جزئیات برخورد توپ فوتبال با صورت انسان را ۱۱۲۰ مرتبه آهسته تر ببینید [تماشا کنید]

جزئیات برخورد توپ فوتبال با صورت انسان را ۱۱۲۰ مرتبه آهسته تر ببینید [تماشا کنید]

اگر پیگیر کانال های شبکه اجتماعی یوتوب باشید، احتمالا متوجه شده اید که ویدئوهای متنوع در زمینه های گوناگون دارد و حتی می توانید بسیاری از آموزش ها را به صورت تصویری در آنجا پیدا کنید.

یکی از بخش های این شبکه، به سرگرمی  اختصاص دارد که کانال های متنوعی در خود جای داده. از جمله می توان به کانال The Slow Mo Guys اشاره کرده که از ایده های خود به صورت صحنه آهسته فیلم برداری کرده و با کاربران به اشتراک می گذارند.

این تیم دو نفره در جدیدترین اقدام خود، ویدئویی دردناک از لحظه برخورد توپ فوتبال با صورت را به تصویر کشیده اند که با سرعت ۲۸ هزار فریم در ثانیه ضبط شده.

بد نیست بدانید که ویدئوی یاد شده در همان ساعات ابتدائی پس از آپلود، بازدیدهای زیادی به دنبال داشته و همان طور که خودتان مشاهده خواهید کرد، یکی از یوتوبرها به نام «دنیل گروچی»، با دست های خود توپ فوتبال را با کمک تلمبه از آب پر کرده و موجب سنگین تر شدن آن می شود. سپس، نفر دوم به نام «گوین فری» آن را به صورت وی پرتاب می کند.

پس از نخستین پرتاب و اصابت توپ به صورت، فیلم ۲۰۰ مرتبه آهسته تر از حالت معمولی خود نمایش داده می شود و خواهید دید که بینی و دهان مصدوم، بیشترین واکنش را خواهند داشت.

در مرتبه دوم، تصویر ۴۰ مرتبه آهسته تر می شود و در آخر نیز ۱۱۲۰ مرتبه که به خوبی نمایش دهنده خمیدگی بینی و جابه جائی لب هاست.

پیشنهاد می کنیم که خودتان این ویدئوی وایرال شده را تماشا کنید.

منبع:
مطالب مرتبط
بدون نظر

ورود