوستر استالونه خالکوبی همسرش را پاک کرد

مردی با بیش از ۶۰۰ خالکوبی یک تتوی بحث برانگیز دیگر به پوستش اضافه کرد

سلبریتی هایی که خالکوبی های خود را پاک کردند

منبع: mirror
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود