مرد طوطی نما؛ انسان عجیبی که برای شباهت به طوطی ها گوش هایش را نیز برید

مرد طوطی نما؛ انسان عجیبی که برای شباهت به طوطی ها گوش هایش را نیز برید

هر روز اتفاقات و مسائل عجیب زیادی در جهان رخ می دهد، اما موردی که قصد داریم به آن بپردازیم، با همه متفاوت است و به طور حتم شما را متعجب خواهد نمود.

فردی ۵۸ ساله به نام «تِد پاروتمَن» در طول چندین سال تغییرات زیادی در ظاهر خود به وجود آورده است. وی تا به حال کارهایی مانند ۱۱۰ خالکوبی، ایجاد ۵۰ سوراخ بر روی بدن، ۷ ایمپلنت، ایجاد سه شاخ، تتو کردن چشم ها، قرار دادن آهنربا درون هر یک از دست ها و ایجاد شکاف در زبان را انجام داده تا شبیه به حیوان مورد علاقه اش به نظر برسد.

مرد طوطی نما این بار تصمیم گرفته عجیب ترین کار عمرش را انجام دهد. وی گوش هایش را برداشته تا بیشتر شبیه طوطی به نظر برسد. او گفته است که خاص بودن را دوست دارد و همواره علاقه داشته متفاوت به نظر برسد. با کاری که او اخیرا انجام داده، می توان گفت که کاملا به هدفش دست یافته است. در ادامه زندگی و کارهای مرد طوطی نما را بررسی می کنیم.

این کارگر بازنشسته کارخانه کفش، از اعضای خانواده اش جدا شده و سال هاست که هیچ یک از آن ها را ندیده است. وی اعتقاد دارد که طوطی ها خانواده اصلی او هستند. مرد طوطی نمای انگلیس، پنج پرنده به نام های الی، تیکا، تیمنه، جِیک و بوبی دارد.

950

خالکوبی سفیدی چشم ها که اصطلاحا «scleral tattooing» نامیده می شود، کار خطرناکی محسوب می گردد. راس فاکس یکی از کسانی که در این عرصه فعالیت می کند، اظهار داشته که این کار می تواند سر درد های طولانی، حساسیت به نور و در بدترین شرایط نابینایی و از دست رفتن کامل چشم را در پی داشته باشد.

951

وی از نخستین خالکوبی خود که در سال ۱۹۷۶ میلادی انجام داده، تا به حال هیچگاه تلاش خود را متوقف نکرده است. البته این نکته را باید بگوییم که وی با استفاده از آهنی با دمای ۷۵۰ درجه، بر روی یکی از شانه هایش نماد صلح ایجاد کرده است.

952

جراحی گوش های او ۶ ساعت زمان برد و مرد طوطی نما از نتیجه این کار رضایت کامل دارد. وی اظهار داشته: “من بسیار خوشحال هستم. این اتفاق باور کردنی نیست. من مدام دوست دارم خودم را در آینه نگاه کنم.”

dd

جراحی گوش ها آخرین کار او برای تبدیل شدن کامل به طوطی نیست. وی قصد دارد در قدم بعدی بینی اش را جراحی نماید و آن را شبیه به منقار کند. مرد طوطی نما گفته است: “می دانم که هیچ گاه به طور کامل شبیه طوطی ها نخواهم شد. چشمان آن ها در کنار سرشان قرار دارد و من نمی توانم جای چشم های خود را تغییر دهم.”

fd9ef5b7-58c2-4b72-8382-a4c438df6f9c

در طول تاریخ، برداشتن گوش ها و یا از بین بردنشان، نوعی مجازات کیفری به همراه داشته است. بر اساس گزارش ها، در سال ۱۷۷۱ مردی با استفاده از پول های تقلبی هر دو گوش خود را برید و آن ها را همراه با حرف R (اول کلمه Rogue به معنای سرکش) بر روی گونه هایش قرار داد. وی جریمه ۱۰۰ دلاری و فرایند تعقیب و گریز را به جان خرید.

1227

تنها نکته منفی جراحی گوش برای مرد طوطی نما، این بود که وی دیگر نمی توانست عینکش را درست بر روی چشمانش قرار دهد. او برای حل این مشکل، دو پین فلزی را در دو طرف صورتش قرار داده و عینک را بر روی آن ها می گذارد.

1211

آقای پاروتمن تنها کسی نیست که چنین تغییراتی در بدنش اعمال کرده است. فردی به نام اریک مشهور به «مرد مارمولکی» یکی از نخستین کسانی است که تصمیم گرفته چنین کارهایی را انجام دهد. وی در زمینه ساید شو یا همان اجرای برنامه در سیرک ها و کارناوال ها فعالیت می کند.

4080

علی رغم آن که مرد طوطی نما ارتباطی با خانواده اش ندارد و دوستانش نیز انگشت شمار هستند، توانسته برای خودش نامزد پیدا کند. او در این رابطه می گوید: “نامزدم ظاهر مرا دوست دارد خودش نیز در حال تغییر دادن بدنش است. او قصد دارد کارهای بیشتری بر روی خودش انجام دهد.”

ویدیوی زیر شما را بیشتر با این انسان عجیب و غریب آشنا می کند، پیشنهاد می دهیم به تماشای آن بنشینید.

منبع: diply
مطالب مرتبط
مطالب دیگر از همین نویسنده
مشاهده بیشتر
دیجیاتو
۳ نظر

ورود

  • نیما بهمن ۱۸, ۱۳۹۵

    من خودم طرفدار تتو زدن هستم ولی دیگه این مدلی هم ازونور بوم افتادنه
    آخه گوشو چرا بریدی هرچند به من ارتباطی نداره

  • مصطفی بهمن ۲۳, ۱۳۹۵

    دیوانه به تمام معنا

  • نام فروردین ۱۶, ۱۴۰۲

    ما خودمون طوطی مزگان داریم..تازه جنبه روحانیم داره یه طرفش بهشته یه طرفش جهنم?