پارتیشن اداری و انواع آن

پارتیشن اداری و انواع آن

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

پارتیشن اداری و انواع آن، موضوعی است که کسب و کارها باید آن را بسیار جدی بگیرند چرا که در ادامه این مطلب علت نیاز به این آگاهی ذکر خواهد شد. پارتیشن ها از مهم ترین تجهیزاتی هستند که هر کسب و کاری به آن نیاز دارد چرا که ما در عصر مدرنیته زندگی می کنیم و یک سری تغییرات در فضاهای اداری لازم است چرا که این فضاسازی تاثیرات مهمی روی تصمیم مشتری می گذارد.در ادامه این مطلب با انواع پارتیشن های اداری و مزیت آنها آشنا می شویم.

پارتیشن اداری چیست؟

اگر بخواهیم خیلی خلاصه به پرسش پارتیشن اداری چیست پاسخ بدهیم باید بگوییم وظیفه پارتیشن ها، تقسیم بندی بهینه فضا، حفظ حریم شخصی کارکنان، ایجاد فضایی آرامش بخش، ارتباط گیری راحت تر است و یکی از نکات مهم در خصوص پارتیشن ها این است که بسیار کم هزینه و کارامد هستند.

انواع پارتیشن های اداری

در این بخش با انواع پارتیشن اداری آشنا می شویم:

  1. پارتیشن اداری شیشه ای دو جداره با فریم آلومینیومی
  2. پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه
  3. پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس
  4. پارتیشن تک جداره ام دی اف

پارتیشن اداری باشیشه دوجداره و فریم آلومینیومی

این نوع پارتیشن اداری بسیار محبوب است. در ساخت این پارتیشن اداری مدرن از دو جداره شیشه سکوریت ۶ میلیمتری که با فریم های آلومینیومی با یکدیگر اتصال پیدا می‌کنند.یکی از ویژگی های مهم این پارتیشن این است که فریم آلومینیوم در دور تا دور هر تکه شیشه قرار گرفته است.

 انواع پارتیشن های اداری و مزیت آنها
نمونه پروژه پارتیشن اداری شیشکس

پارتیشن دو جداره ام دی اف و شیشه

یکی از مزایای این پارتیشن این است که قیمتی مناسب تر نسبت به فریم آلومینیومی دارد و کسب و کارهای زیادی از این نوع پارتیشن استفاده می کنند. البته هزینه کمتر این پارتیشن به این معنا نیست که کیفیت خوبی نداشته باشد در این نوع دو جداره شیشه ۴ میلیمتری که دو جداره ام دی اف در اطراف خود دارند این سازه را تشکیل می دهند که در فاصله بین دو شیشه برای کنترل دید و میزان نور می تواند پرده کرکره ای قرار بگیرد.

پارتیشن اداری شیشه ای تک جداره فریم لس

این پارتیشن یکی از پرفروش ترین پارتیشن های اداری است که از یک شیشه سکوریت با ضخامت ده میلیمتر و که دور تا دور آن با یک فریم آلومینیومی پوشیده است، ساخته می شود.

پارتیشن تک جداره ام دی اف

در بین انواع پارتیشن های اداری، پارتیشن تک جداره ام دی اف، از همه ارزان تر است که این پایین بودن هزینه به علت استحکام پایین، عایق بندی ضعیف و ظاهر معمولی آن می باشد. این پارتیشن با یک جداره شیشه و ام دی اف ساخته می شود.

 انواع پارتیشن های اداری و مزیت آنها
نمونه پروژه پارتیشن اداری شیشکس

مقایسه پارتیشن های اداری

برای تهیه پارتیشن اداری بنا به عواملی که برای کارفرما مهم است، انتخاب صورت می گیرد.برای مثال اگر برای یک کارفرما قیمت مهم باشد ترتیب انتخاب پارتیشن به این صورت است

  • پارتیشن تک جداره ام دی اف
  • پارتیشن اداری فریم لس و پارتیشن دوجداره ام دی اف و شیشه
  • پارتیشن دوجداره شیشه و آلومینیوم

این لیست به ترتیب از ارزان ترین تا گران ترین پارتیشن می باشد.

لیست بعدی بر اساس میزان عایق بندی از بیشترین به کمترین مرتب شده است

  • پارتیشن دو جداره (شیشه و آلومینیوم)
  • پاردتیشن دو جداره ام دی اف و پارتیشن فریم لس
  • پارتیشن تک جداره ام دی اف

البته تفاوت های دیگری بین این پارتیشن ها وجود دارد، برای مثال نصب پرده کرکره ای فقط در پارتیشن های دوجداره امکان پذیر است.

کدام پارتیشن اداری برای محیط کار مناسب است

اکنون که با انواع پارتیشن های اداری آشنا شدید شاید این سوال برایتان پیش بیاید که کدام پارتیشن برای محیط کارتان مناسب است.برای تشخیص این نکته به تیمی نیاز دارید که در این زمینه تخصص دارند. شیشکس، با چندین سال سابقه نصب پارتیشن این نیاز شما را برطرف می کند. تیم شیشکس در ابتدای کار، کارشناسان زبده خود را به محل پروژه شما اعزام می کنند و بعد از بازدید جلسه مشاوره ای برای شما تنظیم می کنند تا با محیط کار و اهداف و اولویت های شما آشنا شوند.بعد از آن پلان ۳ بعدی پارتیشن محل کارتان را برایتان ارسال می کنند.نکته مهم این است که این خدمات همگی رایگان می باشد و پس از تایید طرح، پروژه بین ۳ تا ۱۰ روز کاری آماده می گردد

دیجیاتو
بدون نظر

ورود