اخبار منتشر شده در هفته گذشته رسانه خبری ویدئویی تماشا انلاین

اخبار منتشر شده در هفته گذشته رسانه خبری ویدئویی تماشا انلاین

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

در طول هفته گذشته، سایت خبری ویدئویی تماشا آنلاین با انتشار جدیدترین اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی و سایر موضوعات، تلاش کرد تا مخاطبان خود را در جریان رویدادهای مهم نگه دارد. این پایگاه خبری از یک رویکرد جذاب برای ارائه اطلاعات به صورت ویدئویی استفاده نموده است که این روش باعث ساده‌تر و جذاب‌تر شدن فرآیند آگاهی از اخبار برای مخاطبان می‌شود. با انتقال اطلاعات به صورت تصویری، فرآیند ارائه خبر به شکلی جذاب و گیرا تبدیل می‌شود. در ادامه، به تعدادی از اخبار مهمی که در طول هفته گذشته منتشر شدند، اشاره خواهیم کرد.

  1. صحنه آهسته گل پرسپولیس به شمس آذر قزوین؛ توپ گل شد؟: گل اول پرسپولیس به شمس آذر توسط گولسیانی ۴۵ + ۱ به ثمر رسید و این اعتراض شدید دقیقی به تصمیم داور را به دنبال داشت.
  2. واکنش تازه بیرانوند به واردات خودرو توسط بازیکنان: دروازه‌بان پرسپولیس گفت: بازیکنان اگر ماشین وارد کرده‌اند با هزینه خودشان این کار را انجام داده‌اند و حتی پول گمرک هم داده‌اند. فدراسیون پیگیر این موضوع است و قطعا قبل از جام ملت‌های آسیا که حساس است این موضوع حل می‌شود. امیدوارم که این پاداش‌ها هم به بقیه رشته‌ها داده شود.
  3. جمله جالب باشگاه پرسپولیس خطاب به یحیی با انتشار شادی گل‌محمدی پس از پیروزی: باشگاه پرسپولیس با انتشار شادی گل‌محمدی پس از پیروزی این تیم برابر شمس آذر و کسب سه امتیاز ارزشمند در این دیدار با انتشار چند عکس متوالی از شادی سرمربی سرخ‌ها نوشت؛ رئیس. 
  4. ویدیوی تلخ مریم ایراندوست برای فوت ناگهانی ملی‌پوش فوتبال زنان: از آمریکا آمدی: ملیکا محمدی ۲۳ ساله هافبک تیم فوتبال خاتون بم و عضو تیم ملی فوتبال زنان کشورمان در حادثه واژگونی خودرو تیبا در گذشته است. مریم ایراندوست، مربی سابق تیم ملی فوتبال بانوان ایران با انتشار ویدیویی از ملیکا محمدی نوشت: ملیکا از آمریکا اومدی که اینجا لژیونر بشی، پس چرا رفتی پیش خدا
اخبار منتشر شده در هفته گذشته رسانه خبری ویدئویی تماشا انلاین

در طول هفته گذشته، رسانه تماشا آنلاین با انتشار اخبار جدید و به روز، مخاطبان خود را در جریان آخرین رویداد‌ها در ایران و جهان نگه داشت. در این خبرها، به آخرین اخبار ورزشی، گردشگری، سیاسی و اقتصادی در سراسر جهان پرداخته شد. بنابراین، تماشا آنلاین اخبار را بر اساس دسته بندی‌های مختلفی مانند ورزش، گردشگری، سیاست و اقتصاد، جامعه و سایر موضوعات مهم منتشر کرد. با استفاده از این دسته‌بندی‌ها، مخاطبان می‌توانستند به راحتی به اخبار مورد علاقه خود در حوزه‌های مختلف دسترسی پیدا کنند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود