بلوبانک کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» را برگزار می‌کند

بلوبانک کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» را برگزار می‌کند

اهدای ۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی

بلوبانک، کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» را با جوایزی به ارزش ۵ میلیارد تومان برگزار می‌کند. 

در این کمپین تمامی کاربران بلوبانک این فرصت را دارند تا تنها با افزایش موجودی حساب خود یکی از برندگان خوش‌ شانس ۵۰ جایزه ۱۰۰ میلیو‌ن‌ تومانی این کمپین باشند.

کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» از روز ۶ اسفند آغاز و تا ۲۴ اسفند ادامه می‌یابد. براین اساس کاربرانی که در این بازه زمانی موجودی حساب خود را حداقل ۱۰۰ هزار تومان افزایش دهند، وارد قرعه‌کشی کمپین می‌شوند. برای افزایش شانس خود کافیست موجودی حساب را افزایش دهید تا به ازای هر ۱۰۰ هزار تومان در هر روز یک امتیاز دریافت کنید. بعد از واریز حداقل ۱۰۰ هزار تومان، جمع کل موجودی حساب‌تان در امتیازاتی که کسب‌ کرده‌اید، محاسبه می‌شود.

 قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» بلو بانک

راهکار دیگری که امتیازات شما را در کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» بلوبانک افزایش می‌دهد، موجودی حساب حداقل یک میلیون تومانی دوستانی است که با کد دعوت خود به بلوبانک دعوت کرده‌اید. چنانچه دوستانی که از طریق کد دعوت شما در بلوبانک حساب باز کرده‌اند، دارای موجودی حسابی حداقل یا بیشتر از یک میلیون تومان باشند، برای هر روز آن ۵ امتیاز دریافت می‌کنید. 

به عنوان مثال اگر کاربری موجودی حسابش حداقل ۱۰۰ هزار تومان باشد و تعداد ۲۰ نفر از دوستان خود را دعوت کرده باشد که موجودی حساب آنها حداقل یک میلیون تومان است و حساب خود را هم ۱۰۰ هزار تومان شارژ کند، در همان روز اول کمپین ۱۰۲ امتیاز خواهد داشت. ۲ امتیاز برای هر ۱۰۰ هزار تومان موجودی و ۱۰۰ امتیاز برای ۲۰ کاربر دعوت شده‌ای که موجودی حسابی مساوی یا بیش از یک میلیون تومان دارند.

این امتیاز برای کاربران قدیمی بلوبانک به شرط ورود به کمپین (افزایش موجودی حساب به میزان حداقل ۱۰۰ هزار تومان) و داشتن موجودی حسابی مساوی یا بیشتر از یک میلیون تومان (برای کاربران دعوت شده) در پایان هر روز هم محاسبه می‌شود و این دسته از کاربران می‌توانند از دعوت‌هایی که قبلا به عمل آورده‌اند، شانس خود را برای حضور در جمع ۵۰ برنده خوش شانس این کمپین افزایش دهند.

هر چقدر موجودی حساب شما تا روز قرعه‌کشی بیشتر باشد، شانس بیشتری برای برنده شدن خواهید داشت. امتیازات کسب‌ شده در پایان هر روز محاسبه می‌شود. تمامی کاربران با مراجعه به منوی پروفایل، انتخاب گزینه «بلوکلاب» و ورود به بخش شانس به توان دوستی، می‌توانند از امتیازاتی که تا روز قبل کسب‌ کرده‌اند، باخبر شوند.

مراسم قرعه‌کشی و معرفی برندگان خوش‌ شانس این کمپین روز ۲۵ اسفند ماه برگزار می‌شود. کمپین قرعه‌کشی «شانس به توان دوستی» جدیدترین کمپین بلوبانک است که با جوایزی به ارزش ۵ میلیارد تومان برگزار می‌شود. پیش از این نیز بلوبانک در بهمن ماه سال ۱۴۰۰ کمپین بازی مرتب را برگزار کرد که در پایان آن، ۱۰ جایزه ۱۰۰ میلیون تومانی به ۱۰ کاربر بلوبانک اهدا شد.

بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال ۱۳۹۸ فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به نیازهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، شروع کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و از طریق اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح جدیدی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.      

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی https://blubank.com مراجعه کنید.        

مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
بدون نظر

ورود