تیم ملی فوتبال آدیداسی شد

تیم ملی فوتبال آدیداسی شد

تیم ملی فوتبال کشورمان از این پس با برند آدیداس در رخداد های ملی رو در روی حریفان قرار می گیرد. این خبری است که روی خروجی بسیاری از خبرگزاری های معتبر قرار گرفت و صحت آن نیز توسط امیر عابدینی، سرپرست اقتصادی تیم ملی فوتبال تایید شد.

مذاکرات مسوولان فدراسیون فوتبال با همتایان خود در شرکت آدیداس به بار نشست و طرفین به توافق رسیدند تا با یکدیگر همکاری کنند. حسین هدایتی که همیشه در مواقع سخت کمک حال ورزش کشور بوده است به همراه چند تن دیگر نقش مهمی در خرید لباس های آدیداس داشتند و به فدراسیون کمک های قابل توجهی کردند.

لباس های جدید تا پیش از دیدار با قطر به ایران خواهد رسید و تیم ملی تحت هدایت کارلوس کی روش پس از سال ها با یک برند درجه یک در رویدادهای بین المللی خود شرکت می کند که خبری بسیار خوب برای فوتبال ما به شمار می رود.

البته فعلا قرارداد تیم ملی با برند آدیداس بصورت اسپانسری نیست و این کمپانی مبلغی را به عنوان اسپانسر پرداخت نخواهد کرد. قرار است تا پایان سال ۱۳۹۵ البسه تیم ملی از طریق خرید و فروش بین طرفین از شرکت آدیداس تامین شود و از ابتدای سال ۱۳۹۶ با بستن یک قرارداد رسمی و با جزییات کامل تیم ملی و آدیداس همکاری جدی خود را ادامه دهند.

ایران و کمپانی آدیداس در جام جهانی ۱۹۷۸ نیز با یک دیگر همکاری داشتند و از آن دوره تاکنون تنها برند معروفی که با تیم ملی ایران و فدراسیون فوتبال همکاری داشته است، پوما بوده که در جام جهانی ۲۰۰۶ البسه تیم ملی را تولید می کرد.

خوشبختانه دیگر تیم ملی ایران مجبور نیست برند کم نام و نشان جیووا با آن طرح های فوق العاده زشت را بر تن کند و حالا بهترین تیم آسیا به آن چه لیاقتش را داشت رسیده و با یک نام جهانی درجه یک مقابل رقبا صف آرایی می کند.

مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود