با بهترین شامپوهای مناسب موهای چرب و نازک بیشتر آشنا شوید

با بهترین شامپوهای مناسب موهای چرب و نازک بیشتر آشنا شوید

سلب مسئولیت: روزیاتو صرفا نمایش‌دهنده این متن تبلیغاتی است و تحریریه مسئولیتی درباره محتوای آن ندارد.

موهای چرب معمولاً نازک هم هستند؛ چونکه پوست سر و تارهای موی چرب، هیچ‌وقت فرصت تنفس و رشد را ندارند و به‌همین دلیل است که معمولاً دچار ریزش و ضعیف شدن می‌شوند. یکی از مهم‌ترین بخش‌های یک روتین مراقبت از موی روزانه برای موهای چرب و نازک، استفاده از یک شامپوی مناسب مثل خرید شامپو کلیر برای این نوع موهاست. نازک شدن موها می‌تواند انواع موها را تحت تاثیر قرار دهد و از بین آن‌ها موها و پوست سر چرب از همه بیشتر در معرض آسیب‌های جبران‌ناپذیرند.

فراموش نکنید، جلوی ترشح بیش‌ازاندازه چربی در پوست کف سر را نگیرید، نازک شدن موها با افزایش سن، ظاهری زشت و آزاردهنده به چهره‌تان می‌دهد. بهترین شامپوهای موجود  برای موهای چرب و نازک باید حاوی مواد پاک‌سازی‌کننده پوست سر و حجم‌دهنده موهای نازک باشند. اگر احساس می‌کنید، مشکلات چربی موهایتان خیلی زیاد شده است و موهایتان بیش‌ازحد معمول نازک هستند، با ما همراه شوید و محصولات پیشنهادی این مطلب را در صورت تمایل تهیه کنید.

۹ نکته مهم برای شست‌وشوی موهای چرب و نازک

قبل از اینکه محصولات و شامپوهای پیشنهادی برای کنترل وضعیت آزار دهنده موهای چرب و نازک آشنا شوید، ۹ نکته مهم زیر را برای شست‌وشوی موهایتان در نظر بگیرید:

  1. موهایتان را با آب ولرم کاملاً خیس کنید.
  2. شامپو را به اندازه کافی بمالید و اگر موهای کوتاهی دارید از مقدار کم‌تری شامپو استفاده کنید.
  3. موها و پوست سرتان را به‌مدت ۳ دقیقه شست‌وشو دهید. زمان لازم برای جذب شدن مواد شامپوهای ویژه موهای چرب و نازک در پوست سر مهم است. این کار باعث می‌شود که نواحی خاصی از پوست سر که روغن طبیعی موها در آنجاها انباشته شده‌اند، پاکسازی شوند.
  4. موهایتان را به‌خوبی آبکشی کنید تا از باقی ماندن اثرات شامپو روی سر جلوگیری شود.
  5. اگر شامپویی که دارید، در حال حاضر اثربخشی خوبی ندارد، شامپوی دیگری که حاوی مواد مغذی است استفاده کنید. شامپوی ویژه موهای چرب و نازک باید بدون از بین بردن چربی طبیعی موی سر، از مسدود شدن منافذ پوست سر جلوگیری کند.
  6. در هنگام شامپو زدن، موهایتان را به آرامی ماساژ دهید و مطمئن شوید که همه نواحی مو و پوست سرتان را شست‌وشو داده‌اید.
  7. قبل از خروج از حمام، موها و پوست سرتان را کاملاً بشویید تا اثری از کف و شامپو روی سرتان باقی نماند.
  8. می‌توانید از شامپو خشک برای جذب روغن و چربی (بدون نیاز به شستن موها) استفاده کنید.
  9. از شامپو خشک بیشتر از حد معمول استفاده نکنید و شست‌وشوی مو با آب را فراموش نکنید.

معرفی ۴ تا از بهترین شامپوها ویژه موهای چرب و نازک

شامپوهای ویژه موهای چرب و نازک، توسط برندهای ایرانی و خارجی به بازار ایران عرضه می‌شوند. اگر سؤالتان این است که کدام برند بهترین محصول را برای کنترل وضعیت موهای نازک و چرب ارائه می‌دهد، باید بگوییم که هر دو! اما اگر بخواهیم صادقانه پاسخ دهیم، باید به این نکته اشاره کنیم که شامپوهای ایرانی با آب‌وهوا و نوع پوست‌وموی ایرانیان تولید شده‌اند و به‌مراتب سازگارتر با موهای شما هستند.

با این اوصاف، ۴ محصول پیشنهادی برای خرید شامپو که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شوید، بهترین گزینه‌ها برای کنترل وضعیت آزار دهنده موهای چرب و تقویت‌کننده موهای نازک و آسیب‌دیده هستند:

۱. شامپو فولیکا ویژه موهای چرب

شامپوی ایرانی فولیکا، از قدرت پاک‌کنندگی قدرتمندی برخوردار شده است و با داشتن سالیسیلات روی و اسید سیتریک، کف مناسبی روی موها ایجاد و از چرب شدن موها جلوگیری می‌کند. این محصول به‌دلیل برخورداری از عصاره‌های گیاهی از جمله عصاره گیاه سابال باعث تنظیم مقدار PH در کف سر می‌شود و از انباشته شدن سبوم روی موهای چرب و نازک جلوگیری خواهد کرد.

مهم‌ترین ویژگی این شامپوی ایرانی، افزایش رطوبت‌رسانی به همه نواحی مو و پوست سر است که در نهایت مانع از فعالیت قارچ مالاسزیا (عامل اصلی شوره و پوسته‌پوسته شدن کف سر) می‌شود. از دیگر ویژگی‌های مهم شامپو فولیکا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • رفع چربی مازاد
  • مناسب مصرف روزانه
  • موثر در درخشندگی موها
  • حاوی سبومین، سابال، اسید سیتریک و عصاره‌های گاهی
  • حاوی کمپلکس ضد قارچ
  • تقویت موهای نازک

۲. شامپو طراوت بخش و استحکام بخش مخصوص موهای چرب لورال

با بهترین شامپوهای مناسب موهای چرب و نازک بیشتر آشنا شوید

شامپو لورال مدل Loreal 3 mucizevi kil ویژه موهای چرب، یکی از محصولات اصل خارجی موجود در بازار است که تاثیر مهمی روی ترشح غدد چربی پوست سر دارد. به‌همین دلیل، شست‌وشوی روزانه موهای چرب با این شامپوی خارجی می‌تواند باعث تعادل در مقدار PH کف سر شود و ضمن برخوردار از مواد مغذی و مفید، موهای نازک را تقویت کند.

از جمله ویژگی‌های مهم این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برخورداری از خاک رس و ویتامین B5 برای تقویت موهای نازک
  • کنترل چربی پوست کف سر
  • مرطوب‌کننده و آبرسان
  • افزایش ضخامت تار مو
  • حاوی نرم‌کننده و فاقد پارابن

۳. شامپو سبونورم تعدیل کننده چربی پوست و مو اویدرم

شامپوی ایرانی اویدرم مدل سبونورم و تعدیل‌کننده چربی پوست و مو، علاوه بر ایجاد تعادل در ترشح سبوم سر، به تعادل چربی پوست سر هم کمک می‌کند. این محصول ایرانی با شرایط آب‌وهوایی و ژنتیک ایرانی‌ها فرمولاسیون شده است و مصرف روزانه آن می‌تواند به تقویت پیاز و ساقه مو کمک کند.

نگاهی به مهم‌ترین ویژگی‌های شامپو اویدرم مدل سبونورم ویژه موهای چرب و نازک:

  • قابل استفاده برای موهای خشک و پوست چرب
  • مناسب استفاده روزانه
  • مناسب پوست و موی چرب نازک
  • کاهش فعالیت زیاد غدد چربی پوست سر و بدن
  • حالت‌دهنده موها
  • حاوی نرم‌کننده و مواد لطیف‌کننده موهای آسیب‌دیده
  • فاقد پارابن، صابون و رایحه

۴. شامپو کلیر ضد شوره کنترل چربی زنانه کلیر

با بهترین شامپوهای مناسب موهای چرب و نازک بیشتر آشنا شوید

مدل‌های مختلفی از شامپو کلیر در بین خانم‌های ایرانی محبوبیت دارند و دلیل اصلی آن، از بین بردن قطعی چربی اضافه سر و تقویت موهای آسیب‌دیده است. بنابراین، با استفاده از شامپو Clear ویژه موهای چرب و نازک، می‌توانید موهای سالم‌تری برای رنگساژ یا دکلره کردن داشته باشید.

این محصول حاوی ویتامین E و آنتی‌اکسیدان است و اثربخشی قابل توجهی برای رفع خشکی، چربی، ریزش و خارش مو دارد. همچنین، محتویات قدرتمند این محصول خارجی، سلامت موی بانوان را در برابر رادیکال‌های آزاد محیط پیرامون حفظ می‌کند.

نگاهی به دیگر ویژگی‌های مهم این شامپوی محبوب:

  • تقویت‌کننده موی سر
  • جلوگیری از ریزش مو
  • خنک‌کننده پوست سر
  • درخشان‌کننده مو، ضد خارش و شوره
  • تقویت‌کننده سیستم حفاظتی طبیعی پوست سر
  • حاوی ویتامین E، عصاره مرکبات و نعناع
  • تنظیم‌کننده میزان چربی پوست سر

خرید پرفروش‌ترین شامپوهای ویژه موهای چرب و نازک

اگر به موهای چرب و نازک به‌درستی رسیدگی نشود، دچار ریزش شدید و شوره‌های آزاردهنده خواهند شد. در این مطلب با چند شامپوی قدرتمند و موثر برای کنترل چربی و نازکی موها آشنا شدید. از آنجایی که شامپو به‌صورت مستقیم با پوست حساس کف سر و تارهای مو در ارتباط است، در انتخاب آن باید نهایت دقت را در نظر بگیرید. مخصوصاً برای خرید شامپوهای خارجی که به‌دلیل فعالیت برندهای متفرقه، نسخه‌های تقلبی و فیک آن‌ها در بازار عرضه می‌شود.

برای خرید شامپوهای اصل خارجی و محصولات پرفروش ایرانی، کافی است عبارتی مثل ** شامپو خانومی موی چرب و نازک ** را در Google جست‌وجو کنید. همچنین، برای دریافت مشاوره در مورد انتخاب محصولات مراقبت مو و شامپوهای ویژه موهای چرب و نازک کافی است با شماره ۷۹۱۸۶۰۰۰ – ۰۲۱ تماس بگیرید. فروشگاه اینترنتی خانومی، نمایندگی برندهای معتبر خارجی و ایرانی را در ایران دارد و محصولاتش را با قیمت واقعی عرضه می‌کند.

دیجیاتو
بدون نظر

ورود