حادثه در پاریس؛ افراد ناشناس به کیم کارداشیان حمله کردند و جواهراتش را به سرقت بردند

5 نفر با لباس مبدل پلیس، کارداشیان را در حمام آپارتمان گروگان گرفته اند

حادثه در پاریس؛ افراد ناشناس به کیم کارداشیان حمله کردند و جواهراتش را به سرقت بردند

«کیم کارداشیان» مدل ۳۶ ساله مشهور که برای شرکت در هفته مد پاریس در این شهر حضور دارد، به شدت از اتفاقات پیش آمده شوکه شده است. بر اساس گزارش ها، چند مرد که لباس پلیس به تن داشته اند، وی را در حمام آپارتمانش گروگان گرفته بودند. کارداشیان تنها چند ساعت بعد از رخ دادن این حادثه، جلوی دوربین ها ظاهر شد. «کِندال جِنِر» خواهر وی نیز در هفته مد پاریس به عنوان مدل فعالیت می نمود.

nintchdbpict000271686734-w600

nintchdbpict000271686737-w600

در پی رخ دادن این حادثه، تدابیر امنیتی برای حفاظت از شخصیت های مشهور افزایش یافته است. محافظ کیم کارداشیان نیز در این ماجرا مورد حمله قرار گرفته است. مدل مشهور آمریکایی در جریان این ماجرا آسیب فیزیکی ندیده، اما چند میلیون دلار از جواهراتش (صندوق جواهرات ۶ میلیون دلاری و حلقه ای به ارزش ۴ میلیون دلار) به سرقت رفته است. «سَنت» و «نورث» فرزندان وی هنگام رخ دادن این اتفاق، در آپارتمان حضور نداشته اند.

«کانیه وست» نیز که در جشنواره هنر و موسیقی نیویورک سرگرم حضور داشته، به خاطر اتفاق پیش آمده و مسائل خانوادگی از ادامه برنامه ها دست کشیده و به طور ناگهانی صحنه را ترک کرده است. سخنگوی کارداشیان در این رابطه می گوید: “او توسط افرادی که لباس پلیس به تن داشته اند، با اسلحه تهدید شده. با وجود عدم آسیب دیدگی، وی به شدت از این ماجرا وحشت کرده است.”

nintchdbpict000271651740-w600

nintchdbpict000271685915-w600

مادر کارداشیان نیز با اشاره به ماجرای پیش آمده، اظهار امیدواری کرده که حال فرزندش به زودی خوب شود.

منبع: thesun
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
بدون نظر

ورود