سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید در دانشگاه پزشکی خوانده اند

سلبریتی های هالیوودی که نمی دانستید در دانشگاه پزشکی خوانده اند

زندگی گاهی غافلگیری های حیرت انگیزی را بر سر راه ما قرار می دهد و این سلبریتی ها به خوبی این موضوع را اثبات می کنند. آن ها سال ها پیش تصور می کردند به عنوان پزشک به دیگران کمک خواهند کرد، اما یکباره همه چیز دگرگون شد و حالا روی فرش قرمز رو به دوربین ها لبخند می زنند و ژست می گیرند. چه کسی فکرش را می کرد؟

ناتالی پورتمن

ناتالی پورتمن مدرک کارشناسی خود را از دانشگاه هاروارد در رشته روانشناسی گرفته است. او حتی با چند دانشمند دیگر در تألیف مقاله ای علمی درباره ی عصب شناسی رشد کودک همکاری کرد. این مقاله با نام واقعی او، ناتالی هرشلاگ منتشر شد. پورتمن اذعان کرده همیشه از دانش روانشناسی استفاده می کند، مثل وقت هایی که فیلمنامه ی فیلم ها را مطالعه می کند.

لیسا کودرو

لیسا کودرو در کالج  زیست شناسی خواند و بعداً چند سالی در کنار پدرش کار کرد. پدرش متخصص سردرد بود و کودرو با او در انجام پژوهشی درباره ی برتری نیمکره های مغز و انواع سردرد همکاری کرد. کودرو به امتحان کردن بازیگری فکر می کرد اما آنقدرها برایش جدی نبود. با این حال، برادرش او را تشویق کرد تا به دنبال آرزویش برود و آن را امتحان کند.

ماییم بیالیک

ماییم بیالیک بیشتر با نقشش، ایمی فارا فاولر در سریال «تئوری بیگ بنگ» (The Big Bang Theory) شناخته می شود. جالب است که او مانند نقشش، واقعاً مدرک پزشکی دارد، البته نه در رشته ی نوروبیولوژی، بلکه در رشته علوم اعصاب. او حتی کتابی درباره ی هورمون های دخیل در پیوند میان والدین و فرزند نوشته است.

اوا لونگوریا

اوا لونگوریا از دانشگاه تگزاس اِی‌اَند‌اِم مدرک کارشناسی در رشته حرکت شناسی دارد. او به صنعت سرگرمی هم علاقمند بود و حتی دلش می خواست مدل شود. او حالا از دانش خود برای داشتن یک سبک زندگی مناسب استفاده می کند. او در اینباره گفته: «هیچ رژیمی ندارم. ولی عکس العمل بدنم را می شناسم. من فقط سبک زندگی سالمی دارم و در هیچ کاری افراط نمی کنم.»

دواین جانسون

دواین جانسون در سال ۱۹۹۵ با مدرک کارشناسی در رشته جرم شناسی و فیزیولوژی از دانشگاه میامی فارغ التحصیل شد. این رشته درباره ی نحوه ی عملکرد و پاسخ بدن و سازگاری آن با شرایط مختلف است. شاید همین موضوع بود که به او کمک کرد کشتی گیری حرفه ای شود.

منبع: brightside
بدون نظر

ورود