۸ سلبریتی هالیوودی که ترس برای آن ها معنایی ندارد

۸ سلبریتی هالیوودی که ترس برای آن ها معنایی ندارد

بازیگری به عنوان یک حرفه گاهی به سمت کارهای دیوانه وارتر و حیرت انگیزی می رود. بازیگری به خودی خود کار دشواری است چون برای داشتن یک بازی باورپذیر به مهارت و تجربه ی زیادی نیاز دارد. حالا اگر نیاز به کارهای بیشتری مثل بدلکاری باشد، سختی آن دوچندان می شود. بعضی بازیگران کار خود را بسیار جدی می گیرند و برای انجام بهتر آن هر ریسکی را به جان می خرند.

تام کروز

تام کروز با بازی در فیلم های اکشن خطرناکی همچون «مأموریت غیرممکن» که مملوء از بدلکاری های خیره کننده هستند، شناخته می شود. او همیشه بدلکاری هایش را خودش انجام می دهد و از بدلکار کمک نمی گیرد. حیرت انگیزترین بدلکاری او زمانی بود که در فیلم «مأموریت غیرممکن: ملت یاغی» یک هواپیمای در حال پرواز را گرفته بود. هواپیما ۱/۵ کیلومتر از سطح زمین فاصله داشت.

البته او را به هواپیما بسته بودند و همه ی اقدامات ایمنی برای حفظ جانش انجام شده بود، اما با این وجود هم انجام چنین بدلکاری ای به شجاعت زیادی نیاز دارد.

کامرون دیاز

کامرون دیاز گرچه این روزها از بازیگری فاصله گرفته اما در گذشته نقش های خارق العاده ای بازی کرده است. او بسیاری از بدلکاری هایش را خود انجام می داد، مثلاً در فیلم های «فرشتگان چارلی». این تصمیم گرچه او را دچار کبودی ها و جراحات می کرد اما خللی به جاه طلبی او وارد نمی کرد.

آنجلینا جولی

آنجلینا جولی، بازیگر فیلم های «لارا کرافت: مهاجم مقبره» بیشتر بدلکاری های خطرناکش را خود انجام می داد. او شاید حالا مدت زمان اندک بیشتری را پشت دوربین بگذراند اما زمانی که حضور فعالانه ای در سینما داشت، همیشه بازیگری بود که خود همه ی کارها را برعهده می گرفت.

کیت وینسلت

به احترام کیت وینسلت می توان کلاه از سر برداشت. هنگام ساخت فیلم «تایتانیک»، او تمام روز را درون یک مخزن آب می گذراند که از آن بازسازی کشتی در حال غرق استفاده می شد و آب آن بسیار سرد بود.

با این حال او در مصاحبه ای گفت که آب را به همان شکل ترجیح می داد: «هیچوقت فکر نمی کنم کارم را درست انجام داده ام مگر اینکه با احساس خستگی به خانه بروم.»

کریستن استوارت

کریستن استوارت از بازیگران تحسین شده ی هالیوود است و در اجرای نقش هایش همیشه از خود شجاعت به خرج داده است. او در فیلم «سفید برفی و شکارچی»، علیرغم ترسش از اسب ها، بدلکاری های فوق العاده ای انجام داد، در سکانس هایی که در بیشتر آن ها مجبور به مبارزه و اسب سواری بود.

کارگردان فیلم درباره ی استورات گفته: «اسب سواری می کرد؛ از صخره ی بلند در آب فوق العاده سرد می پرید، با کوتوله ها می جنگید. علاقه ی زیادی به کارش دارد.»

اسکارلت جوهانسون

اسکارلت جوهانسون، ستاره ی بسیاری از فیلم های مارول، بازیگر منفعلی نیست. او گرچه برای بدلکاری های بسیار خطرناک از بدلکار استفاده می کند، اما طی ساخت فیلم های «مرد آهنی ۲» و «کاپیتان آمریکا: سرباز زمستانی» تمرینات مبارزه ای سنگینی انجام می داد.

او در اینباره گفته: «آن زنی که از ارتفاع ۱۸ متری در هوا آویزان شده و در همان حال مشت زدن است، خودم هستم. حسابی تمرین می کنم.»

کوین هارت

کوین هارت در سفری به دبی تصمیم گرفت در غذا دادن به ببری بزرگ تر از خودش کمک کند. او تصویری از خود در حال انجام این کار در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «باورم نمی شود این کار را کردم… ترسیده بودم. یک نفر می گفت ببرها می توانند ترس را حس کنند. من گفتم حتماً بوی چیز دیگری را حس خواهد کرد چون فوراً دلشوره گرفته بودم.»

بریتنی اسپیرز

یکی از به یادماندنی ترین لحظات بریتنی اسپیرز اجرای زنده ی او روی صحنه با یک مار زال پیتون برمه ای در مراسم اهدای جوایز ویدئو موسیقی اِم‌تی‌وی سال ۲۰۰۱ بود. اثری از ترس یا تردید در او نبود.

منبع: brightside
یک نظر

ورود

  • طاهر دی ۸, ۱۴۰۱

    هیچکی با تام کروز قابل مقایسه نیست